Nub theorie

18-05-2019 08:42 43 berichten
Ik kan zo je naam en geboortedatum zien. Niet echt slim om dat openbaar op internet te zetten.

Daarbij ben ik geen voorstander van deze theorie en echt betrouwbaar is het ook niet. Gewoon nog een paar weekjes geduld hebben. En je persoonlijke info even weghalen hier.
Marigold1986 schreef:
18-05-2019 12:32
Ik zou het écht niet weten, afgaande op de foto's... Ik hoop voor jou een meisje ;-)
Sportieve reactie :thumbsup:
Hee wat gek. Zien jullie ook bij de openingspost een ander bericht dan de OP? Ik zie als OP een reactie van LAgirl en de OP staat tussen de reacties nu...
Marigold1986 schreef:
18-05-2019 12:35
Hee wat gek. Zien jullie ook bij de openingspost een ander bericht dan de OP? Ik zie als OP een reactie van LAgirl en de OP staat tussen de reacties nu...
Ik wilde het net zeggen...!
Een foutje van de mod denk ik, want dat bericht wat nu in de OP staat is uit het eerdere topic van TO...
Ik gok op een meisje.
Yup, op staat een paar berichten naar beneden.
Huh? Waarom sta ik nu als TO hierin? :@@:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
20-05-2019 13:29
Omdat jij de eerste was die regeerde na het verwijderde openingsbericht.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
LAgirl82 schreef:
20-05-2019 13:29
je was de eerste reactie van de originele OP en dan wordt je op magische wijze TO

Voor de oorspronkelijke TO: de nub is bij 12 weken absoluut niet betrouwbaar omdat de nubs er dan nog hetzelfde uit zien. Pas bij 12+5 kan je er eigenlijk wat zinnigs over zeggen. Dus het ziet er nu uit als een meisje maar dat zegt dus weinig. Of hij blijft zo, of hij ontwikkelt nog door in het geval van een jongen.
Hey dames, ik heb een geslachtsbepaling gehad en het was duidelijk een jongetje.. dit wilde ik nog ff doorgeven. 😘😘
Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws :)
Mientje2011 schreef:
09-06-2019 17:18
Hey dames, ik heb een geslachtsbepaling gehad en het was duidelijk een jongetje.. dit wilde ik nog ff doorgeven. 😘😘
En je bent nu 15 weken?
In theorie is alles voor 16 weken onbetrouwbaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mientje2011 schreef:
09-06-2019 17:18
Gefeliciteerd! Dat is wat ik bedoelde met de nub-theorie, het werkt opzich heel goed, maar wel vanaf 13 weken ;)
Solomio schreef:
09-06-2019 17:39
En je bent nu 15 weken?
In theorie is alles voor 16 weken onbetrouwbaar.
Met 15 weken is het redelijk betrouwbaar, mijn verloskundige doet standaard een geslachtsbepaling met 15 weken.
Suzan_1991 schreef:
09-06-2019 18:22
Met 15 weken is het redelijk betrouwbaar, mijn verloskundige doet standaard een geslachtsbepaling met 15 weken.
Ik heb het 1 keer gedaan voor 16 weken en sindsdien heb ik die 16 weken strikt aangehouden.

David Dunning
Ja je zag ook op de echo echt duidelijk een piemeltje!! Dus dit word dan ons 3e jongetje!😊 ik had stiekem toch gehoopt op een meisje eerlijk gezegd.. maar ik ben hier ook heel erg blij mee natuurlijk.
Mientje2011 schreef:
09-06-2019 19:43
Ja je zag ook op de echo echt duidelijk een piemeltje!! Dus dit word dan ons 3e jongetje!😊 ik had stiekem toch gehoopt op een meisje eerlijk gezegd.. maar ik ben hier ook heel erg blij mee natuurlijk.
De uitwendige geslachtsorganen zijn met 16 weken pas helemaal aangelegd. Tot die 16 weken hebben alle kinderen een uitsteekseltje, wat makkelijk voor een piemeltje kan worden aangezien.
Mij leek ooit bij 15w3d wel veilig om aan te nemen dat dat uitsteekseltje een piemeltje was, maar een week later was het weg en was het echt een meisje.
Ik vertrouw het nooit helemaal, voor die 16 weken.

David Dunning
Solomio wie weet is het toch een meisje hahaha, nog even wachten op de 20 weken echo. Bedankt voor jullie berichten 😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven