Twijfels over date
maandag 20 mei 2019 om 20:08
Hi,
Heb maar weer eens een nieuw account aangemaakt want geen idee wat mijn andere gebruikersnaam was. Maar ik weet nog dat ik vaak prima advies kreeg hier
Heb sinds 2 weken contact met een man, ken ik van vroeger via een ex . Daarna contact verwaterd en kwamen elkaar nu weer tegen. Hij is midden 30, werkt, heeft wel 2 kinderen uit 2 verschillende relaties, dat vind ik op zich geen probleem. Alhoewel er met 1 ex wel een soort strijd is en heeft daardoor 1 van zijn kinderen al een tijdje niet gezien.
Afgelopen weekend spraken we af en zou ik hem ophalen. Hij stuurde zijn adres en schrok gewoon een beetje van de lokatie waar hij nu woont.
Het is namelijk op een bedrijventerrein, gewoon in een loods/schuur, zonder keuken, badkamer etc.. Hij vertelde mij dat hij een koophuis heeft maar hij die verhuurt. Ik twijfel nu een beetje aan zijn verhalen, omdat ik oprecht niet begrijp waarom je vrijwillig in een loods gaat wonen. Ook absoluut niet kindvriendelijk dus begrijp nu ook goed waarom ex niet wilt dat de kinderen daar komen.
En ik merk dus, dat ik daar behoorlijk op afknap. Niet dat ik materialistisch ben ingesteld etc maar het lijkt nu net alsof het een of andere flierefluiter is.
Ik vind het nogal onvolwassen overkomen. Ik vroeg er dus ook naar van hoe zit dit precies ? Want hier kun je toch niet wonen. Als ik als antwoord had gekregen; Het is tijdelijk en ik hoop zsm iets anders te vinden, had ik nog gedacht oke. Maar kreeg als antwoord dat hij het top vind daar en ideaal is etc etc. Soort smoesjes denk ik
Ik heb nu meer het idee, dat hij gewoon geen huis heeft namelijk en daar crasht.
Volgen jullie me nog?
Is het raar dat ik hier afknap, ben ik nu super oppervlakkig? Want daar schaam ik me best voor maar heb het idee dat hij zijn leven dus niet op de rit heeft of mij niet alles vertelt.
Heb maar weer eens een nieuw account aangemaakt want geen idee wat mijn andere gebruikersnaam was. Maar ik weet nog dat ik vaak prima advies kreeg hier
Heb sinds 2 weken contact met een man, ken ik van vroeger via een ex . Daarna contact verwaterd en kwamen elkaar nu weer tegen. Hij is midden 30, werkt, heeft wel 2 kinderen uit 2 verschillende relaties, dat vind ik op zich geen probleem. Alhoewel er met 1 ex wel een soort strijd is en heeft daardoor 1 van zijn kinderen al een tijdje niet gezien.
Afgelopen weekend spraken we af en zou ik hem ophalen. Hij stuurde zijn adres en schrok gewoon een beetje van de lokatie waar hij nu woont.
Het is namelijk op een bedrijventerrein, gewoon in een loods/schuur, zonder keuken, badkamer etc.. Hij vertelde mij dat hij een koophuis heeft maar hij die verhuurt. Ik twijfel nu een beetje aan zijn verhalen, omdat ik oprecht niet begrijp waarom je vrijwillig in een loods gaat wonen. Ook absoluut niet kindvriendelijk dus begrijp nu ook goed waarom ex niet wilt dat de kinderen daar komen.
En ik merk dus, dat ik daar behoorlijk op afknap. Niet dat ik materialistisch ben ingesteld etc maar het lijkt nu net alsof het een of andere flierefluiter is.
Ik vind het nogal onvolwassen overkomen. Ik vroeg er dus ook naar van hoe zit dit precies ? Want hier kun je toch niet wonen. Als ik als antwoord had gekregen; Het is tijdelijk en ik hoop zsm iets anders te vinden, had ik nog gedacht oke. Maar kreeg als antwoord dat hij het top vind daar en ideaal is etc etc. Soort smoesjes denk ik
Ik heb nu meer het idee, dat hij gewoon geen huis heeft namelijk en daar crasht.
Volgen jullie me nog?
Is het raar dat ik hier afknap, ben ik nu super oppervlakkig? Want daar schaam ik me best voor maar heb het idee dat hij zijn leven dus niet op de rit heeft of mij niet alles vertelt.
maandag 20 mei 2019 om 20:55
Ik snap je zorgen wel hoor. Toch logisch dat je dit als grote ‘red flag’ ziet.
Lijkt mij ook dat er iets niet klopt aan dat verhaal.
Twee kinderen van twee verschillende vrouwen en met allebei geen relatie meer en midden 30 zijn zou ik overigens ook al een veelzeggend iets vinden... en dan ook nog met een van de kinderen geen contact en allerlei gedoe.
Klinkt echt totaal niet als een man die zijn leven op orde heeft of als relatiemateriaal.
Lijkt mij ook dat er iets niet klopt aan dat verhaal.
Twee kinderen van twee verschillende vrouwen en met allebei geen relatie meer en midden 30 zijn zou ik overigens ook al een veelzeggend iets vinden... en dan ook nog met een van de kinderen geen contact en allerlei gedoe.
Klinkt echt totaal niet als een man die zijn leven op orde heeft of als relatiemateriaal.
maandag 20 mei 2019 om 20:59
nou in de eerste plaats dat je hier komt mekkeren, ipv van dat je die beste man gewoon verteld dat hij niet is wat je zoekt. en ten tweede dat to denkt te weten hoe "je leven op de rit hebben" en "volwassen" zijn eruit ziet. Blijkbaar geen enkel benul dat er 100.000 manieren zijn om je leven te leiden. En dat dat heel vaak niet lijkt op wat to voor ogen heeft. Met een emmer water, een zeepje en een washandje kun je je zelf prima verzorgen als dat een tijd zo moet. Overkomt je niks van, ruik je gewoon fris en ja, ik heb ervaring.
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
maandag 20 mei 2019 om 21:00
Is niks trutterigheid aan toch. Een huis is gewoon de basis. Maakt niet uit of het een kleine studio is of wat dan ook maar een loods wat dus geen huis is, ja zet ik mijn vraagtekens bij. Vooral als iemand beweerd een huis te hebben, logisch toch?robland320 schreef: ↑20-05-2019 20:47allemachies!!!
dit is erg.![]()
de doorsnee burgertrutterigheid druipt ervan af. hoe durft die gozer. zomaar niet aan jouw standaarden voldoen. wat denkt ie wel...![]()
![]()
![]()
maandag 20 mei 2019 om 21:02
Nee want dat huis waar ik over de vloer kwam in die tijd was niet van hem, was van zijn ex vriendin (niet de moeder van zijn kinderen).minnimouse schreef: ↑20-05-2019 20:46Snap ik wel hoor.
Waarom zou je inderdaad vrijwillig in een loods zonder voorzieningen gaan wonen als je ook een koophuis hebt?
Bovendien mag je een koophuis niet zomaar verhuren zonder toestemming van de hypotheekverstrekker. Is dat het huis waar hij voorheen met zijn gezin woonde, weet je dat?
maandag 20 mei 2019 om 21:06
Dat is ook vreselijk duur. Dan kan hij beter een huis/flat huren van dat geld.
Eens met de andere dames, rode vlag! Wie weet hoopt hij snel bij jou een warme douche te vinden...
maandag 20 mei 2019 om 21:07
Ik begrijp best wel dat er door omstandigheden situaties kunnen ontstaan wat misschien niet ideaal is. Maar hij heeft een huis en ruilt dat in voor een schuur. Is toch vreemd? Als je dus kinderen hebt? Dat wil je toch niet voor je kinderen ? Hij is er blij mee waar hij nu woont, daarom zeg ik ook ik wil hem niet afkraken. Als hij dat voor nu ideaal vind, wie ben ik dan om dat af te kraken bij hem? Het is alleen niet wat ik zoek in een man nee. Ik wil een stabiel iemand en niet al dat vage net niet gedoe. Als hij hier woonde en opzoek was naar iets anders had ik er minder mee gezeten, als het voor nood was.robland320 schreef: ↑20-05-2019 20:59nou in de eerste plaats dat je hier komt mekkeren, ipv van dat je die beste man gewoon verteld dat hij niet is wat je zoekt. en ten tweede dat to denkt te weten hoe "je leven op de rit hebben" en "volwassen" zijn eruit ziet. Blijkbaar geen enkel benul dat er 100.000 manieren zijn om je leven te leiden. En dat dat heel vaak niet lijkt op wat to voor ogen heeft. Met een emmer water, een zeepje en een washandje kun je je zelf prima verzorgen als dat een tijd zo moet. Overkomt je niks van, ruik je gewoon fris en ja, ik heb ervaring.![]()
En ik vind hem verder heel aardig en hebben een leuke klik dus ik vind het ook jammer dat ik hier op afknap maar daar kan ik ook niks aan doen. Het is meer dat ik het idee heb dat er wat problemen zijn, wat hij misschien nog niet durft te vertellen na een paar weken.
maandag 20 mei 2019 om 21:08
Het is niet alleen de douche... het is het hele verhaal om die loods heen.robland320 schreef: ↑20-05-2019 20:59nou in de eerste plaats dat je hier komt mekkeren, ipv van dat je die beste man gewoon verteld dat hij niet is wat je zoekt. en ten tweede dat to denkt te weten hoe "je leven op de rit hebben" en "volwassen" zijn eruit ziet. Blijkbaar geen enkel benul dat er 100.000 manieren zijn om je leven te leiden. En dat dat heel vaak niet lijkt op wat to voor ogen heeft. Met een emmer water, een zeepje en een washandje kun je je zelf prima verzorgen als dat een tijd zo moet. Overkomt je niks van, ruik je gewoon fris en ja, ik heb ervaring.![]()
maandag 20 mei 2019 om 21:10
Ik vind het ook maar een raar verhaal. Kijk al zou hij daar echt vrede mee hebben zo te leven helemaal prima ieder zijn eigen ding.
Maar hoe zit het dan met zijn kinderen? Wil hij daar graag een band mee?
Als dat zo is dan zou je verwachten dan hij nu niet tevreden met zijn woonsituatie zou zijn, omdat het niet kindvriendelijk is. En dus zijn kinderen daar niet kan ontvangen en laten logeren. Dan zou hij of inderdaad die loods normaal leefbaar maken zeker gezien hij dat zelf heel goed kan, of zoeken naar andere woonruimte.
Ik vermoed ook dat hij schulden heeft of iets. Hoe dan ook een berg aan drama, moet je maar willen..
Maar hoe zit het dan met zijn kinderen? Wil hij daar graag een band mee?
Als dat zo is dan zou je verwachten dan hij nu niet tevreden met zijn woonsituatie zou zijn, omdat het niet kindvriendelijk is. En dus zijn kinderen daar niet kan ontvangen en laten logeren. Dan zou hij of inderdaad die loods normaal leefbaar maken zeker gezien hij dat zelf heel goed kan, of zoeken naar andere woonruimte.
Ik vermoed ook dat hij schulden heeft of iets. Hoe dan ook een berg aan drama, moet je maar willen..
maandag 20 mei 2019 om 21:17
toe nou toch,
er wonen pensionado's in campers omdat ze hun huis verkocht hebben om van de opbrengst lekker te reizen, gescheiden vaders op campings omdat er anders niks te vinden is zo snel, mensen die heerlijk op hun plezierjachtje zijn gaan wonen en het super vinden. Tis niet zoals de meeste mensen t doen, maar je kunt er prima gelukkig zijn of voor zolang t duurt een oplossing hebben. To brengt 't alsof omdat haar date in een loods woont hij gegarandeerd problemen zal hebben.
er wonen pensionado's in campers omdat ze hun huis verkocht hebben om van de opbrengst lekker te reizen, gescheiden vaders op campings omdat er anders niks te vinden is zo snel, mensen die heerlijk op hun plezierjachtje zijn gaan wonen en het super vinden. Tis niet zoals de meeste mensen t doen, maar je kunt er prima gelukkig zijn of voor zolang t duurt een oplossing hebben. To brengt 't alsof omdat haar date in een loods woont hij gegarandeerd problemen zal hebben.
maandag 20 mei 2019 om 21:18
TO komt niet mekkeren. Heb je je weleens verdiept in wat een forum precies is?robland320 schreef: ↑20-05-2019 20:59nou in de eerste plaats dat je hier komt mekkeren, ipv van dat je die beste man gewoon verteld dat hij niet is wat je zoekt. en ten tweede dat to denkt te weten hoe "je leven op de rit hebben" en "volwassen" zijn eruit ziet. Blijkbaar geen enkel benul dat er 100.000 manieren zijn om je leven te leiden. En dat dat heel vaak niet lijkt op wat to voor ogen heeft. Met een emmer water, een zeepje en een washandje kun je je zelf prima verzorgen als dat een tijd zo moet. Overkomt je niks van, ruik je gewoon fris en ja, ik heb ervaring.![]()
En prima dat jij zo wil leven, TO wil dat niet en daar heeft ze alle recht toe.
maandag 20 mei 2019 om 21:19
Nee, TO vindt het raar dat hij een koophuis heeft en er zelf niet in woont.robland320 schreef: ↑20-05-2019 21:17toe nou toch,
En TO vindt het gek dat je in een loods gaat zitten waar je je nog niet eens kunt wassen en naar de plee kunt. Wel iets anders dan een caravan met keukentje, wc en douche.
maandag 20 mei 2019 om 21:22
Je zegt het zelf. Gescheiden vaders op campings omdat er anders niks te vinden is. Het gaat mij erom dat hij zegt een koophuis te hebben, dus dan begrijp ik niet waarom je dat inruilt voor een plek zonder keuken, badkamer etc waar je eigenlijk niet mag wonen en zeker niet met kinderen.robland320 schreef: ↑20-05-2019 21:17toe nou toch,
Maar jij vind dat blijkbaar niet vreemd, dat kan.
En trouwens, niks mis met een camping maar dit is absoluut verre van dat. Dit is op een plek waar je s avonds als vrouw niet alleen kan lopen en zeker niet waar je kinderen laat komen.
maandag 20 mei 2019 om 21:22
Dit dus, dankjeminnimouse schreef: ↑20-05-2019 21:19Nee, TO vindt het raar dat hij een koophuis heeft en er zelf niet in woont.
En TO vindt het gek dat je in een loods gaat zitten waar je je nog niet eens kunt wassen en naar de plee kunt. Wel iets anders dan een caravan met keukentje, wc en douche.
maandag 20 mei 2019 om 21:23
Inderdaad. Dus kun je er best vanuit gaan dat hij financiële problemen heeft, en dat is ook geen schande maar doe dan niet of je de situatie wel prima vind en wees er gewoon eerlijk over..minnimouse schreef: ↑20-05-2019 21:19Nee, TO vindt het raar dat hij een koophuis heeft en er zelf niet in woont.
maandag 20 mei 2019 om 21:24
Precies, een gescheiden vader of moeder die tijdelijk in een caravan woont vind ik ook niet gek. Bovendien heb je op een camping prima voorzieningen.Chantal-1989 schreef: ↑20-05-2019 21:22Je zegt het zelf. Gescheiden vaders op campings omdat er anders niks te vinden is. Het gaat mij erom dat hij zegt een koophuis te hebben, dus dan begrijp ik niet waarom je dat inruilt voor een plek zonder keuken, badkamer etc waar je eigenlijk niet mag wonen en zeker niet met kinderen.
Maar jij vind dat blijkbaar niet vreemd, dat kan.
En trouwens, niks mis met een camping maar dit is absoluut verre van dat. Dit is op een plek waar je s avonds als vrouw niet alleen kan lopen en zeker niet waar je kinderen laat komen.
maandag 20 mei 2019 om 21:35
da's nou precies mijn punt wat betreft die burgertrutterigheid, je niet voor kunnen stellen dat die mensen er dus zat zijn . Die a la minute een koopwoning verlaten, een fikse huur incasseren, en op een bedrijventerrein in een loods gaan wonen. Omdat ze dat echt fijner vinden dan in een wijk met doorzonwoningen.
Maar nogmaals, to hoeft dat allemaal niet te willen! Maar zeg het die beste man gewoon. Kan hij op zoek naar iemand die meer gelijkgestemd is, en to naar iemand met een koophuis met badkamer en keuken. Dus ja, to mekkert!
Maar nogmaals, to hoeft dat allemaal niet te willen! Maar zeg het die beste man gewoon. Kan hij op zoek naar iemand die meer gelijkgestemd is, en to naar iemand met een koophuis met badkamer en keuken. Dus ja, to mekkert!
maandag 20 mei 2019 om 21:35
Ben je serieus? Een vrouw mag geen standaarden hebben? Een huis met voorzieningen als een keuken en badkamer verwachten is ‘burgertruttig’?robland320 schreef: ↑20-05-2019 20:47allemachies!!!
dit is erg.![]()
de doorsnee burgertrutterigheid druipt ervan af. hoe durft die gozer. zomaar niet aan jouw standaarden voldoen. wat denkt ie wel...![]()
![]()
![]()
maandag 20 mei 2019 om 21:36
Ah, je hebt ervaring. Nu begrijp ik je reactie. Je voelt je aangesproken/ aangevallen.robland320 schreef: ↑20-05-2019 20:59nou in de eerste plaats dat je hier komt mekkeren, ipv van dat je die beste man gewoon verteld dat hij niet is wat je zoekt. en ten tweede dat to denkt te weten hoe "je leven op de rit hebben" en "volwassen" zijn eruit ziet. Blijkbaar geen enkel benul dat er 100.000 manieren zijn om je leven te leiden. En dat dat heel vaak niet lijkt op wat to voor ogen heeft. Met een emmer water, een zeepje en een washandje kun je je zelf prima verzorgen als dat een tijd zo moet. Overkomt je niks van, ruik je gewoon fris en ja, ik heb ervaring.![]()
maandag 20 mei 2019 om 21:39
Met kinderen van 11 en 6 jaar oud die je over de vloer krijgt? Ja sorry, ik vind dat dan heel gek om dat soort beslissingen vrijwillig te nemen alleen maar omdat je dat zelf eventueel ‘fijner’ vind. Klinkt niet logisch toch?robland320 schreef: ↑20-05-2019 21:35da's nou precies mijn punt wat betreft die burgertrutterigheid, je niet voor kunnen stellen dat die mensen er dus zat zijn . Die a la minute een koopwoning verlaten, een fikse huur incasseren, en op een bedrijventerrein in een loods gaan wonen. Omdat ze dat echt fijner vinden dan in een wijk met doorzonwoningen.
Als iemand kinderloos is en dat prettig vind, dan vooral doen natuurlijk.
Ik zeg alleen dat ik dit alles bij elkaar niet logisch vind. Kan in mijn ogen niet helemaal vrijwillig zijn, heb meer het idee dat hij geen andere opties heeft.
Maar dat weet ik niet zeker he, ik wilde dus graag weten hoe andere hier naar kijken.
anoniem_386339 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 21:42
16.18% gewijzigd
maandag 20 mei 2019 om 21:40
Een collega heeft weleens tijdelijk tijdens zijn scheiding zo gewoond.. Ik ken ook mensen die bijvoorbeeld tijdelijk op een boot wonen. Vaak mensen die een tijdje aan vrijheid willen ruiken. Indien dat je niet aanspreekt dan zou ik het niet doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 20 mei 2019 om 21:50
Je voelt je aangevallen, zeg dat dan meteen.robland320 schreef: ↑20-05-2019 21:35da's nou precies mijn punt wat betreft die burgertrutterigheid, je niet voor kunnen stellen dat die mensen er dus zat zijn . Die a la minute een koopwoning verlaten, een fikse huur incasseren, en op een bedrijventerrein in een loods gaan wonen. Omdat ze dat echt fijner vinden dan in een wijk met doorzonwoningen.
En nogmaals: TO mekkert niet. TO stelt gewoon een vraag. Ik zie haar hem nergens afbranden of belachelijk maken.
maandag 20 mei 2019 om 21:52
ja ik heb ervaring. mijn ouders woonden toch zeker 6 maanden met vier jonge kinderen in een klushuis waar nog nauwelijks iets werkte. Is helemaal goed gekomen hoor. Allemaal brave burgers geworden.Vivavandaag schreef: ↑20-05-2019 21:36Ah, je hebt ervaring. Nu begrijp ik je reactie. Je voelt je aangesproken/ aangevallen.
Wat mij jeukt is die automatische aanname dat als de woonsituatie niet aan de standaard voldoet, dan kan t niet anders of de betreffende personen zullen wel veel problemen hebben.
maandag 20 mei 2019 om 21:57
Ik ben geen fan van een vent die meerdere kinderen heeft bij verschillende vrouwen dus dat zou de afknapper voor mij zijn.
Als hij een goed lopende bedrijf heeft kan hij toch gewoon in zijn eigen huis wonen? Een huis verhuren is geen dikke winst.
Waar is zijn verantwoordelijkheidsgevoel om te zorgen dat zijn bloedjes een eigen kamer hebben waar ze thuis kunnen zijn.
Als hij een goed lopende bedrijf heeft kan hij toch gewoon in zijn eigen huis wonen? Een huis verhuren is geen dikke winst.
Waar is zijn verantwoordelijkheidsgevoel om te zorgen dat zijn bloedjes een eigen kamer hebben waar ze thuis kunnen zijn.
maandag 20 mei 2019 om 22:00
Oke maar jij hebt het over een klusHUIS. Dat vind ik dan niet zo gek, oke het is misschien niet ideaal als nog niet alles werkt naar behoren maar het is wel een huis, waar je dus officieel mag wonen.robland320 schreef: ↑20-05-2019 21:52ja ik heb ervaring. mijn ouders woonden toch zeker 6 maanden met vier jonge kinderen in een klushuis waar nog nauwelijks iets werkte. Is helemaal goed gekomen hoor. Allemaal brave burgers geworden.
Wat mij jeukt is die automatische aanname dat als de woonsituatie niet aan de standaard voldoet, dan kan t niet anders of de betreffende personen zullen wel veel problemen hebben.
Dit is geen huis he? Afgelegen donkere plek waar loodsen staan, waar je letterlijk uitzicht hebt op een vuilnisbelt.