Vrouw aanspreken

19-05-2019 21:10 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik moet eerlijk toegeven dat ik al best veel heb gelezen over het aanspreken van vrouwen enzovoorts, maar wilde ook zelf een topic aanmaken op een forum en dacht aan dit forum. Gedurende mijn 25 jaren heb ik geen relatie gehad. Ik heb heel veel obstakels moeten overwinnen en op dit moment kan ik zeggen dat ik gelukkig ben en zelfwaarde heb ontwikkeld.

Echter, door die bepaalde persoonlijke omstandigheden loop ik ver achter wat betreft daten. Eerlijk gezegd wil ik hier een eind aan maken, al een lange tijd, en ik begin me te beseffen dat het ''het komt wel als het komt'' eigenlijk onzin is. Het gaat er bij mij niet zomaar komen, ook niet met hetgeen ik tot nu toe in mijn leven heb bereikt.

Vandaag was ik in de bieb en in de ochtend had ik mezelf beloofd dat als ik iemand zou zien zitten die er aantrekkelijk uitzag, dat ik haar dan zou aanspreken. Maar nee hoor, het lukte me niet, de angst om iemand aan te spreken was torenhoog, ik bevroor. Ik dacht echt bij mezelf wauw, wist niet dat het nog zo'n angst is. Dit heeft te maken met zelfvertrouwen op dit gebied.

En nee, ik spreek vrouwen niet aan op hun uiterlijk/ongewenste complimenten, maar ja het is wel het eerste waardoor ik een vrouw aanspreek. Ik wil meer vrouwen leren kennen, maar als haar persoonlijkheid mij niet aanstaat dan leave ik for a dime. Heb geen openingszin in mijn hoofd, behalve ''Hi zag je zitten en wilde je ontmoeten/spreken, mijn naam is ..'' en dan volgt er vanzelf wel iets uit mijn mond.

Ik vraag me af of de leden hier mannen hebben die jullie aanspreken. En dan bedoel ik overdag, uitgezonderd van complimenten/gefluit. iemand die op je afkomt en die aangeeft je te willen leren kennen. Vinden vrouwen het zelf heel vreemd als een man haar op die manier aanspreekt is eigenlijk mijn kernvraag? Zou dat echt zo erg zijn? Het is direct, maar ik heb geen zin in spelletjes. Ik kan prima zonder een vrouw leven, maar daarin schuilt ook het probleem, dat ik dan nooit zin heb om erop uit te gaan.
melliflvovs schreef:
20-05-2019 13:04
Ik merk dat je houding mij irriteert TO. Je komt op mij koppig en dwingend over, alsof wat er ook gezegd wordt jij het toch allemaal beter weet. Het lijkt alsof je het lastig vindt om af te wijken van je eigen overtuiging over de beste manier om met vrouwen in contact te komen. Voor jou hoop ik dat dat door de geschreven teksten komt en dat je in het echt anders overkomt.

Ik ben van jouw leeftijd en ook regelmatig in de universiteitsbibliotheek te vinden. Als ik daar zit en er zou iemand uit het niets naast me komen zitten en zich voorstellen, zou ik meteen de kriebels krijgen en denken: “wat wil je van me, ik ken je niet, ik kom hier om te studeren dus laat me met rust”.

Zoals al vaker gezegd in dit topic ben jij niet de enige man die die zoiets doet of zou doen en ben je voor de betreffende vrouw waarschijnlijk ook de zoveelste die voor haar gevoel wat van haar wil. De situatie leent zich er gewoon niet voor om dan zo direct op je doel af te stappen zeg maar. Daarnaast heb je het steeds over jouw intenties, maar wat die intenties ook zijn.. de vrouw die jij aan wil spreken kan die intenties niet ruiken dus de kans is groot dat zij hetzelfde zou reageren als ik (en menig andere vrouw).

Er zijn hier al genoeg voorbeelden gegeven over hoe je het wel aan zou kunnen pakken, maar het lijkt een beetje alsof je alle adviezen die niet in jouw straatje en overtuiging passen in de wind slaat.

Neem wat aan van wat hier geschreven wordt in plaats van alles proberen te weerleggen. Wij zijn bijna allemaal vrouwen dus mijn inschatting is dat de hier gegeven adviezen meer overeenkomen met wat je in die situaties kan verwachten en doen dan wat een bekende vent in zijn boek geschreven heeft.
Zo koppig als een ezel inderdaad! Ik denk ook dat To ook erg onzeker is. Er is hier al veel advies gegeven. Maar To komt op mij erg eigenwijs
over.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 15:14
3.53% gewijzigd
Kirby schreef:
20-05-2019 14:40
...Dat je contact met iemand die onbekend is niet wil, tot daar aan toe, geef aan dat je een vriendje hebt en klaar."

Deze zin zegt het al, je spreekt iemand aan met een bepaalde insteek die je blijkbaar zo duidelijk uitdraagt dat de dame in kwestie wordt gedwongen om te zeggen dat ze al bezet is (zelfs als het niet zo is) als ze geen zin in je heeft en je bent je daar dus prima van bewust.

Kun je van alles van vinden maar zo werkt het nu eenmaal.
Idd. En wat als ze nu geen vriend heeft?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Pfff, ik stop ermee. Ik merk dat ik je houding hier echt steeds irritanter ga vinden.
Het lijkt alsof je een soort logaritme aan het zoeken bent waarmee je zo veel mogelijk succes bij de vrouwtjes zal hebben. Je staat niet ‘echt’ open voor feedback en gaat voorbij aan de wensen en gevoelens van de ander, je komt op mij totaal on-empathisch en onaantrekkelijk over. Ben blij als je mij niet aanspreekt in ieder geval.

Ik heb eerder een persoonlijk verhaal geschreven over aangerand worden en daarmee gevoel van onveiligheid ervaren, ga je ook compleet aan voorbij. Dat is je goed recht, maar ik kap ermee. Succes!
Forever1994 schreef:
20-05-2019 01:26
Ik ga nu dus terug naar de stand dat het op mijn pad moet komen. Maar dat laatste geloof ik niet eerlijk gezegd, maakt niet uit bij welke vereniging ik zit of wat dan ook. De meeste vrouwen vind ik niet aantrekkelijk, zoals de meeste van jullie niet iedereen aantrekkelijk vindt. Aan de universiteit zie ik aantrekkelijke vrouwen, maar altijd in de bieb. Zoals ik al zei, het valt er altijd buiten. Dus als ik blijf doen wat ik altijd heb gedaan, is het gewoon altijd hetzelfde. En dat is zonde denk ik dat, want ben 25.

En net schreef je nog 'elke vrouw is wel knap'. Moeilijk he? :there:
Forever1994 schreef:
20-05-2019 11:29
Dus ik zie iemand zitten in een cafe ''hey je hebt leuk haar'', maar ook dat valt met gemak in creepiness, immers gaat het om haar uiterlijk.
Je zoekt het maar uit man. Je moet het helemaal zelf weten. Advies is hier verder al veel gegeven.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 15:31
4.25% gewijzigd
amarna schreef:
20-05-2019 09:58
Een openingszin als "ik zag je zitten/staan etc. etc." vind ik veel te direct.
Begin eerst eens over koetjes en kalfjes. In de bieb bijvoorbeeld over een boek waarin je haar ziet lezen. Of vraag waar je zus en zo afdeling kunt vinden.
In de supermarkt over iets wat je haar ziet pakken. Bij de bushalte over het weer, of ze vakantieplannen heeft, dat het vies of juist netjes is op straat, dat die huizen aan de overkant mooi zijn gerenoveerd. Of over een poster van een tentoonstelling of reclame. Over de jonge zwaantjes in de singel naast de halte.
100.000 mogelijkheden !
Je merkt vanzelf wel of ze geïnteresseerd is in een praatje.

'Alsjeblieft zeg, waarom hou je me zo in de gaten?'
Zou dan weer mijn eerste reactie zijn.
Forever1994:
De meeste vrouwen vind je niet aantrekkelijk, zeg je.

Dat is de buitenkant, de binnenkant is het meest belangrijk.

Ik heb een aantal exen, waarmee ik het heel fijn heb gehad, die helemaal niet zo knap zijn. Pas toen ik met ze ging praten, werden ze in mijn ogen steeds aantrekkelijker.
amarna schreef:
20-05-2019 11:38
Inderdaad! Zeker niet doen.

Praat met een leuke vrouw hoe je met je buurvrouw zou praten, een collega, of een studiegenoot.

Ik ben een oudere forumster, maar ik schrik als iemand me aanspreekt met "wat zie je er leuk uit". Laatst sprak een man bij de bushalte me op die manier aan. Als hij over het weer, de verkiezingen of iets anders begonnen was, had hij echt wel aan me gemerkt of ik hem leuk vond of juist niet.
Als iemand meteen met de deur in huis valt zou ik ook schrikken. Het is ook de manier waarop. Dat klopt.
En hou toch op met die onzin dat je die 'persoon wil leren kennen', je wil gewoon neuken en dat pikken vrouwen zo op.
melliflvovs schreef:
20-05-2019 13:14
Verder valt het me op dat je het alleen maar hebt over wat JIJ wil. JIJ wil meteen meer dan alleen een kletspraatje, JIJ wil meteen laten merken dat je iemand interessant vindt, JIJ maakt geen praatje met bijv. een 70-jarige omdat JIJ daar verder niks mee wil.

Hebben die vrouwen ook nog wat te willen?

Je komt zoals gezegd op mij erg dwingend over, alsof het allemaal niet boeit wat die vrouwen willen en wat JIJ wil de boventoon voert.
Helemaal met je eens! Vrouwen hebben blijkbaar niets te willen. Ik vind het zelf trouwens leuk om met mensen van verschillende leeftijden een praatje te maken of het nou de buurvrouw is of de buurjongen of mensen van mijn leeftijd... etc.
TO wil zo snel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning.
Forever1994 schreef:
19-05-2019 21:10
Hi allemaal,

Ik moet eerlijk toegeven dat ik al best veel heb gelezen over het aanspreken van vrouwen enzovoorts, maar wilde ook zelf een topic aanmaken op een forum en dacht aan dit forum. Gedurende mijn 25 jaren heb ik geen relatie gehad. Ik heb heel veel obstakels moeten overwinnen en op dit moment kan ik zeggen dat ik gelukkig ben en zelfwaarde heb ontwikkeld.

Echter, door die bepaalde persoonlijke omstandigheden loop ik ver achter wat betreft daten. Eerlijk gezegd wil ik hier een eind aan maken, al een lange tijd, en ik begin me te beseffen dat het ''het komt wel als het komt'' eigenlijk onzin is. Het gaat er bij mij niet zomaar komen, ook niet met hetgeen ik tot nu toe in mijn leven heb bereikt.

Vandaag was ik in de bieb en in de ochtend had ik mezelf beloofd dat als ik iemand zou zien zitten die er aantrekkelijk uitzag, dat ik haar dan zou aanspreken. Maar nee hoor, het lukte me niet, de angst om iemand aan te spreken was torenhoog, ik bevroor. Ik dacht echt bij mezelf wauw, wist niet dat het nog zo'n angst is. Dit heeft te maken met zelfvertrouwen op dit gebied.

En nee, ik spreek vrouwen niet aan op hun uiterlijk/ongewenste complimenten, maar ja het is wel het eerste waardoor ik een vrouw aanspreek. Ik wil meer vrouwen leren kennen, maar als haar persoonlijkheid mij niet aanstaat dan leave ik for a dime. Heb geen openingszin in mijn hoofd, behalve ''Hi zag je zitten en wilde je ontmoeten/spreken, mijn naam is ..'' en dan volgt er vanzelf wel iets uit mijn mond.

Ik vraag me af of de leden hier mannen hebben die jullie aanspreken. En dan bedoel ik overdag, uitgezonderd van complimenten/gefluit. iemand die op je afkomt en die aangeeft je te willen leren kennen. Vinden vrouwen het zelf heel vreemd als een man haar op die manier aanspreekt is eigenlijk mijn kernvraag? Zou dat echt zo erg zijn? Het is direct, maar ik heb geen zin in spelletjes. Ik kan prima zonder een vrouw leven, maar daarin schuilt ook het probleem, dat ik dan nooit zin heb om erop uit te gaan.
Wil je een bijzondere vrouw ontmoeten (a), of wil je lekker rondneuken (b)? Antwoord b, dan adviseer ik Tinder of Badoo. Voor antwoord a, lees verder:
Het heet toch "het spel der liefde", het is geen zakelijke overeenkomst die je afsluit?
amarna schreef:
20-05-2019 13:16
Inderdaad!

@TO: praat je alleen met andere mensen omdat je iets van ze wil? Ben je uberhaupt wel geïnteresseerd in menselijk contact?
Eens! Dat vraag ik me ook af.
Forever1994 schreef:
20-05-2019 14:07
Goede insteek, elke onbekende man die iets tegen je zegt is een potentionele verkrachter. Dit is ook precies wat ik zo opvallend vind aan dit topic, dat elk soort opmerking wordt gezien als bedreigend/gevaar voor iemands emotionele veiligheid, terwijl ik ook echt mijn wenkbrauwen frons daarover. En ja, ik ben me bewust wat wel en niet kan, kletspraatjes, small talk - maar daar ontwikkel je niks mee- geen interesse, helemaal niks. ''Lekker weertje he?'' - ''ja lekker weertje vandaag''. That's it, daarop kan je eventueel doorhameren, maar is niks nieuws, niet interessant en doodsaai.

Dat je contact met iemand die onbekend is niet wil, tot daar aan toe, geef aan dat je een vriendje hebt en klaar. Het is ook nog overdag denk ik dan. Dit is m.i. precies het probleem, dat vrouwen je echt gaat zien als een rapist. En ja, dan krijg je onwijs weinig empathie van mijn kant, dat is an sich al krampachtig denken - denken dat iedere onbekende een verkrachter kan zijn. En onwijs generaliserend tegenover mannen, ook ik denk niet bij elke buitenlander dat hij of zij een dief.

En ik heb zelf genoeg onderzoek gedaan aan de universiteit omtrent seksueel misbruik, zowel in Nederland als daarbuiten, dus ik weet heel goed wat vrouwen kunnen doorstaan. Alleen zie ik geen relatie met een iemand die een praatje wil aanknopen een ander wil leren kennen overdag in de publieke ruimte. Jullie dus wel, dus I rest my case, dan zal het inderdaad zo zijn.

Als er geen ''hey alles goed'' vanaf kan gaan zonder creepiness dan vind ik dat bijzonder vervelend ja.
Helaas kun je een potentiele verkrachter niet herkennen tussen mannen met goede bedoelingen, maar dit terzijde.

Evenals jij het niet prettig vindt om op een versiermanier te worden aangesproken door een homoseksuele man, vinden de meeste vrouwen het niet prettig om door een wildvreemde man op een versiermanier te worden aangesproken. Zoals al 4.576 keer verteld is in dit topic:
met vleierige complimentjes aan een vrouw met wie je nog nooit een woord hebt gewisseld bereik je niets.
Een vrouw aanspreken zonder gelijk bedreigend over te komen? Begin over algemeenheden. Zoals hier meerdere malen aangegeven wordt, begin over het weer, een boek, vraag of een plek vrij is (als het druk is).

Je moet een gesprek ergens mee beginnen. En iemand die zich gelijk voorstelt... dat is gewoon raar. Net of je een verkoper bent en bij hen is het de tactiek om op deze manier gelijk persoonlijk te worden. Als in je/jij gebruiken, beetje joviaal of je elkaar al kent. En bij een verkoper is het al verschrikkelijk, laat staan mij iemand die je zomaar aanspreekt omdat hij vindt dat je er leuk uitziet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
amarna schreef:
20-05-2019 15:29
TO wil zo snel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning.

Dat was mijn gedachte ook. Alsof hij een berekening maakt over de 'return on investment' als het om een drankje gaat.
Bovendien is hij met 25 nog vrij jong, en zit hij zichzelf een rare hoek in te denken door zichzelf te benoemen als creepy, en daar zo de nadruk op te leggen.
nounou
Forever1994 schreef:
Goede insteek, elke onbekende man die iets tegen je zegt is een potentionele verkrachter. Dit is ook precies wat ik zo opvallend vind aan dit topic, dat elk soort opmerking wordt gezien als bedreigend/gevaar voor iemands emotionele veiligheid, terwijl ik ook echt mijn wenkbrauwen frons daarover. En ja, ik ben me bewust wat wel en niet kan, kletspraatjes, small talk - maar daar ontwikkel je niks mee- geen interesse, helemaal niks. ''Lekker weertje he?'' - ''ja lekker weertje vandaag''. That's it, daarop kan je eventueel doorhameren, maar is niks nieuws, niet interessant en doodsaai.

Dat je contact met iemand die onbekend is niet wil, tot daar aan toe, geef aan dat je een vriendje hebt en klaar. Het is ook nog overdag denk ik dan. Dit is m.i. precies het probleem, dat vrouwen je echt gaat zien als een rapist. En ja, dan krijg je onwijs weinig empathie van mijn kant, dat is an sich al krampachtig denken - denken dat iedere onbekende een verkrachter kan zijn. En onwijs generaliserend tegenover mannen, ook ik denk niet bij elke buitenlander dat hij of zij een dief.

En ik heb zelf genoeg onderzoek gedaan aan de universiteit omtrent seksueel misbruik, zowel in Nederland als daarbuiten, dus ik weet heel goed wat vrouwen kunnen doorstaan. Alleen zie ik geen relatie met een iemand die een praatje wil aanknopen een ander wil leren kennen overdag in de publieke ruimte. Jullie dus wel, dus I rest my case, dan zal het inderdaad zo zijn.

Als er geen ''hey alles goed'' vanaf kan gaan zonder creepiness dan vind ik dat bijzonder vervelend ja.
Als dit de enige koetjes en kalfjes zijn die jij kunt verzinnen, mis je toch wat sociale vaardigheden.
Altijd grappig, vragen om advies en dan alles weerleggen.
Zelfs hengelen hier is gedoemd te mislukken vrees ik.
En, waarom wil je iedere openingszin beginnen met "hee"? Dat komt erg ongemanierd over. Je zegt hallo, hoi, goedemorgen etc, niet hee.
Je hebt ook weinig keus als vrouw, je moet meteen duidelijk maken dat je van dit soort versiertruukjes niet gediend bent, want zodra je denkt 'ach, een beetje een onhandige Harry, laat ik maar vriendelijk terugkletsen' (of omdat je het gewoon niet door hebt) dan ben je haast verplicht om een wip met die Harry te maken. Anders wordt ie boos want dan ben jij niet duidelijk :bonk: :bonk:
Creativity is intelligence having fun
Forever1994 schreef:
Goede insteek, elke onbekende man die iets tegen je zegt is een potentionele verkrachter. Dit is ook precies wat ik zo opvallend vind aan dit topic, dat elk soort opmerking wordt gezien als bedreigend/gevaar voor iemands emotionele veiligheid, terwijl ik ook echt mijn wenkbrauwen frons daarover.
En hiermee laat je goed zien dat je het dus niet snapt.
Bekijk voor de grap eens dit filmpje: https://www.ogilvy.com/work/the-dress-for-respect/

Misschien dat dan tot je doordringt hoe respectloos je bezig bent. Dat je juist zorgt voor het creepy-gevoel bij vrouwen.
Want je bent niet bezig met elkaar leren kennen of een praatje maken. Je bent bezig met afdwingen wat jij wil. Ongeacht hoe de andere partij zich daaronder voelt. Zij moeten zich maar aanpassen aan jou en niet zo piepen.
Dat is de boodschap die je hier steeds meegeeft.

Lees nou eesn oprecht wat hier in dit topic geschreven staat. Lees jouw eigen postings eens als zijnde van een homoseksuele man die jou benaderd.

Hopelijk dringt dan tot je door wat men probeert te zeggen:
Er is niets mis met contact maken. Maar doe dat op gepaste wijze en met respect.
Fransje-Noord schreef:
20-05-2019 15:32
Wil je een bijzondere vrouw ontmoeten (a), of wil je lekker rondneuken (b)? Antwoord b, dan adviseer ik Tinder of Badoo. Voor antwoord a, lees verder:
Het heet toch "het spel der liefde", het is geen zakelijke overeenkomst die je afsluit?
Gewoon optie a ja, maar hoe meer ik reageer in dit topic hoe natuurlijk het dwingender overkomt. Dus nu komt iedereen opeens met ''ja je complimenteert een vrouw'' of ''je wilt haar in bed'', terwijl ik denk van ik ken die vrouwen niet eens. Dus ik zie geen reden om gelijk met een vrouw het bed in te gaan, ook geen aanleiding toe. Iemand valt mij op en daar zou ik tegen willen praten.
Kirby schreef:
20-05-2019 15:46
Je hebt ook weinig keus als vrouw, je moet meteen duidelijk maken dat je van dit soort versiertruukjes niet gediend bent, want zodra je denkt 'ach, een beetje een onhandige Harry, laat ik maar vriendelijk terugkletsen' (of omdat je het gewoon niet door hebt) dan ben je haast verplicht om een wip met die Harry te maken. Anders wordt ie boos want dan ben jij niet duidelijk :bonk: :bonk:
Ja, maar je moet ook niet te snel aangeven dat je een vriend hebt want 'ik maak alleen maar een praatje hoor, ik hoef niks van je, djiezz wat arrogant.'
Stormysea schreef:
20-05-2019 15:58
En hiermee laat je goed zien dat je het dus niet snapt.
Bekijk voor de grap eens dit filmpje: https://www.ogilvy.com/work/the-dress-for-respect/

Misschien dat dan tot je doordringt hoe respectloos je bezig bent. Dat je juist zorgt voor het creepy-gevoel bij vrouwen.
Want je bent niet bezig met elkaar leren kennen of een praatje maken. Je bent bezig met afdwingen wat jij wil. Ongeacht hoe de andere partij zich daaronder voelt. Zij moeten zich maar aanpassen aan jou en niet zo piepen.
Dat is de boodschap die je hier steeds meegeeft.

Lees nou eesn oprecht wat hier in dit topic geschreven staat. Lees jouw eigen postings eens als zijnde van een homoseksuele man die jou benaderd.

Hopelijk dringt dan tot je door wat men probeert te zeggen:
Er is niets mis met contact maken. Maar doe dat op gepaste wijze en met respect.
Nee, dit is eigenlijk het gehele probleem. Waar jij naar wijst is ''sexual harassement'', precies dit soort typeringen leiden ertoe dat ''normale mannen'' nooit op normale wijze met een vrouw communiceren. Enkel de echte creeps doen dat, en die boeit het geen zak hoe ze overkomen,, maar fluiten naar vrouwen en maken directe opmerkingen over haar uiterlijk. Enigste reden om een vrouw niet aan te spreken is die ''bias'' waar jij van spreekt en m.i. zwaar negatief voor mannen die simpel iemand willen ontmoeten. Direct de stempel van verkrachter, lol, ik zeg ''hey alles goed'' en gelijk ben ik potentionele verkrachter. Dat MeToo draagt echt bij aan een volledig verpeste datingssfeer, alles is sexual harassement bij een man. Als ik onnaantrekkelijk ben voor een vrouw en ik praat tegen haar dan kan dat ook als sexual harassement worden gezien. Ze voelt zich namelijk ongemakkelijk.

Dat vind ik nog steeds weerzingwekkend en absurd, en dat is terecht. Hoe zouden vrouwen hier het vinden als ze bij elk mogelijk contact worden aangezien als een potentionele verkrachter? Hopelijk beseffen jullie ook de ernst van een dergelijk feit ipv het rond te gooien. Met name dat je eindigt met ''gepaste wijze en respect'' dat kan op duizenden manieren. En wat voor de één respectloos is, is dat voor de ander niet.

En nee, ik merk zelf aan een vrouw als ze geen interesse zou hebben ''hey alles goed'' ''Ja gaat goed'', nou, dan weet je het al. Het is niet zo dat er nog duizenden andere dingen volgen nadat ik even hoi zeg. Waar hebben jullie dat vandaan? En ja het is respectloos om even hoi alles goed te zeggen en je voor te stellen. Als ik het al typ krijg ik al nare onderbuikgevoelens, maar goed, jullie zijn de vrouwen hier, dus ongetwijfeld weten jullie het beter.

''Ze moeten zich aanpassen naar wat jij wil''

Waar geef ik aan dat een vrouw altijd moet ingaan op mijn interactie? Nergens.

En ja ik ben tot op zekere hoogte geirriteerd en andere vrienden van mij ook. Want alles wat we willen zeggen of doen kan worden gezien als potentionele verkrachtingsmethode, nou lekker is dat dan.

Als een vrouw nee zegt dan houdt het op. De vrouwen in die clip worden vastgepakt etc. Dat keur ik ten alle tijden af, sterker nog, een compliment geef ik niet eens, vind dat zelfs al onwijs cringy. Jouw filmpje is echt belachelijk voor de situatie die ik schets.

I.t.t tot die mannen zal ik een vrouw niet aanraken uit het niets. Snap niet hoe ze het in hun hoofd halen. En dat soort mannen zijn de mannen die nooit een topic zouden openen, die gaan er gewoon mee door. Dus snap niet waar je zoiets vandaan haalt om het te vergelijken met jezelf voorstellen en hoi zeggen. Hoogstens is het ongemakkelijk, maar sexual harassement, nou nee.
anoniem_386302 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 16:17
9.65% gewijzigd
Ah kijk, een incel. Dat dacht ik op pagina 1 al.

Luister knul, als jij contact wil met vrouwen zul je dat op een voor vrouwen prettige manier moeten doen. Kun je 100 keer je gelijk willen halen maar dat gaat je niks opleveren. Jouw keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven