Alleenstaande moeders

22-05-2019 16:10 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,zijn er hier moeders met 3 kinderen die een partner hebben,ondanks dat je zoveel kinderen hebt.en moest je het doen met een minder leuk partner,omdat een leuke man niet zo zitten met een vrouw met 3 kids.
Jawlensky schreef:
22-05-2019 16:44
Precies. Na mijn 5e kind ben ik gaan schrijven met iemand die in de gevangenis zat ivm het beroven van alleenstaande oude vrouwen en daar ben ik mee gaan samenwonen. Hij is dan wel een beetje crimineel en soms komt ie dagenlang niet thuis. Maar hij zorgt wel goed voor ons financieel en ik heb wel een beetje gezelschap. Dat vind ik erg fijn en mijn kinderen zijn altijd heel blij met een nieuwe laptop enzo. Dat compenseert heel goed dat ze soms ook bang voor hem zijn als hij gedronken heeft.
:HA:
Ik heb het ook niet overmezelf mensen,maar ik geef een voorbeeld.ik Ben zelf nog te druk met mijn leventje,maar zijn hier alleenstaande moeders met 3 of meer kinderen die getrouwd zijn of samenwonen met iemand.en heb je dan kans dat je iemand ontmoet die je leuk vind of zijn de kansen gewoon Klein.
leventje34 schreef:
22-05-2019 19:51
Ik heb het ook niet overmezelf mensen,maar ik geef een voorbeeld.ik Ben zelf nog te druk met mijn leventje,maar zijn hier alleenstaande moeders met 3 of meer kinderen die getrouwd zijn of samenwonen met iemand.en heb je dan kans dat je iemand ontmoet die je leuk vind of zijn de kansen gewoon Klein.
En waarom wil je dat weten dan?
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Gewoon date, en niks er over vertellen... Niet al je geheimen gelijk prijsgeven werkt het beste, 3 kinderen schrikt in het begin misschien af, als hij je beter kent is het ook veiliger om zoiets te kunnen zeggen, hierbij is de kans groter dat hij blijft ipv gelijk de benen te nemen.
Solomio schreef:
22-05-2019 19:52
En waarom wil je dat weten dan?
Voor later
leventje34 schreef:
22-05-2019 19:51
Alleenstaande moeders die getrouwd zijn of samenwonen? Nee ik denk niet dat daar hier veel van zijn
Geen ervaring hier. Maar ja, ik kan me goed voorstellen dat er minder mensen (mannen en vrouwen) open staan voor een relatie met iemand met een kind/kinderen. Dus je zou dan minder kansen hebben. Maar als jij gewoon een leuke, zelfstandige, relaxte dame bent valt er heus wel een leuke man voor je hoor. Misschien duurt het wat langer.
Je wilt het weten voor later? En je bent nu dus niet alleenstaand en hebt moet drie kinderen? Maar dat zit dus wel in de planning?
Je weet nu al dat je ' later' 3 kinderen gaat krijgen? o_o
Iedereen reageert alsof het een rare vraag is. In mijn omgeving zijn genoeg mannen die een alleenstaande vrouw met 1 kind nog wel acceptabel vinden maar aan 3 echt niet beginnen. Dus een realistisch antwoord: je kansen zijn kleiner.
Moemoe64 schreef:
22-05-2019 20:21
En weer single word.
EHV1981 schreef:
22-05-2019 20:24
Iedereen reageert alsof het een rare vraag is. In mijn omgeving zijn genoeg mannen die een alleenstaande vrouw met 1 kind nog wel acceptabel vinden maar aan 3 echt niet beginnen. Dus een realistisch antwoord: je kansen zijn kleiner.
Ja, dat klopt. Maar ze wil weten of er vrouwen zijn die dan maar genoegen nemen met een man die niet zo leuk is.

TO, genoeg vrouwen nemen genoegen met een man die ze wel leuk vinden, maar niet super. Lees maar eens rond op het forum. Genoeg topics met: ja, ik vond hem wel aardig en dat er geen vonken of vlinders waren was niet erg. Maar jaaaaa... nu ben ik mijn soulmate tegengekomen dusssss...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wat een rare vraag.
die ik wilde bestaat al...
Moemoe64 schreef:
22-05-2019 20:21
Ik vraag me zelfs af of de kinderen, in haar toekomstbeeld, allemaal van dezelfde man zouden zijn. Of van 3 verschillende? ;-D
Nee ik Ben nu alleenstaand met 3 kinderen.ik weet zelf ook wel dat ik minder kansen heb,maar wil toch succesverhalen horen ofzo,ok heb voor de grap op een ander forum een oproep geplaatst en daar hebben wel paar op gereageerd maar dan denk ik hoe lelijk zullen ze zijn.ja sorry hoor
leventje34 schreef:
22-05-2019 20:46
Nee ik Ben nu alleenstaand met 3 kinderen.ik weet zelf ook wel dat ik minder kansen heb,maar wil toch succesverhalen horen ofzo,ok heb voor de grap op een ander forum een oproep geplaatst en daar hebben wel paar op gereageerd maar dan denk ik hoe lelijk zullen ze zijn.ja sorry hoor
Maakt dat uit dan?
EHV1981 schreef:
22-05-2019 20:24

Andersom ook hoor. Ik wil ook geen man met nog jonge kinderen.
Orișa schreef:
22-05-2019 20:47
Maakt dat uit dan?
JA tuurlijk,je wilt toch ook iemand
die je leuk vind
leventje34 schreef:
22-05-2019 20:54
JA tuurlijk,je wilt toch ook iemand
die je leuk vind
Iemand leuk vinden zit hem toch niet in een knap uiterlijk?
Natuurlijk, er zijn genoeg mannen die dat geen probleem vinden al zullen ze vaak zelf ook wel kinderen hebben.

Ik was tweeëntwintig en had twee kinderen, studeerde nog. Toen mijn relatie uit ging moest ik een aantal mannelijke studiegenoten echt van mij afschudden. Klinkt stom maar zo was het wel. En ze wisten allemaal dat ik kinderen had. Je bent meer dan alleen je kinderen. Dus als jij leuk genoeg bent en hij ook dan zal hij je kinderen voor lief nemen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik zou bij een nieuwe man gewoon een vierde maken. Dat vergroot in elk geval de kansen dat hij bij je blijft.
Hallo?!
suzyqfive schreef:
22-05-2019 21:01
Dus als jij leuk genoeg bent en hij ook dan zal hij je kinderen voor lief nemen.

Wat fijn voor de kinderen, de wetenschap dat ze "voor lief" genomen worden.
Orișa schreef:
22-05-2019 20:56
Iemand leuk vinden zit hem toch niet in een knap uiterlijk?
niet ?? :D
leventje34 schreef:
22-05-2019 19:56
Voor later
Dus je moet eerst nog 3 kinderen krijgen, dan scheiden en nu maak je je alvast druk of je dan daarna een nieuwe relatie kunt krijgen?

Edit: voortaan eerst bijlezen.
solomio wijzigde dit bericht op 22-05-2019 21:13
6.78% gewijzigd
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
dianaf schreef:
22-05-2019 20:38
Ja, dat klopt. Maar ze wil weten of er vrouwen zijn die dan maar genoegen nemen met een man die niet zo leuk is.

TO, genoeg vrouwen nemen genoegen met een man die ze wel leuk vinden, maar niet super. Lees maar eens rond op het forum. Genoeg topics met: ja, ik vond hem wel aardig en dat er geen vonken of vlinders waren was niet erg. Maar jaaaaa... nu ben ik mijn soulmate tegengekomen dusssss...
Ja ik ben wel iemand die iemand aantrekkelijk moet vinden ander word het niks helaas.maar ja heb al weinig kansen dus dat word alleen oud worden.. :"-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven