Luxe in huis

22-05-2019 22:37 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie echt een extra luxe in huis? Denk aan iets wat voor meer gemak zorgt, meer woongenot of iets anders leuks decadents!

Voor mij is dat de Quooker (meer gemak) en een bad hebben (luxe) Een tweede badkamer hebben zie ik ook wel zitten met mijn tieners in huis😅 dat voelt voor mij decadent.
Quooker
Vloerverwarming
Net weer es de afwas van 5 dagen staan doen.


Een werkende vaatwasser is dus pure luxe.
Alle reacties Link kopieren
De boodschappen thuis laten bezorgen. Met kleine kinderen, drukke banen etc vind ik dit echt een fijne luxe.
Kleur ook eens buiten de lijnen
De vaatwasser.
En wat zou ik graag een Quooker hebben, lijkt me zo gemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Overal Airco ,die je ook lekker op warm kunt zetten :P en in de tuin de verwarmd zwembad
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
dat ik op mijn eigen woon en op niks moet wachten,.. is pure luxe , als je uit een groot gezin komt kan je voorhebben dat je staat te wachten aan de badkamer
Alle reacties Link kopieren
Oh zoveel

Quooker, vloerverwarming, EvoHome, grote badkamer, 2e badkamer, garage binnendoor bereikbaar, ruimte om meerdere autos op eigen terrein te parkeren

Walk-in wardrobe vind ik dan weer helemaal niets toevoegen. iig niet handiger dan gewoon een kast.
nootboek wijzigde dit bericht op 22-05-2019 22:45
6.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mn ligbad, electrische deken, vaatwasser, de airco in de zomer.
ik geef mn bek ook maar een douw
pannen en servies van le Creuset
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
22-05-2019 22:41
Net weer es de afwas van 5 dagen staan doen.


Een werkende vaatwasser is dus pure luxe.
Valt die dan niet onder noodzaak?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb een bovenwoning. Als je naar materiële zaken kijkt, zijn voor mij zijn een tuin, bad, wasdroger, en afwasmachine luxe. Ik heb het dan ook allemaal niet.
Als ik naar het immateriële kijk, vind ik alleen wonen een enorme luxe. Huis kunnen inrichten zoals je wilt, huis zo schoon en opgeruimd houden als je zelf wilt en niemand om rekening mee te hoeven houden.
Japans toilet <3
Ik roep “zet de lichten/radio/tv aan en hoppa het gaat aan. Als ik zeg “dim de lichten dan wordt het gedimd”, als ik vraag wat het weer vandaag wordt dan vertelt het apparaatje dat enz enz.
4 laptops, 2 iPads, 4 iPhones, voor drie personen :proud: Oh, en sinds een paar maanden een platte tv, vind ik ook echt een aanwinst (en ik wilde er nooit aan, de oude beeldbuistv was dus nog niet eens stuk).
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 22-05-2019 22:53
0.48% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-05-2019 22:49
Als ik naar het immateriële kijk, vind ik alleen wonen een enorme luxe. Huis kunnen inrichten zoals je wilt, huis zo schoon en opgeruimd houden als je zelf wilt en niemand om rekening mee te hoeven houden.
Dit vind ik echt noodzaak :hihi:
nlies schreef:
22-05-2019 22:49
Valt die dan niet onder noodzaak?
Moest ik 3 kinderen hebben wel, ja.

Met 2 personen niet, voor mij.
Onze afwasmachine laat standaard drek achter op alle glazen en borden. Rotding. Een nieuwe van een beter merk zou heerlijk zijn...
Alle reacties Link kopieren
Vrijstaand wonen, zodat je geen gebonk van buren hoort. Hoewel dat niet in huis is natuurlijk.
In huis vind ik veel best wel luxe, ook al hebben we dat al lang: verwarming die het goed doet, warm water bij het douchen, afwasmachine, wasmachine, veel ruimte voor alles.
parbleumondieu wijzigde dit bericht op 22-05-2019 23:02
66.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasmachine en mijn nieuwe keuken met groot kookeiland en voldoende opslagcapaciteit.

Chromecast om mbv Ipad op tv documentaires, films etc te kijken. Met Netflix erbij altijd iets leuks om bij te ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Wat me ook handig lijkt, een beregeningssysteem voor de tuin. Ik bedenk me altijd pas dat ik water moet geven, als de helft al bijna dood is.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
22-05-2019 22:57
Onze afwasmachine laat standaard drek achter op alle glazen en borden. Rotding. Een nieuwe van een beter merk zou heerlijk zijn...
Heb je extra zout en glansspoelmiddel erin gedaan? Verder als je van die 3 in 1 dingen hebt, haal ze uit het plastic!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij de tweede badkamer ben er zo blij mee en is ook wel het meest decadente wat we hebben. Ik zou nog graag airco willen hebben lijkt me heerlijk. In de zomer wordt het best warm op zolder.

Ons huis staat nu te koop maar ons nieuwe huis krijgt ook een tweede badkamer. Onze eigen verdieping en de kinderen hun eigen verdieping ;)
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben we heel weinig behoefte aan. Ik word niet warm of koud van een computer die drie seconden sneller opstart of een waterkoker die zichzelf vult en om precies vijf voor zes de stroom inschakelt. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Sommige dingen moet ik echt even Google😅

Als ik de reacties lees dan besef ik dat ik dat sommige luxe voor mij al “gewoon” is. Andere dingen zijn in mij ogen wel weer decadent.

Horren heb ik niet maar wil ik wel graag hebben. Maar ze zijn zo duur😰 dus zie ik zie ze nu echt als een luxe. Daarin tegen is de vaatwasser zo normaal voor mij.....tot hij kapot gaat. Dan waardeer je hem weer als een luxe.

O ja en een hottube😍 is ook een droom. In de tuin, wijntje er bij....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven