Luxe in huis
woensdag 22 mei 2019 om 22:37
Wat vinden jullie echt een extra luxe in huis? Denk aan iets wat voor meer gemak zorgt, meer woongenot of iets anders leuks decadents!
Voor mij is dat de Quooker (meer gemak) en een bad hebben (luxe) Een tweede badkamer hebben zie ik ook wel zitten met mijn tieners in huis
dat voelt voor mij decadent.
Voor mij is dat de Quooker (meer gemak) en een bad hebben (luxe) Een tweede badkamer hebben zie ik ook wel zitten met mijn tieners in huis
vrijdag 24 mei 2019 om 11:39
Dat doe ik dus ook niet. IK vind het raar.herfstappeltaart schreef: ↑24-05-2019 10:43En waarom moetje dat eigenlijk benoemen als raar? Als mensen dat zo voelen, voelen ze dat zo.
Van mijn part doet ze elke keer dat ze de kraan aan doet een gebed en een dansje van dankbaarheid voor de rest van haar leven en leert ze dat haar kinderen en kleinkinderen ook.
vrijdag 24 mei 2019 om 17:15
Meer slaapkamers dan kinderen
Ik moest vroeger heel lang een kamer delen. Toen ik eindelijk een eigen kamer kreeg, was het altijd de allerkleinste kamer. Als student heb ik op kleine kamers gewoond. Vervolgens kocht ik een mijn eerste mini appartement.
Nu zijn er genoeg kamers voor de kids, logés en hobby's. Heerlijk.
Ik moest vroeger heel lang een kamer delen. Toen ik eindelijk een eigen kamer kreeg, was het altijd de allerkleinste kamer. Als student heb ik op kleine kamers gewoond. Vervolgens kocht ik een mijn eerste mini appartement.
Nu zijn er genoeg kamers voor de kids, logés en hobby's. Heerlijk.
vrijdag 24 mei 2019 om 20:46
Hihihihi, in een hotel vind ik dat al helemaal een vies idee, hoeveel mensen schrobben daar hun billen in, zou 'ie wel goed schoongemaakt zijn of kreeg de schoonmaakster maar 5 min per kamer. Ik vraag me altijd af waarom ze die dingen er in laten.
Maar de volgende keer zal ik aan jou denken en me realiseren dat er mensen zijn die het fijn vinden dat hij er is, de bidet
maandag 27 mei 2019 om 16:29
de luxe die we hebben waar mijn vrouw blij van wordt: massage stoel en een sauna in huis.
de luxe waar ik blij van wordt: een beamer en zeer complete game setup met oa. een vr set.
waar we beiden blij van worden: schoonmaakster
luxe die ik nog wel zou willen: airco , maar we hebben vloerkoeling, dus dat is in ieder geval al iets.
de luxe waar ik blij van wordt: een beamer en zeer complete game setup met oa. een vr set.
waar we beiden blij van worden: schoonmaakster
luxe die ik nog wel zou willen: airco , maar we hebben vloerkoeling, dus dat is in ieder geval al iets.