Appen met een ander

20-05-2019 00:10 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, dit is het eerste verhaal/vraag die ik plaats. Is ook totaal niks voor mij maar jet zit mij dwars. Even ter info mijn leeftijd is 21 jaar. Sinds het begin van mijn realtie (nu anderhalf jaar) merkte ik dat mijn vriend steeds zijn mobiel weg hield voor mij. Nu kwamen we voordat we uberhaupt een realtie hadden een meisje tegen tijdens het zwemmen waar die ineens opaf zwom en knuffelde, hij deed heel blij terwijl die zei dat hij gevoelens voor mij kreeg. Een half jaar nadat we dsn toch een relatie hadden gekregen hadden kwam ik er perongelijk achter dat hij met haar appte, dmde (instagram) en snapchatte. Dingen als "schat ik heb zin om je te zien, ik mis je, ik hou van je en zo veel zin in dondeedag" (dsn zou die een examen hebben in andere kant van het land wasr zei dus ook woonde, kon die meteen lamgs komen) nu schteraf zegt hij dat hij niet is geweest enzo. Vind dit alles nogal een ding en kan het niet vergeten. probeer het hem steeds te vergeven maar dat lukt niet . Vinden jullie dat ik overdrijf of snappen jullie het wel? En wat zouden jullie er mee doen? Alvast bedankt ❤
Wanneer zijn die berichtjes verstuurd? Aan het begin van jullie rekatie of nu nog steeds?
Appt hij nog met haar ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Uitmaken, want hij gaat vreemd.
...
Dit soort dingen vind ik echt niet kunnen als je een relatie hebt.
Doet hij dit na 1,5 jaar nog steeds? Of alleen het eerste half jaar dat jullie samen waren?
Het is dus iemand die blijkbaar makkelijk is in de omgang met andere vrouwen tijdens een relatie( zeggen ik mis je en ik hou van je tegen een ander :nope: )
Dat zou voor mij een red flag zijn.
Ik zou het uitmaken. Zoals ze hier vaak zeggen op het forum: if you're not a priority, don 't be an option.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nee nu doet hij dit niet meer en ik mag altijd in zn telefoon kijken maarja dat die ik ook niet altijd en dan nog vertrouw ik het niet zo goed. En verder heeft hij geeb contact met meiden alleeb op werk maar dat is wrl werk gerelateert.
Het stomme was dat ik er tijdens dat we op vakantie warwn achter kwam vorig jaar. Je kijkt daar zo naar uit dus wil wel dat het alsnog eeb leuke vakantie word. Dus heb hem flibk laten voelen dst ik het er niet mee eens was, toen moest hij huilen enzo en toen uiteindelijk de daf later tocy maar goedgemaakt.
Dus jullie hebben een relatie en vervolgens als hij een examen heeft, zegt hij tegen haar dat hij zin heeft om haar te zien die dag? Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat hij vreemdgaat?
Ja dan zegt hij dat hij niet is gewrrst maar dat kan ik niet nakijken nqtuurlijk. Maar nubis het al 1 jaar geleden dus vertrouw hem wel steeds meer maar alsnog blijft het gewoon klote. Daaron vroeg ik me af wat jullie zouden doen en vinden.
Fleurigebloempjes schreef:
20-05-2019 11:39
Ja dan zegt hij dat hij niet is gewrrst maar dat kan ik niet nakijken nqtuurlijk. Maar nubis het al 1 jaar geleden dus vertrouw hem wel steeds meer maar alsnog blijft het gewoon klote. Daaron vroeg ik me af wat jullie zouden doen en vinden.
Ik zou hem direct de deur gewezen hebben, want ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen. Of hij nu geweest is of niet, als je een relatie met elkaar hebt, ga je niet een andere vrouw vertellen hoeveel je van haar houdt en dat je haar zo graag wil zien.
Even onduidelijk.

Dit is iets dat mewer dan een jaar geleden, tijdens de dating fase, speelde. Waar jij hem al eens op hebt aangesproken. Wat nu niet meer speelt.

Of is dit iets recents dat nog steeds bezig is.

Want in het eerste geval, zou ik zeggen, uitmaken, want jij bent aan het zeuren en oude koeien uit de sloot aan het halen en dat is totaal niet leuk voor hem en hij verdient een beter iemand.

In het tweede geval, zou ik zeggen, uitmaken, want hij is niet eerlijk naar jou en houdt dingen verborgen en jullie relatie is daardoor eentje van ongemak en jij verdient iemand beter.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nou het is gebeurt toen we een half jaar een relatie hadden en heel dat eerste half jaar heeft hij geapt met dr. Wil hem gewoon fraag vergeven omdat ik weet dat hij wel een goede jongen kab zijn/toch wel is. En hij nu de laatste tijd niks meer heeft gedaan (of ik merk het biet) dat is dus het ding. Ik kan nooit zeker weten of hij echt geen contact meer heeft. Dus denk dst het vertrouwen dan gewoon beschadigd is en niet terug te krijgen is als her zo lang duurt of wzt denken jullie?
anoniem_386312 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 12:01
Reden: Typfout
0.82% gewijzigd
Nou je hebt hem vergeven maar eigenlijk heb je dat niet want je blijft er mee bezig

Ik zou dat herkennen van jezelf

En daar uit een conclusie trekken..

Naar mijn idee vertrouw je hem niet en komt dat ook niet terug
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Kalverliefde. Zo lief. :-O$
Wat een hoop typfouten, lees je de tekst wel door voordat je hem verstuurd?
Heb je heel dikke vingers?
Kijk eens of hij kik messenger in zijn telefoon heeft verstopt..

De meeste mensen die vreemd gaan doen dat niet via Whatsapp maar via kik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven