Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 17 mei 2019 om 22:13
Wees blij dat je de enige niet bentLucifer2018 schreef: ↑17-05-2019 22:11Huistrol. Trol en K*nk**h**r. Allemaal binnen een half uur ook.![]()
Voel me heel erg aangevallen.![]()
Iemand heeft de poort open gezet?

vrijdag 17 mei 2019 om 22:13
Ja, met frisse tegenzin, maar geneukt werd er.Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2019 22:08Als ik een man was en ik had zo'n argwanend mens thuis zitten zou ik alleen al om haar te pesten buitenshuis in het rond gaan neuken. Bahbah.

vrijdag 17 mei 2019 om 22:18
Ja, gezellig samen K**k*rh**ren.
vrijdag 17 mei 2019 om 22:21
Nou ja, tis ook niet leuk als het steeds maar gaat over dingen waar je niet over mee kunt praten omdat het van voor jouw tijd is.Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 22:05Ja, dat is vaak zo met van die nieuwe forummers. Die voelen zich dan een beetje genegeerd.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 17 mei 2019 om 22:26
Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 22:03Ik ben dan toch best nog verbaasd over hoeveel forummers het volstrekt aannemelijk vinden dat je man tijdens een zakenreis alles met een vagina bespringt omdat mannen nu eenmaal zo zijn.
Het spijt me wel, maar als mijn man zo'n waardeloze wandelende piemel zou zijn, dan was ik gewoon een alleenstaande Ipie geworden.
Hiermee wil ik geenszins beweren dat mijn man niet vreemd zou kunnen gaan, maar wel dat het raar is maar aan te nemen dat een man een willoos wezen is, geleid door zijn tampeloeris, zonder enig rationeel denkvermogen.
Geeft een hoop rust hoor, zo'n piemel die al het denkwerk voor je doet.
vrijdag 17 mei 2019 om 22:27
Linkje?Lucifer2018 schreef: ↑17-05-2019 22:11Huistrol. Trol en K*nk**h**r. Allemaal binnen een half uur ook.![]()
Voel me heel erg aangevallen.![]()
Iemand heeft de poort open gezet?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 mei 2019 om 22:31
Dat je je aan iemand irriteert (ooooooo, ik had zo'n zin om dat te schrijven, sorry Nous) en als je er goed over nadenkt dat je moet constateren dat ze gewoon net zo irritant betweterig post als jijzelf. Soms.
Pijnlijk momentje.
Pijnlijk momentje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 17 mei 2019 om 22:37

ben wel nieuwsgierig wie natuurlijk...

vrijdag 17 mei 2019 om 22:42

vrijdag 17 mei 2019 om 22:51
Op Kinderen, over logerende pubers.
zaterdag 18 mei 2019 om 00:14

zaterdag 18 mei 2019 om 00:18
Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 22:32Het zou wel verklaren hoe bepaalde collega's van me hun kleding uitzoeken elke ochtend.

zaterdag 18 mei 2019 om 01:44

(Gebrek aan) zelfkennis is een hel.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 18 mei 2019 om 01:52
Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2019 21:49Een k*****h**r zelfs, het kan niet op hier.
De arme jongen had zich net uitgebreid voorgesteld in het kindvrije topic, nou die moeite had hij zich kunnen besparen![]()
Oh gaat het over die gelovige meneer die van de mannenliefde is en bewust geen kinderen heeft? Die zag ik voorbij komen daar en ik wilde zeggen ‘tja dat is toch een beetje zoals platzak zijn en zeggen dat je bewust in nederland blijft dit jaar of bewust met de trap gaan als de lift kapot is’.
Maar ik dacht ik zal niet lullig doen. En nu hoor ik dat ik prima lullig had kunnen doen. Sterker nog dan had ik waarschijnlijk bij de k*h* club gehoord..
Gemiste kans.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zaterdag 18 mei 2019 om 09:20
Haha, 'tof voor je!' dan. En helemaal eens. Ik krijg het steeds slechter mijn strot uit, omdat het op verjaardagen dan een hele rits mensen wordt vaak, dus ben er eigenlijk maar mee opgehouden. Stuk relaxter.doornroosje9 schreef: ↑17-05-2019 17:46![]()
Ik vind het nog altijd grappig dat jullie altijd iedereen feliciteren, maar ik pas me graag aan hoor.![]()

zaterdag 18 mei 2019 om 09:29
Nu ik jouw motto lees, zie ik pas de diepere filosofische lagen waar ik toen het in betreffend topic geschreven werd helemaal overheen las.Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:40Je hebt altijd mensen die net niet bij het leuke groepje horen, natuurlijk. En dan mis je net dat ene heel leuke dingetje weer.

zaterdag 18 mei 2019 om 11:05