Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 17 mei 2019 om 07:02
Graag, schijn jij je lichtje er eens op.

vrijdag 17 mei 2019 om 08:00
Ja ik ook. Wat een raar bedrijf.Lucifer2018 schreef: ↑17-05-2019 07:23Lichtje is ook stuk blijkbaar.Ik snap er ook niet veel van. Ben wel erg benieuwd wat voor een soort bedrijf dat is. Wat ze daar doen/verkopen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 17 mei 2019 om 09:26
Nou inderdaad, ik lig onder de tafel hoor.
vrijdag 17 mei 2019 om 10:10

vrijdag 17 mei 2019 om 10:54
Hoe ingewikkelder hoe beter. Hoe zinlozer, hoe mooier

Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
vrijdag 17 mei 2019 om 11:38
Nu al?

Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
vrijdag 17 mei 2019 om 12:34
Ik ben dit topic aan het terug lezen (aan de hand van "hoe lang ben jij al op het forum") relaties/de-wet-van-martin/list_messages/145223
Ik was glad vergeten dat we ooit tags aan topics konden toevoegen
Liep echt compleet uit de klauwen.
Ik was glad vergeten dat we ooit tags aan topics konden toevoegen

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 17 mei 2019 om 16:21
Alles van Martin liep uit de klauwen.AeonOfWinter schreef: ↑17-05-2019 12:34Ik ben dit topic aan het terug lezen (aan de hand van "hoe lang ben jij al op het forum") relaties/de-wet-van-martin/list_messages/145223
Ik was glad vergeten dat we ooit tags aan topics konden toevoegen![]()
Maar ik weet nu dus ook dat ik inmiddels langer op dit forum rondloop dan ik dacht.
God, wat hebben we een lol om die leip gehad.
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 17 mei 2019 om 16:42
KRC Genk?doornroosje9 schreef: ↑16-05-2019 22:23Kampioen!![]()
Sorry, ben waarschijnlijk de enige hier die weet waarover het gaat.![]()

vrijdag 17 mei 2019 om 16:52

En niet te vergeten blauwe croque monsieur in hun thuisstadje

vrijdag 17 mei 2019 om 16:52
Ach ja, met de Gouden Walnoot en de TTTOT'jesGrobbekuiken_ schreef: ↑17-05-2019 16:21Alles van Martin liep uit de klauwen.
Maar ik weet nu dus ook dat ik inmiddels langer op dit forum rondloop dan ik dacht.
God, wat hebben we een lol om die leip gehad.

Je kon zeggen van die malloot wat je wilde maar hij bracht wel leven in de brouwerij, en de mensen bij elkaar

vrijdag 17 mei 2019 om 16:53
Gefeliciteerd!
vrijdag 17 mei 2019 om 16:57
Om hem zijn de TTTOT'jes begonnen ja. Hebben we nog best een tijdje volgehouden.Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2019 16:52Ach ja, met de Gouden Walnoot en de TTTOT'jes
Je kon zeggen van die malloot wat je wilde maar hij bracht wel leven in de brouwerij, en de mensen bij elkaar![]()
En inderdaad, altijd wat te beleven met die dwaas en hoe grof we ook werden, hij bleef heel trouw weer terugkomen om nog wat kolen op 't vuur te kiepen zodat wij weer lekker los konden.
Volgens mij kennen wij elkaar daar ook van, toen je vloeibaar voedsel met spelfout was. Denk dat ik hier toen nog maar net een paar maanden was.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 17-05-2019 16:58
7.26% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 17 mei 2019 om 16:58
Hahahaha, blauwe mayonaise idd. Ook nooit geprobeerd trouwens. Blauwe milkshake en chocomelk is er ook blijkbaar.Vivamuis schreef: ↑17-05-2019 16:52![]()
![]()
En niet te vergeten blauwe croque monsieur in hun thuisstadje(= tosti @lieve buurtjes) al heb ik geen idee of dat te "hachelen" is. In 19honderdenzoveel vonden ze ineens blauwe mayonaise uit bij de frituur 'jeweetwel' (= friettent / vetklep @lieve buurtjes) en visueel kon me dat zo weinig bekoren dat ik het nog niet eens geprobeerd heb
![]()
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 17 mei 2019 om 16:59

vrijdag 17 mei 2019 om 17:00
Soupe aux légumes sans deux E jaGrobbekuiken_ schreef: ↑17-05-2019 16:57Om hem zijn de TTTOT'jes begonnen ja. Hebben we nog best een tijdje volgehouden.
En inderdaad, altijd wat te beleven met die dwaas en hoe grof we ook werden, hij bleef heel trouw weer terugkomen om nog wat kolen op 't vuur te kiepen zodat wij weer lekker los konden.
Volgens mij kennen wij elkaar daar ook van, toen je vloeibaar voedsel met spelfout was.

Wat niet helemaal klopte, want er zaten wel degelijk twee e's in mijn nick maar het hadden er drie moeten zijn.

vrijdag 17 mei 2019 om 17:01
Ook wel heel origineel, maar niet mijn 'dada'doornroosje9 schreef: ↑17-05-2019 16:58Hahahaha, blauwe mayonaise idd. Ook nooit geprobeerd trouwens. Blauwe milkshake en chocomelk is er ook blijkbaar.