Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ooh JS, het klinkt al beter nu het nog steeds positief is! Ik hoop het echt voor je!

Blueberry, gefeliciteerd! 2 hartjes wauw, dubbel geluk!

Veel succes voor de wachtbank dames.

Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, deze ronde geen hormonen en iui gehad, dus de kans is nihil. Benieuwd wanneer ik ongesteld wordt en hoelang deze cyclus van mezelf dan was.. Hiervoor vaak 32 dagen ongeveer, nu hopelijk wel hetzelfde. Of korter ;)
Afbeelding

Zoals ik al tegen man zei: fijne Vaderdag!
Jaaa JS, dus toch! Gefeliciteerd! Wanneer is je NOD ook alweer? Hopelijk dan helemaal een knaller van een test. Super, dat is best snel gegaan toch?
Gefeliciteerd JS!!
heytan schreef:
16-06-2019 08:11
Jaaa JS, dus toch! Gefeliciteerd! Wanneer is je NOD ook alweer? Hopelijk dan helemaal een knaller van een test. Super, dat is best snel gegaan toch?
Mijn nod was oorspronkelijk afgelopen dinsdag. 14 dagen na IUI is a.s. dinsdag, ik zit nu op cyclusdag 32.

Het is de derde ronde IUI, we zijn sinds januari 2018 bezig met zwanger worden.
En dankjewel allebei :)
Ben nog een beetje confuus...
Wat fijn, JS, gefeliciteerd!
Wauw!! Gefeliciteerd ❤️😘
Gefeliciteerd Js....
Mooie test toch, mooiste vaderdag cadeau wat er is! Geniet!
Gefeliciteerd! Is nog redelijk vroeg voor je nod dus hopelijk loopt het mooi op👍🏻
Gefeliciteerd JS
Super!!!
Hoi hoi mensjes,

Gefeliciteerd Js! Wat fijn zeg!

Bij ons gaat die cyclus aardig rap met behulp van clomid. Gister in zkh geweest. Ei van 21 mm! Nog nooit mee gemaakt. Vanavond Ovitrelle gespoten en dinsdag middag onze 5e iui, hoop zo dat het dit keer raak is!
We hebben voor 11 juli ook al een evaluatie gesprek met de gyn. Hoop dat we die kunnen cancelen..
Hoi meiden!

Ten eerste gefeliciteerd blue berry, angel en JS! Wat fijn dat het gelukt is. Heerlijk die positieve berichten.

Ik heb een tijd niet meegeschreven. Ik was in februari zwanger geraakt van de 2e iui. Helaas in April een incomplete miskraam. Het heeft meer dan 2 maanden geduurd voor het Hcg naar beneden was. Gek dat ik nu steeds zat te hopen dat dat streepje op die test niet meer te zien zou zijn. Omgekeerde wereld!

Gelukkig vandaag eindelijk goed nieuws. Echo schoon en hcg 2. Dus nu mogen we meteen mee doen voor de nieuwe ronde.

Fijn dat we nu niet meer stil staan en goede hoop op weer een succesvolle poging.

Heel veel succes meiden, ik duim voor allen!

Liefs vlinder
Hoi meiden,

Gefeliciteerd js en blue berry!! Een fijne en goede zwangerschap voor jullie..

Vlinder.. wat fijn dat alles schoon is en jullie weer verder kunnen gaan.. niet opgeven en heel veel positiviteit voor jullie..

Ik heb in de maand mei een rust maand genomen, omdat k bezig was met verhuizen.. nu wacht ik tot ik ongesteld wordt( hoop het natuurlijk niet!) En dan is het ronde 4 voor ons..
Hoi hoi meiden.

Hoe is het met de zwangeren? En hoe gaat het met de bijna zwangeren haha!

Poe zit nu in de wacht week van de 5 iui..
Merk wel dat ik het dit meer weer erg lastig vind met wachten🥴 En elke keer als ik buikpijn of iets geks voel of juist niks voel, denk ik zal het dan of zal het niet..

Vraag je aan de zwangeren(ik weet niet of ze nog mee lezen maar) voelde jullie iets tijdens jullie wachtweek?

Liefs😘
@hummad ik lees nog mee hoor! :)
Ik ben in de helft nu!

Ik heb alle maanden iets gevoelt.. juist in de maand toen ik zwanger bleek te zijn niet.. ik had het echt niet verwacht..
@Sparky2018 Oke. Heb de laatste 2/3 dagen last van mij darmen.. en zelf zou ik niet kunnen verklaren waarom. Normaal reageer ik wel op bepaald soort eten maar nu geen spraken van.
Maar goed ik kan mij het natuurlijk ook weer in beelden haha.

Ik word gek van het wachten haha. Gedoe😂
@hummad, ik werd misselijk een paar dagen voor nod. Bij mijn eerste zwangerschap niet maar ja dit is ook een tweeling dus meer hcg...

De echte “klachten” komen vaak ook pas bij week 6.

Groetjes
Hummad schreef:
23-06-2019 22:13
Hoi hoi meiden.

Hoe is het met de zwangeren? En hoe gaat het met de bijna zwangeren haha!

Poe zit nu in de wacht week van de 5 iui..
Merk wel dat ik het dit meer weer erg lastig vind met wachten🥴 En elke keer als ik buikpijn of iets geks voel of juist niks voel, denk ik zal het dan of zal het niet..

Vraag je aan de zwangeren(ik weet niet of ze nog mee lezen maar) voelde jullie iets tijdens jullie wachtweek?

Liefs😘
Ik voelde me precies als voor mijn menstruatie; verdrietig, hartkloppingen en kramp. De enige twee dingen die anders waren; geen bruinverlies van te voren en geen pijnlijke borsten. Vooral dat laatste is zo niet mij.

De laatste week is gewoon klote. Ik vond het ook zwaar. Natuurlijk hoop ik dat deze prille zwangerschap blijvend is omdat ik graag een tweede kind wil maar ook omdat ik die wachtweken nóóit meer mee wil maken.

Succes!
Ik had wel veel menstruatiekrampen en erg pijnlijke borsten en vooral tepels. Dit heb ik meestal niet. Normaal ben ik ook erg emotioneel voor de menstruatie, maar daar heb ik dit keer dus ook geen last van gehad.
Verder een beetje duizelig en dit herkende ik van de vorige keer, dus toen dacht ik al een beetje dat het raak was.

Bij mij beginnen de kwaaltjes nu een beetje te komen, vooral misselijkheid als ik te weinig eet.

Ik blijf zeker meelezen hoor!
JS: hoeveel weken ben jij?
apestaartje30 schreef:
24-06-2019 09:01
JS: hoeveel weken ben jij?
Morgen 6 weken :)
Wanneer hebben jullie getest? Ik ben 2 dagen overtijd met wat lichte symtonen zoals menstruatiekrampen en gevoelige borsten.. ik wil nog even een weekje afwachten maar ergens wil ik heel graag testen..
Isha02 schreef:
24-06-2019 13:54
Wanneer hebben jullie getest? Ik ben 2 dagen overtijd met wat lichte symtonen zoals menstruatiekrampen en gevoelige borsten.. ik wil nog even een weekje afwachten maar ergens wil ik heel graag testen..
Ik op 14 dagen na IUI, dat was in mijn geval 7 dagen na NOD. Maar goed, mijn cyclus was dit keer een rommeltje.
Isha02 schreef:
24-06-2019 13:54
Ik heb eig te vroeg getest.. omdat mijn kat veel te veel op mijn buik kwam liggen en dat deed hij nooit.. ( hij heeft dat wel gedaan toen ik voor ee eerste keer zwanger was en een miskraam had ) dus daarom dat ik getest had.. maar ik denk 2-3 dagen voor nod.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven