Heeft het nog wel zin (daten)
zondag 19 mei 2019 om 15:56
Ik ben de afgelopen 10 jaar al zeker 6 keer gedumpt. Het heeft me enorm onzeker gemaakt, wat zich ook weer uit in een nieuwe relatie. Ik ben bang om iets verkeerds te doen of te zeggen, tegelijkertijd ben ik ook claimerig (zie mijn vriendjes het liefst op vaste dagen/weekend, vertrouw ze eigenlijk niet in een omgeving met veel andere vrouwen). Het is echt een vicieuze cirkel geworden. Ik lees hier zoveel topics over vreemdgaan, mannen die lang op reis gaan, knappe collega's, en besef dat ik in elke hoek wel gevaren zie voor een relatie. Uiteindelijk is dat ook weer de reden dat ik gedumpt word, want dat benauwt mannen.
Hoe zorg ik er voor dat ik er relaxt insta? Heb sinds vandaag weer Tinder,maar durf bijna niet meer emotioneel in iemand te investeren.
Hoe zorg ik er voor dat ik er relaxt insta? Heb sinds vandaag weer Tinder,maar durf bijna niet meer emotioneel in iemand te investeren.
zondag 19 mei 2019 om 17:20
zondag 19 mei 2019 om 17:22
Ik had als puber therapie om met het pesten te dealen, maar dat is nooit echt verwerkt op dat niveau. Heb wel van mezelf leren afbijten en leren zeggen wat ik wil. Behalve in relaties, en als ik dat doe wordt het ruzie vaak.Socra schreef: ↑19-05-2019 17:17Dit verklaart wel een hoop. Heb je dit wel verwerkt? Het is nogal wat op die leeftijd als je toch al onzeker bent. In de kern ben je waarschijnlijk nog dat nerdy platte meisje en heb je zelf de omslag naar 'knap' niet kunnen maken. Dat pesten heeft er misschien ook ingeramd dat je alleen de moeite waard bent als je knap bent. Echte relaties gaan over hele andere dingen dan hoe knap iemand is.
Ik vind mezelf echt niet knap. Niet lelijk, maar een 6 op zijn hoogst, een 7 met make up en leuk gekleed. Ik ben niet meer plat nee, heb een peerfiguur nu. Maat 38/40 dus ook niet echt dik, maar ook niet slank. Ik heb kraaloogjes, een grote neus en een rond gezicht. In Nederland is een scherpere kaaklijn en een ovaal gezicht standaard. Ik lijk eerder op Kirsten Dunst met een grotere neus en een iets ronder hoofd.
anoniem_385851 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 17:25
3.73% gewijzigd
zondag 19 mei 2019 om 17:22
Ja,ik heb het er ook weer afgegooid, het was te confronterend.viva-amber schreef: ↑19-05-2019 17:20Misschien is het wel een idee om even niet te date tot je in therapie bent geweest. Therapie kan je helpen om anders naar jezelf en anderen te kijken.
zondag 19 mei 2019 om 17:32
Toen ik puber was, zat er bij mij een meisje op school die qua uiterlijk de zes misschien nog niet eens haalde. Maar zij had een heel gezond gevoel van eigenwaarde en was gewoon een hele leuke meid in de omgang. Ze heeft jaren een relatie gehad met 1 van de knapste jongens van de school. Kennelijk zegt het uiterlijk dus niet perse heel veel.Vecernice schreef: ↑19-05-2019 17:22Ik had als puber therapie om met het pesten te dealen, maar dat is nooit echt verwerkt op dat niveau. Heb wel van mezelf leren afbijten en leren zeggen wat ik wil. Behalve in relaties, en als ik dat doe wordt het ruzie vaak.
Ik vind mezelf echt niet knap. Niet lelijk, maar een 6 op zijn hoogst, een 7 met make up en leuk gekleed. Ik ben niet meer plat nee, heb een peerfiguur nu. Maat 38/40 dus ook niet echt dik, maar ook niet slank. Ik heb kraaloogjes, een grote neus en een rond gezicht. In Nederland is een scherpere kaaklijn en een ovaal gezicht standaard. Ik lijk eerder op Kirsten Dunst met een grotere neus en een iets ronder hoofd.
Als je nog niet terecht kunt bij een therapeut, google dan vast eens op zelfliefde, eigenwaarde e.d. Er is al heel veel te vinden wat je kan helpen en dan ben je vast bezig. Ik weet niet of je open staat voor een alternatieve benadering maar een innerchildhealing kan je proces een flinke boost geven.
In ieder geval voor nu en hier een virtuele knuffel.
zondag 19 mei 2019 om 17:41
.Vecernice schreef: ↑19-05-2019 17:22Ik vind mezelf echt niet knap. Niet lelijk, maar een 6 op zijn hoogst, een 7 met make up en leuk gekleed. Ik ben niet meer plat nee, heb een peerfiguur nu. Maat 38/40 dus ook niet echt dik, maar ook niet slank. Ik heb kraaloogjes, een grote neus en een rond gezicht. In Nederland is een scherpere kaaklijn en een ovaal gezicht standaard. Ik lijk eerder op Kirsten Dunst met een grotere neus en een iets ronder hoofd.
Klinkt goed
Niet geschoten is altijd mis
zondag 19 mei 2019 om 17:51
Hi TO, lief dat je op mijn andere reactie hebt gereageerd. Had echter liever gezien dat je deze in je op had genomen en dan sowieso de eerste zin
zondag 19 mei 2019 om 17:51
Ik hou ook van boeken op m'n bank lezen, doe niet aan social media en heb dates genoeg.Vecernice schreef: ↑19-05-2019 16:58Ik had laatst Tinder op vrouwen gezet. De helft leek wel model,met een spannend kleurrijk leven. Ik ben vrij introvert, zit liever thuis met een boek,maar mannen lijken alleen op vrouwen te vallen die elke maandeen verre reis maken als ik dat zo zie. Ik wil helemaal geen influencerleven. Ben blij in mijn kleine koninkrijkje met mijn huisdier op schoot.
Als je dit soort ongefundeerde gedachtes in je hoofd hebt maak je het jezelf wel lastig hoor. Alsof er maar 1 soort man is die op 1 soort vrouw valt.
zondag 19 mei 2019 om 17:52
Ah kom op TO, ik lijk op Siem de Jong/Mike Ross’. Ook geen 10 maar ook geen lelijkerd. Geniet ervan hoe je eruit ziet en als je wat wil veranderen verander het.Vecernice schreef: ↑19-05-2019 17:22Ik had als puber therapie om met het pesten te dealen, maar dat is nooit echt verwerkt op dat niveau. Heb wel van mezelf leren afbijten en leren zeggen wat ik wil. Behalve in relaties, en als ik dat doe wordt het ruzie vaak.
zondag 19 mei 2019 om 17:56
Tinder moet je niet gebruiken voor serieus willen date, het is een grote vleeskeuring welke niet reeël is... Voorbeeld mensen zijn kieskeurige met wie ze willen date dan tijdens stappen etc... En doen zich beter voor dan ze in het echt zijn.
Therapie heeft echt geen nut! Sorry wat je hebt meegemaakt heb ik ook meegemaakt, therapie levert niks op is mijn mening.
Je moet gewoon even 6 maanden tot 1.5 jaar niet date, even de rust opzoeken. Beetje tot jezelf komen doet dan echt goed.
Geen idee hoe oud je bent maar misschien moet je jongens nemen die ietsje ouder zijn? Zijn vaak volwassener en hebben dat uitgaan misschien een beetje achter zich gelaten, je bent meer opzoek naar een huisje boompje beestje type?
Maak jezelf niet jaloers, als iemand vreemdgaat weet hij niet wat hij heeft, en is hij je jaloezie/energie geen eens waard.
Het komt allemaal goed op elk potje past een deksel
Therapie heeft echt geen nut! Sorry wat je hebt meegemaakt heb ik ook meegemaakt, therapie levert niks op is mijn mening.
Je moet gewoon even 6 maanden tot 1.5 jaar niet date, even de rust opzoeken. Beetje tot jezelf komen doet dan echt goed.
Geen idee hoe oud je bent maar misschien moet je jongens nemen die ietsje ouder zijn? Zijn vaak volwassener en hebben dat uitgaan misschien een beetje achter zich gelaten, je bent meer opzoek naar een huisje boompje beestje type?
Maak jezelf niet jaloers, als iemand vreemdgaat weet hij niet wat hij heeft, en is hij je jaloezie/energie geen eens waard.
Het komt allemaal goed op elk potje past een deksel
zondag 19 mei 2019 om 18:08
Ik kom uit de jaren 80... het lijkt mij dat het niet de leeftijd is, want bijna iedereen die ik ken is nu wel gesettled. En ik ben al een jaar single. De opmerking over jongensleerlingen heeft me doen beseffen dat ik hulp nodig heb.JvD94 schreef: ↑19-05-2019 17:56Tinder moet je niet gebruiken voor serieus willen date, het is een grote vleeskeuring welke niet reeël is... Voorbeeld mensen zijn kieskeurige met wie ze willen date dan tijdens stappen etc... En doen zich beter voor dan ze in het echt zijn.
Het komt allemaal goed op elk potje past een deksel![]()
zondag 19 mei 2019 om 18:09
Zo ken ik er ook een,maar achter haar rug werd geluld dat ze makkelijk was. Misschien was zij gewoon best knap of had een goddelijk lijf?Socra schreef: ↑19-05-2019 17:32Toen ik puber was, zat er bij mij een meisje op school die qua uiterlijk de zes misschien nog niet eens haalde. Maar zij had een heel gezond gevoel van eigenwaarde en was gewoon een hele leuke meid in de omgang. Ze heeft jaren een relatie gehad met 1 van de knapste jongens van de school. Kennelijk zegt het uiterlijk dus niet perse heel veel.
Als je nog niet terecht kunt bij een therapeut, google dan vast eens op zelfliefde, eigenwaarde e.d. Er is al heel veel te vinden wat je kan helpen en dan ben je vast bezig. Ik weet niet of je open staat voor een alternatieve benadering maar een innerchildhealing kan je proces een flinke boost geven.
In ieder geval voor nu en hier een virtuele knuffel.Klinkt of je die wel gebruiken kan.
zondag 19 mei 2019 om 18:10
Ja nu ik dat zo lees klinkt het als een domme gedachte. Maar mijn exen waren wel zo, en zij waren de enigen die mij niet afwezen. Als ik terugdenk aan hoeveel mannen mij niet wilden of alleen voor seks...__Serendipity schreef: ↑19-05-2019 17:51Ik hou ook van boeken op m'n bank lezen, doe niet aan social media en heb dates genoeg.
Als je dit soort ongefundeerde gedachtes in je hoofd hebt maak je het jezelf wel lastig hoor. Alsof er maar 1 soort man is die op 1 soort vrouw valt.
zondag 19 mei 2019 om 18:25
Nee dit meisje was echt niet knap te noemen en makkelijk werd ze ook niet genoemd. Ze hadden echt een leuke relatie. Die jongen was stapelgek op haar en liet dat openlijk blijken ook.
Het overgrote deel van de mannen zal niet op je vallen, een deel daarvan is misschien nog wel bereid tot alleen seks. De echte klik is er met een selecte groep. Maar die vind je pas als jij echt jezelf bent en daar tevreden mee bent. Eigenwaarde en zelfvertrouwen is onweerstaanbaar.
zondag 19 mei 2019 om 18:41
De gangbare theorie is dat je daar waar je als kind een trauma opliep, op dat punt emotioneel blijft hangen totdat je het hebt kunnen helen. Op dat gebied ben je dan nog onvolwassen en gedraag je je irrationeel. Je kunt contact maken met dat innerlijke kind en haar bijvoorbeeld troosten. Kan heel mooi zijn. Het werkt niet voor iedereen maar ieder zijn ding.
zondag 19 mei 2019 om 18:44
Natuurlijk hoef je niet voor de eerste de beste te gaan maar als je steeds mannen die jou wel zien zitten afwijst en zoekt in een categorie die voor jou te hoog gegrepen is dan eindig je alleen.
En en als je vruchtbare jaren voorbij zijn zullen er steeds minder mannen interesse in Je hebben.
Dan gaan ze liever voor een jongere vrouw en gaan overstag om aan een 2e leg te beginnen die l ze eigenlijk niet willen. Maar liever dat dan voor een vrgouw van hun eigen leeftijd te kiezen.
zondag 19 mei 2019 om 19:09
Wil jij iedereen dan? Wat je uitstraalt trek je ook aan. Onzekere mannen die jou gaan vernederen om zich beter te voelen. Dat therapie bij 1 persoon niet heeft geholpen bij 1 iemand betekent niet dat het bij niemand helpt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 19 mei 2019 om 19:18
Je zet je zelf neer als niet knap maar verteld vervolgens dat je op een knappe actrice lijkt.
Je doet alsof je onzeker bent doordat je gepest vent en daardoor niet genoeg eigenwaarde hebt.
Maar je gedraagt je arrogant want je vindt de mannen die jou leuk vinden niet leuk genoeg.
Natuurlijk moet je niet voor de eerste de beste gaan. Mar je maar blijven richten op een te hoog gegrepen categorie mannen die jou niet willen schiet ook niet op.
Als je uit eind jaren 80 bent dan heb je nog wel even de tijd. Maar ben je van begin jaren 80 houdt er dan rekening mee dat mannen biologisch geprogrammeerd op vruchtbaar vallen.
Dan gaan mannen in jouw leeftijdscategorie voor een jongere vrouw. Ze beginnen nog liever aan een tweede leg dan voor een vrouw van hun eigen leeftijd te kiezen.
Dus je kunt nu wel superkritisch zijn en naar mannen buiten je bereik kiezen maar dan eindig je alleen als een Renaye, Christel en hoe heet ze van Ronald type.
Je doet alsof je onzeker bent doordat je gepest vent en daardoor niet genoeg eigenwaarde hebt.
Maar je gedraagt je arrogant want je vindt de mannen die jou leuk vinden niet leuk genoeg.
Natuurlijk moet je niet voor de eerste de beste gaan. Mar je maar blijven richten op een te hoog gegrepen categorie mannen die jou niet willen schiet ook niet op.
Als je uit eind jaren 80 bent dan heb je nog wel even de tijd. Maar ben je van begin jaren 80 houdt er dan rekening mee dat mannen biologisch geprogrammeerd op vruchtbaar vallen.
Dan gaan mannen in jouw leeftijdscategorie voor een jongere vrouw. Ze beginnen nog liever aan een tweede leg dan voor een vrouw van hun eigen leeftijd te kiezen.
Dus je kunt nu wel superkritisch zijn en naar mannen buiten je bereik kiezen maar dan eindig je alleen als een Renaye, Christel en hoe heet ze van Ronald type.
zondag 19 mei 2019 om 19:22
Onder arrogantie kan ook een diepe onzekerheid schuilen.
Onder narcisme schuilt ook een heel klein onzeker zieltje bijvoorbeeld.
Ik vraag mij af TO al die negatieve gedachten die jij hebt over jezelf, jongens en mannen: zijn die gedachten waar of onwaar?
Onder narcisme schuilt ook een heel klein onzeker zieltje bijvoorbeeld.
Ik vraag mij af TO al die negatieve gedachten die jij hebt over jezelf, jongens en mannen: zijn die gedachten waar of onwaar?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.