Mutsen
zondag 29 maart 2009 om 21:38

zondag 29 maart 2009 om 21:42
quote:remma schreef op 29 maart 2009 @ 21:38:
Ik blijf het toch allemaal wat vreemd vinden, Anky. Je zou toch zeggen dat het nu eens klaar moet zijn, na een ABkuur.
Ik vind het ook vreemd. Het gekke is dat het elke keer hetzelfde gaat: ik slik AB, voel me 1 tot 1.5 week beter dan ooit en daarna begint het weer. Deze keer is de kuur 3 weken en had ik anders verwacht, ook omdat het echt veel beter ging. Ik snap dus echt niet dat die ene plek nu weer rood en ontstoken is. Grrrrrrrrrrrr.
Ik blijf het toch allemaal wat vreemd vinden, Anky. Je zou toch zeggen dat het nu eens klaar moet zijn, na een ABkuur.
Ik vind het ook vreemd. Het gekke is dat het elke keer hetzelfde gaat: ik slik AB, voel me 1 tot 1.5 week beter dan ooit en daarna begint het weer. Deze keer is de kuur 3 weken en had ik anders verwacht, ook omdat het echt veel beter ging. Ik snap dus echt niet dat die ene plek nu weer rood en ontstoken is. Grrrrrrrrrrrr.

zondag 29 maart 2009 om 21:54
wat raar, anky. ik zit al even te bedenken wat het dan anders kan zijn, maar ik kan niks bedenken. Allergie voor de AB? maar dat zou eerder optreden. Bacterie niet gevoelig voor AB? Maar dan zou je in 1e instantie niet zo'n positief effect hebben. krab je misschien in je slaap? zou het een gecombineerde bacteriele/schimmelinfectie kunnen zijn? heel vreemd. wel superbalen.
ik heb ook een wat vreemd beeld van Nippo, kolvend achter de PC
en fijn dat het uitje geslaagd was, Pammie. Ik zie het helemaal voor, zo'n genietend mannetje en ik vind ook niks leukers om te zien dan zo'n genietend kind. wel jammer van die poffertjes idd.
Hoofd logistiek heeft besloten om morgen de internist van mijn moeder te bellen (zus werkt in hetzelfde ZH als waar mijn ouders behandeld worden); dan maar een boze moeder. en als mijn vader van de hartbewaking af mag, wil ik kijken of ik donderdag met de koters op bezoek kan. als ie wil tenminste en als het mag...
ik heb ook een wat vreemd beeld van Nippo, kolvend achter de PC
en fijn dat het uitje geslaagd was, Pammie. Ik zie het helemaal voor, zo'n genietend mannetje en ik vind ook niks leukers om te zien dan zo'n genietend kind. wel jammer van die poffertjes idd.
Hoofd logistiek heeft besloten om morgen de internist van mijn moeder te bellen (zus werkt in hetzelfde ZH als waar mijn ouders behandeld worden); dan maar een boze moeder. en als mijn vader van de hartbewaking af mag, wil ik kijken of ik donderdag met de koters op bezoek kan. als ie wil tenminste en als het mag...

zondag 29 maart 2009 om 21:58
Dank voor het meedenken Sokje. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik donderdag 1 dosis ben vergeten. Ik ben toen vrijdagmorgen weer verder gegaan met normale dosering. En toen kwam ontsteking dus weer opzetten. Maar zou het effect van 1 tablet vergeten zo sterk kunnen zijn? Na al 1.5 week slikken? Misschien kan jij hier iets zinnigs over zeggen?
Goed dat jullie doorpakken wat betreft je moeder. En het is te hopen dat je donderdag met de kinderen op bezoek mag en kan!
Goed dat jullie doorpakken wat betreft je moeder. En het is te hopen dat je donderdag met de kinderen op bezoek mag en kan!
zondag 29 maart 2009 om 22:03
ik kan het me haast niet voorstellen dat het dat is. wat nu een beetje de gangbare opinie is, is dat, als je in 1e instantie maar goed hoog doseert, de kuurlengte wat minder van belang is. maar hoe dat precies met moeilijk te behandelen huidinfecties zit, weet ik niet. je slikte toch erytromycine nu?

zondag 29 maart 2009 om 23:00
Anky, je hebt van Biodermal PCLE-creme, dat schijnt erg goed te helpen bij de genezing van littekens. Misschien iets om erbij te smeren? Ik zou toch weer eens met die dermatoloog in overleg gaan.
Ik heb even zitten googlen op 'terugkerende ontstekingen', herken je hier iets in? Vond het opvallend dat het vooral voorkomt bij vrouwen met hormonale schommelingen als zwangerschap en dat het niet hoeft te reageren op ab.
Ik heb even zitten googlen op 'terugkerende ontstekingen', herken je hier iets in? Vond het opvallend dat het vooral voorkomt bij vrouwen met hormonale schommelingen als zwangerschap en dat het niet hoeft te reageren op ab.

zondag 29 maart 2009 om 23:11

maandag 30 maart 2009 om 05:41

maandag 30 maart 2009 om 08:55
Morgen!
Ben je al wakker Ank?
Ik zit aan de keukentafel met een kopje koffie. Ga vandaag mijn werkmail opschonen en dat is het dan. Ben ook een lijstje aan maken van klusjes die ik wil gaan doen. Vandaag ga ik ook mijn werkster 'ontslaan'. Redelijk zinloos (en duur) om haar te laten komen terwijl ik 24/7 thuis ben en daarvan ook nog 3 dagen geen kinderen heb.
Hier ook duffe hoofden trouwens, sta duidelijk nog niet op zomertijd.
Ben je al wakker Ank?
Ik zit aan de keukentafel met een kopje koffie. Ga vandaag mijn werkmail opschonen en dat is het dan. Ben ook een lijstje aan maken van klusjes die ik wil gaan doen. Vandaag ga ik ook mijn werkster 'ontslaan'. Redelijk zinloos (en duur) om haar te laten komen terwijl ik 24/7 thuis ben en daarvan ook nog 3 dagen geen kinderen heb.
Hier ook duffe hoofden trouwens, sta duidelijk nog niet op zomertijd.