Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Komt Vinyl even een hart onder de riem steken, gaat ie nog een beetje?

Off topic; ik wil mijn uur terug, ben helemaal in de war, we hebben net gegeten!
Vermoed dat hij wel eens last kan hebben van de kids in bed doen... die staan natuurlijk nog afgesteld op wintertijd, dus willen nog niet slapen!
Telefoon
quote:Mevrouwdekees schreef op 29 maart 2009 @ 20:36:

Off topic; ik wil mijn uur terug, ben helemaal in de war, we hebben net gegeten!

Da's helemaal niet off-topic want daar heb ik ook last van

Dat eeuwige gedoe met die klok twee keer per jaar.
quote:Vinyl schreef op 29 maart 2009 @ 20:37:

Telefoon Succes!!
*duimt dat Vinyl ondanks hart in keel een gesprek heeft waar ze vrede mee heeft/ tevreden over kan zijn*
Ohjee, nog niets? De zenuwen zullen wel toenemen

Hopelijk belt ie snel Vinyl

Lastig he, die vriendinnen met nét niet de goeie reactie op wat je vertelt. Herken dat ook wel. Dat je, juist op een moment dat je alleen even een luisterend oor wilt, juist die goedbedoelde adviezen krijgt bijvoorbeeld...

Oh schermpje heeft lang opengestaan. Misschien is Vinyl al gebeld...
Peas on earth!
Bij Draadstaal gaat het nu over het verzetten van de klok
Ohhh telefoon dus al. Ik had schermpje openstaan, maar was ondertussen aan't bespreken hoe we én nieuwe bank én nieuwe tuinset én vakantie kunnen financieren (níet dus eigenlijk )

Ik ga een lijstje doen!

- brunch (was laat): bruine pistoletje met kaas, glas optimel.

- tussendoor: rauwe worteltjes.

- avondeten: romige paprikasoep, hartige taart, optimel kwark.

Peas on earth!
Vooral dat uur kwijtraken vind ik he-le-maal niks. Dacht ik vanochtend lekker op tijd wakker te zijn geworden, ben je je uur kwijt en is al half 11. Nog ff daargelaten hoe taai dat morgenochtend is als mijn lijf het gewoon nog half 6 vindt...
Dat zijn wel heel veel nieuwe dingen inderdaad Erwt!

Als de klok verzet is ben ik altijd bang te vroeg of te laat ergens te komen omdat ik nooit zo goed snap of 'ie nou voor- of achteruit moet
Ik zou de tuinset een jaartje opschuiven Erwt. Die zijn nogal eens gratis van familie of vrienden te krijgen zodat je nog een jaar op niet zo mooi spul buiten kunt zitten én binnen lekker op de mooie bank de vakantiefoto's kunt bekijken.

Staat je bank op de site van Trendhopper?
Pfffftttt zijn stem....
Ohhh Vinyl, vertel!
Peas on earth!
En ja, beetje veel nieuwe dingen inderdaad

Ik geloof dat Xan en ik de prioriteitenstelling ook iets anders zien , dus daar moeten we het nog es over hebben.

Die bank kan ik sinds vandaag niet meer vinden op de site. Wacht, ik google even of ik 'm kan vinden

En ja, klok verzetten is irritant, hoewel ik het wel heel lekker vond dat het zo lang licht was vandaag!
Peas on earth!
Goeieavond! Ik ga jullie zo mailen

Age + douchegel = standaard 1 fles lavendel en 1 fles mint van Kneipp in huis. Netjes hè?

Hier geen fietsabonnement Mdk, maar wel een fiets in Waterfietscity ivm werk! Ook handig toch?

voor de worteltjes ipv kroepoek van Erwt!!

Ook goed plan om Xan te laten helpen. Als Erwtje gezond eet is Erwtje weer blij en daar heeft Xan ook profijt van dacht ik zo

En ook een voor de 76,7 van Vinyl! Ik ga de tabel even aanpassen

Wat spannend was het, maar hij heeft dus gebeld.

Vertel!

Flora, de light variant (22+) van Feta zijn die apetina-blokjes. superhandig, want die zitten in een potje met uitlekmandje En ook nog eens lekker!!

Vervelend dat je zo'n vreemd telefoongesprek hebt gehad Drift Denk je dat je je vriendin duidelijk kunt maken dat ze ook aan jouw gevoel moet denken?

Oh ja, en wat betreft wisseling wintertijd/zomertijd en vice versa: in het voorjaar gaat de klok vooruit.

Zo, nu vergeet je het nooooooit weer

En ik ben dus weer thuis

Ging met vriendin nog even wat drinken. En toen we weg wilden gaan begon het heeeeeel hard te regenen dus toen zijn we ook maar blijven eten En net was het weer droog.

Nog even boodschappen gedaan onderweg voor de komende 2 dagen. Moet nu eigenlijk nog even stofzuigen en rondje opruimen hier
quote:AgentL schreef op 29 maart 2009 @ 20:54:

Vervelend dat je zo'n vreemd telefoongesprek hebt gehad Drift Denk je dat je je vriendin duidelijk kunt maken dat ze ook aan jouw gevoel moet denken?

Oh ja, en wat betreft wisseling wintertijd/zomertijd en vice versa: in het voorjaar gaat de klok vooruit.

Zo, nu vergeet je het nooooooit weer

Bedankt voor de tip!

Ik hoop dat ik mijn vriendin duidelijk kan maken dat het in deze situatie vooral om mijn gevoel gaat en niet zozeer om dat wat goed of fout zou zijn. Ik loop er met haar wel vaker tegenaan dus dat ik wel lastig vind ik.

Ben benieuwd naar je mail!

En Vinyl, ik ben heel benieuwd hoe jouw gesprek geweest is!
Pfoe ja, ik heb ook zo'n vriendin (schoonzusje van LC)...

Zij heeft niet bepaald een empathisch vermogen.

Vorig jaar ontdekte ik via speurwerk op hyves dat mijn ex (om wie ik uit Enschede weggevlucht ben) wilde verhuizen naar Waterfietscity. Ik was werkelijk 3 dagen van slag: dit is toch mijn kant van het land! Waarom komt het verleden me inhalen?!?

Maar vriendin snapte het niet echt, het was nu toch al zolang geleden, ik moest het maar achter me laten

Ja hallo! Dat was toch mijn gevoel, ik had ook liever gehad dat ik er niet zo van slag van was geweest

Maar dat snapte ze niet echt...
Ben ook benieuwd naar de mail van Age en naar gesprek van Vinyl.

Grrrr heb een tijdje geleden een leuk jurkje op internet gevonden van Miss Sixty, maar kan 'm nu niet meer vinden. Alles is steeds maar zoek (hoewel ik paprikasoep-recept weer gevonden had)

Oh trouwens... tip van de dag voor Paprikasoep... als er staat: twee rode paprika's, neem dan niet één rode en één gele, want dan ziet de soep er nogal euhm.. oranje uit
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 maart 2009 @ 21:32:

Grrrr heb een tijdje geleden een leuk jurkje op internet gevonden van Miss Sixty, maar kan 'm nu niet meer vinden. Alles is steeds maar zoek (hoewel ik paprikasoep-recept weer gevonden had)

Oh trouwens... tip van de dag voor Paprikasoep... als er staat: twee rode paprika's, neem dan niet één rode en één gele, want dan ziet de soep er nogal euhm.. oranje uit

Wat ben jij in een leuke bui vandaag Erwt! Ik moet in ieder geval lachen om alles dat kwijt raakt en de soep enzo...

Ik heb zowaar nog best wel wat gedaan vandaag. Belastingaangifte gedaan, morgen nog een keer naar kijken (en heb mijn broer gebeld omdat ik een ieniemini vraagje heb en hij nu eenmaal econoom is en daar verstand van heeft ). Heb qua studie gedaan wat ik vandaag minimaal wilde doen (oke, niet zo veel maar toch...) en zet zo nog wat betalingen in mijn computer en dan heb ik gedaan wat ik wilde doen.
Gekke google ads:

Leuke baan?

Wij hebben de leukste banen als secretaresse, PA of Officemanager!

en

Discreet Vreemdgaan?

Ontmoet Hier Duizenden Singles. Altijd met Foto. Gratis Registratie

Ik weet niet wat jullie van plan zijn!!
Dat is inderdaad ook lastig Age. En volgens mij is dat een beetje het verschil tussen mensen die op ratio of op gevoel reageren. Bij mij gaat het me om mijn gevoel, bij mijn vriendin om de goede actie die ik heb uitgehaald omdat dit het beste is...
quote:AgentL schreef op 29 maart 2009 @ 21:37:

Gekke google ads:

Leuke baan?

Wij hebben de leukste banen als secretaresse, PA of Officemanager!

en

Discreet Vreemdgaan?

Ontmoet Hier Duizenden Singles. Altijd met Foto. Gratis Registratie

Ik weet niet wat jullie van plan zijn!! En ik probeerde nog wel zo goed geheim te houden dat ik hier eigenlijk stiekem een kerel op de bank heb zitten en nu op zoek ben naar een smakelijk hapje voor erbij...
Kikker? Alles oke bij jou?
Ik heb anders advies over 'voorbeeldbrief' en 'babyvoeding, alles over borstvoeding voor je baby'. Wie van jullie heeft hier stiekum een kind?!

Dat van die soep was wel grappig. Hij was trouwens wel lekker, maarrrrr vond de broccoli- en courgettesoep van laatst lekkerder.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven