Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoe zit dat trouwens als je aanpapt met de beste vriend van je ex, die ook ex wordt, en het vervolgens doet met je vriendin, enzovoort, enzovoort.
Lady*Voldemort schreef:
17-05-2019 21:50
Dat vind ik best een zware last, die je nu op Betty's rug laadt.
Klopt, maar dat moet ze dr maar voor over hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
17-05-2019 21:49
Ik kwam die dinsdag daarna maar heb wel al heel lang meegelezen. Telt ook wel toch?
Ja, maar dat kunnen we moeilijk controleren, dat kan iedereen wel zeggen. Heb je dan wel dat ene meegekregen?
Lady*Voldemort schreef:
17-05-2019 21:49
Een k*****h**r zelfs, het kan niet op hier.

De arme jongen had zich net uitgebreid voorgesteld in het kindvrije topic, nou die moeite had hij zich kunnen besparen :D
De jeugd wordt steeds welbespraakter.
feow schreef:
17-05-2019 21:53
Hangt er van af.
Dyslectisch?
Beetje goed in selectief begrijpend lezen?
IQ, EQ? Harmonisch profiel?

Hangt ervan af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2019 21:55
Ja, maar dat kunnen we moeilijk controleren, dat kan iedereen wel zeggen. Heb je dan wel dat ene meegekregen?

Helaas alleen van horen zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Phineas schreef:
17-05-2019 21:54
Hoe zit dat trouwens als je aanpapt met de beste vriend van je ex, die ook ex wordt, en het vervolgens doet met je vriendin, enzovoort, enzovoort.
Oef, lijkt me ingewikkeld om bij te houden als iemand je dit vertelt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Phineas schreef:
17-05-2019 21:54
Gezellig toch? Als hij/zij aldoor maar aanpapt met wildvreemden is het ook weer niet goed.
Lady*Voldemort schreef:
17-05-2019 21:58
Gezellig toch? Als hij/zij aldoor maar aanpapt met wildvreemden is het ook weer niet goed.
Het scheelt ook aanzienlijk in de hoeveelheid verjaardagsvisites die je moet afleggen.
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2019 21:34
Ik dacht dat ik je die beelden vertrouwelijk had verzonden.
Oja. Ik haal het morgen wel weg.
Damned if I don’t
Kia•Ora schreef:
17-05-2019 21:56
Oef, lijkt me ingewikkeld om bij te houden als iemand je dit vertelt.
Ja, ik raakte dus de draad kwijt, en ik was niet de enige.

Zou daar een naam voor zijn, voor dat soort constructies?
anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 22:02
12.63% gewijzigd
ViezeHond schreef:
17-05-2019 22:00
Oja. Ik haal het morgen wel weg.
Hé een knusseltje :hihi:
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2019 21:26
Ja, dat weet jij natuurlijk niet, want toen was jij er niet. Maar ik was er wel. En het was wat. Nou, nou, nou. En er kwam een moderator aan te pas. Zo! Dat waren nog eens tijden. Ik moest zo lachen, mijn mondhoeken krulden er een beetje van. Zo erg hoef ik tegenwoordig nooit meer te lachen.
Ik hou soïso niet van dat gepraat over vroeger.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
17-05-2019 22:01
Hé een knusseltje :hihi:
Kom je ff onder mijn dekentje?
Damned if I don’t
Phineas schreef:

Zou daar een naam voor zijn, voor dat soort constructies?
Drama.
Phineas schreef:
De draad ligt achter de rode deur links, op de vierde etage van het derde gebouw aan de rechterzijde van de gele weg met de drie oranje verkeersborden. Succes!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik ben dan toch best nog verbaasd over hoeveel forummers het volstrekt aannemelijk vinden dat je man tijdens een zakenreis alles met een vagina bespringt omdat mannen nu eenmaal zo zijn.
Het spijt me wel, maar als mijn man zo'n waardeloze wandelende piemel zou zijn, dan was ik gewoon een alleenstaande Ipie geworden.
Hiermee wil ik geenszins beweren dat mijn man niet vreemd zou kunnen gaan, maar wel dat het raar is maar aan te nemen dat een man een willoos wezen is, geleid door zijn tampeloeris, zonder enig rationeel denkvermogen.
Nouschi schreef:
17-05-2019 22:01
Hé een knusseltje :hihi
Ah goshi, daar gaat zijn reputatie. :rofl:
Solomio schreef:
17-05-2019 22:02
Ik hou soïso niet van dat gepraat over vroeger.
Ja, dat is vaak zo met van die nieuwe forummers. Die voelen zich dan een beetje genegeerd.
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2019 22:03
Ik ben dan toch best nog verbaasd over hoeveel forummers het volstrekt aannemelijk vinden dat je man tijdens een zakenreis alles met een vagina bespringt omdat mannen nu eenmaal zo zijn.
Het spijt me wel, maar als mijn man zo'n waardeloze wandelende piemel zou zijn, dan was ik gewoon een alleenstaande Ipie geworden.
Hiermee wil ik geenszins beweren dat mijn man niet vreemd zou kunnen gaan, maar wel dat het raar is maar aan te nemen dat een man een willoos wezen is, geleid door zijn tampeloeris, zonder enig rationeel denkvermogen.
Amen.

En ik ben verbaasd met je. Het vertrouwen in partners is ver te zoeken.
Kia•Ora schreef:
17-05-2019 22:04
Ah goshi, daar gaat zijn reputatie. :rofl:
Dat was toch al niks. :P
Damned if I don’t
Kia•Ora schreef:
De draad ligt achter de rode deur links, op de vierde etage van het derde gebouw aan de rechterzijde van de gele weg met de drie oranje verkeersborden. Succes!
:idee:
ViezeHond schreef:
17-05-2019 22:02
Kom je ff onder mijn dekentje?
:rofl: :rofl:
Betty_Slocombe schreef:
Als ik een man was en ik had zo'n argwanend mens thuis zitten zou ik alleen al om haar te pesten buitenshuis in het rond gaan neuken. Bahbah.
Lady*Voldemort schreef:
17-05-2019 22:08
Als ik een man was en ik had zo'n argwanend mens thuis zitten zou ik alleen al om haar te pesten buitenshuis in het rond gaan neuken. Bahbah.

Hup gelijk je nieuwe koosnaampje in de praktijk brengen. :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven