Zwanger worden via IUI 2018-2019

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd

zaterdag 18 mei 2019 om 10:00
Ik ben verbazingwekkend kalm, dat had ik niet verwacht van mijzelf.
Het voelt nog wel heel raar en onwerkelijk.
Ik heb een jaar in de mm gezeten. Na een paar hele frustrerende cycli nu op het punt om te starten met iui en dan dit. Zo bizar. Eerste (en vandaag tweede Hahaha) positieve test ooit
zaterdag 18 mei 2019 om 10:16
maandag 20 mei 2019 om 09:48
Gefeliciteerd!! Nu lekker gaan genieten!! Hoe voel je je verder?
maandag 20 mei 2019 om 09:50
Ik heb dit precies ook altijd. Die gedachte zou er.. zou et... ik zit nu ook in ronde 3 op de wachtbank.. moet nog een weekje wachten.. geniet lekker van je zoontje en laat ff alles los.. succes!sleepingbeauty87 schreef: ↑17-05-2019 07:51Gefeliciteerd!
Ik werd gister ongesteld! Was er behoorlijk kapot van, had ook een rot dag verder.
Was pas poging 2, dus moet niet zo zeuren haha....
hele proces doet gewoon veel met je, die laatste dagen denk je bij alles?? Zou het.....o nee ik wordt ongesteld...misschien toch niet??
Ik heb gewoon echt het gevoel dat ze te laat zijn, had ik de vorige ronde ook.
De middag voor de iui de kramp en dan ineens is alles weer ontspannen.
Volgens mij de ei sprong maar zei zeggen we voelen zoveel het is een proces je weet nooit wanneer het precies springt....
Vandaag maar weer aanmelden en genieten van mijn zoontje! Op naar ronde 3.
maandag 20 mei 2019 om 09:52

maandag 20 mei 2019 om 10:56
Hè meiden. Is al even terug geloof ik van mijn laatste bericht. Lees wel zo nu en dan even bij. Zit nu in het zonnige Turkije. 10 dagen terug positief getest. Na de twee miskramen wat terughoudend in het bericht te plaatsen. Spanning nam even de overhand. Voel me verder goed. Lekker hormonaal gedrag dus het zal vast dit keer goed gaan.
31 mei echo
31 mei echo
maandag 20 mei 2019 om 12:02
Wat een goeie berichten allemaal, gefeliciteerd dames. Hopelijk gaat alles bij iedereen goed en over een maand of 8 een kleine babyboom 
Bij de meiden die nog even moeten wachten of waar het niet is gelukt, hang in there. Ooit zijn wij ook aan de beurt, hopelijk snel haha.
Ik had vrijdag een negatieve test. Maar zit nog te wachten tot ik ongesteld wordt. Ik heb duphaston gebruikt, daardoor kon de cyclus langer worden. Heb alleen geen idee hoe lang. Beetje onhandig dit haha.. Heb niet het idee dat ik zwanger ben, dus ga er echt van uit dat ik ongesteld wordt. Doordat het langer duurt hebben we deze keer een slechte timing en nemen een ronde pauze. Eigenlijk wel fijn.

Bij de meiden die nog even moeten wachten of waar het niet is gelukt, hang in there. Ooit zijn wij ook aan de beurt, hopelijk snel haha.
Ik had vrijdag een negatieve test. Maar zit nog te wachten tot ik ongesteld wordt. Ik heb duphaston gebruikt, daardoor kon de cyclus langer worden. Heb alleen geen idee hoe lang. Beetje onhandig dit haha.. Heb niet het idee dat ik zwanger ben, dus ga er echt van uit dat ik ongesteld wordt. Doordat het langer duurt hebben we deze keer een slechte timing en nemen een ronde pauze. Eigenlijk wel fijn.
dinsdag 21 mei 2019 om 16:28
Hoi hoi,
Gefeliciteerd aan iedereen met een positieve test.
Hier zijn we morgen half 3 ingepland voor iui nr 4. Gister Ovitrelle gespoten. En dan mogen we weer 14 dagen wachten. Hopelijk blijft het bloed weg.
Hebben jullie het al met de omgeving gedeeld dat jullie in dit traject zitten of pas vertellen bij positieve test of pas na een paar weken?
Zelf heb ik mijn beste vriendin wel ingelicht meer om ook naast mijn partner er met iemand anders over te kunnen hebben.
Ben benieuwd hoe jullie dat doen.
Hier zijn we morgen half 3 ingepland voor iui nr 4. Gister Ovitrelle gespoten. En dan mogen we weer 14 dagen wachten. Hopelijk blijft het bloed weg.
Hebben jullie het al met de omgeving gedeeld dat jullie in dit traject zitten of pas vertellen bij positieve test of pas na een paar weken?
Zelf heb ik mijn beste vriendin wel ingelicht meer om ook naast mijn partner er met iemand anders over te kunnen hebben.
woensdag 22 mei 2019 om 10:07
Succes met de wachtweken! Ik moet nog 1week wachten.. ik heb het aan mijn ouders, zusje en een nicht verteld. Mijn ouders die vragen nie veel, mijn zusje is zwanger momenteel dus met haar heb ik het nie echt altijd over en met mijn nicht praat ik weleens.. mijn man en ik hebben het er dit keer haast niet over.. hij had zich heel erg verheugd op de vorige iui. Toen waren er aan elk kant 2 eiblaasjes dus meer kans op een 2ling..Hummad schreef: ↑21-05-2019 16:28Hoi hoi,
Ik voel me na deze iui behandeling nie zo lekker.. beetje grieperig, ontzettend moe,heb sommige symtonen.. deze dingen had ik niet de vorige keren.. iemand hier ook bekend mee??
woensdag 22 mei 2019 om 20:05
Oke. Ik wil graag mijn ouders/familie verrassen als het wel zo is.Isha02 schreef: ↑22-05-2019 10:07Succes met de wachtweken! Ik moet nog 1week wachten.. ik heb het aan mijn ouders, zusje en een nicht verteld. Mijn ouders die vragen nie veel, mijn zusje is zwanger momenteel dus met haar heb ik het nie echt altijd over en met mijn nicht praat ik weleens.. mijn man en ik hebben het er dit keer haast niet over.. hij had zich heel erg verheugd op de vorige iui. Toen waren er aan elk kant 2 eiblaasjes dus meer kans op een 2ling..
Ik voel me na deze iui behandeling nie zo lekker.. beetje grieperig, ontzettend moe,heb sommige symtonen.. deze dingen had ik niet de vorige keren.. iemand hier ook bekend mee??
Soms inderdaad na een iui gekke signalen. Maar helaas kan een menselijk lichaam ons goed voor de gek houden.
Maar het kan uiteraard dit keer ook raak zijn.. Ik gun het iedereen!
Trouwens over het testen.. wanneer testen jullie of gebruiken jullie ook wel eens een ‘vroege’ test?
woensdag 22 mei 2019 om 20:12
@Hummad:
Ook wij willen onze naaste verrassen als het zover is.. alleen dit keer ga ik eve ermee wachten..vlak voordat k met de eerste iui begon was ik plots natuurlijk zwanger... na een week of 5 heb ik het aan mijn ouders en schoonmoeder verteld.. jammer genoeg is het na 7 weken ineens uitgelopen tot een miskraam... ik hoop dat ik keer positief mag testen.. dan ga ik tot week 8/9 proberen voor ons te houden..
Ook wij willen onze naaste verrassen als het zover is.. alleen dit keer ga ik eve ermee wachten..vlak voordat k met de eerste iui begon was ik plots natuurlijk zwanger... na een week of 5 heb ik het aan mijn ouders en schoonmoeder verteld.. jammer genoeg is het na 7 weken ineens uitgelopen tot een miskraam... ik hoop dat ik keer positief mag testen.. dan ga ik tot week 8/9 proberen voor ons te houden..
woensdag 22 mei 2019 om 20:52
Ja dat begrijp ik dat je nu wacht. Wat jammer dat het mis was gegaan. Hopelijk dit keer meer geluk!Isha02 schreef: ↑22-05-2019 20:12@Hummad:
donderdag 23 mei 2019 om 19:29
Hallo dames
Ik praat graag met jullie mee.
Ben 35 heb al een zoontje van bijna 4 en al 2 jaar bezig voor een 2de..
Vorige jaar een miskraam gehad met 8 weken. Verder mocht het niet meer lukken.
Vandaag te horen gekregen dat we vanaf volgende cyclus voor de iui gaan. Dit met fostimon spuitjes en ovitelle.
Nod is de 30/31 dan gaan we beginnen.
Vind het heel spannend en toch ook wel eng!
Hopelijk kunnen we elkaar er doorheen sleuren.
Ik praat graag met jullie mee.
Ben 35 heb al een zoontje van bijna 4 en al 2 jaar bezig voor een 2de..
Vorige jaar een miskraam gehad met 8 weken. Verder mocht het niet meer lukken.
Vandaag te horen gekregen dat we vanaf volgende cyclus voor de iui gaan. Dit met fostimon spuitjes en ovitelle.
Nod is de 30/31 dan gaan we beginnen.
Vind het heel spannend en toch ook wel eng!
Hopelijk kunnen we elkaar er doorheen sleuren.

vrijdag 24 mei 2019 om 18:30
zaterdag 25 mei 2019 om 09:25
Dat is inderdaad andere medicatie dan dat ik gebruik. Maar ik ben vanaf het moment dat ik pregnyl heb gespoten niet lekker. Allemaal vage klachten. Echt heel vervelend. Af en toe het gevoel dat ik moet spugen. Maar het zet niet door.
Misschien is het ook de spanning, maar ik was kort hiervoor nog redelijk relaxed.
Misschien is het ook de spanning, maar ik was kort hiervoor nog redelijk relaxed.