Zwanger worden via IUI 2018-2019

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
vrijdag 14 juni 2019 om 21:08
Ooh JS, het klinkt al beter nu het nog steeds positief is! Ik hoop het echt voor je!
Blueberry, gefeliciteerd! 2 hartjes wauw, dubbel geluk!
Veel succes voor de wachtbank dames.
Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, deze ronde geen hormonen en iui gehad, dus de kans is nihil. Benieuwd wanneer ik ongesteld wordt en hoelang deze cyclus van mezelf dan was.. Hiervoor vaak 32 dagen ongeveer, nu hopelijk wel hetzelfde. Of korter
Blueberry, gefeliciteerd! 2 hartjes wauw, dubbel geluk!
Veel succes voor de wachtbank dames.
Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, deze ronde geen hormonen en iui gehad, dus de kans is nihil. Benieuwd wanneer ik ongesteld wordt en hoelang deze cyclus van mezelf dan was.. Hiervoor vaak 32 dagen ongeveer, nu hopelijk wel hetzelfde. Of korter

zondag 16 juni 2019 om 08:56
Mijn nod was oorspronkelijk afgelopen dinsdag. 14 dagen na IUI is a.s. dinsdag, ik zit nu op cyclusdag 32.
Het is de derde ronde IUI, we zijn sinds januari 2018 bezig met zwanger worden.

maandag 17 juni 2019 om 01:21
Hoi hoi mensjes,
Gefeliciteerd Js! Wat fijn zeg!
Bij ons gaat die cyclus aardig rap met behulp van clomid. Gister in zkh geweest. Ei van 21 mm! Nog nooit mee gemaakt. Vanavond Ovitrelle gespoten en dinsdag middag onze 5e iui, hoop zo dat het dit keer raak is!
We hebben voor 11 juli ook al een evaluatie gesprek met de gyn. Hoop dat we die kunnen cancelen..
Gefeliciteerd Js! Wat fijn zeg!
Bij ons gaat die cyclus aardig rap met behulp van clomid. Gister in zkh geweest. Ei van 21 mm! Nog nooit mee gemaakt. Vanavond Ovitrelle gespoten en dinsdag middag onze 5e iui, hoop zo dat het dit keer raak is!
We hebben voor 11 juli ook al een evaluatie gesprek met de gyn. Hoop dat we die kunnen cancelen..

woensdag 19 juni 2019 om 20:43
Hoi meiden!
Ten eerste gefeliciteerd blue berry, angel en JS! Wat fijn dat het gelukt is. Heerlijk die positieve berichten.
Ik heb een tijd niet meegeschreven. Ik was in februari zwanger geraakt van de 2e iui. Helaas in April een incomplete miskraam. Het heeft meer dan 2 maanden geduurd voor het Hcg naar beneden was. Gek dat ik nu steeds zat te hopen dat dat streepje op die test niet meer te zien zou zijn. Omgekeerde wereld!
Gelukkig vandaag eindelijk goed nieuws. Echo schoon en hcg 2. Dus nu mogen we meteen mee doen voor de nieuwe ronde.
Fijn dat we nu niet meer stil staan en goede hoop op weer een succesvolle poging.
Heel veel succes meiden, ik duim voor allen!
Liefs vlinder
Ten eerste gefeliciteerd blue berry, angel en JS! Wat fijn dat het gelukt is. Heerlijk die positieve berichten.
Ik heb een tijd niet meegeschreven. Ik was in februari zwanger geraakt van de 2e iui. Helaas in April een incomplete miskraam. Het heeft meer dan 2 maanden geduurd voor het Hcg naar beneden was. Gek dat ik nu steeds zat te hopen dat dat streepje op die test niet meer te zien zou zijn. Omgekeerde wereld!
Gelukkig vandaag eindelijk goed nieuws. Echo schoon en hcg 2. Dus nu mogen we meteen mee doen voor de nieuwe ronde.
Fijn dat we nu niet meer stil staan en goede hoop op weer een succesvolle poging.
Heel veel succes meiden, ik duim voor allen!
Liefs vlinder
vrijdag 21 juni 2019 om 12:50
Hoi meiden,
Gefeliciteerd js en blue berry!! Een fijne en goede zwangerschap voor jullie..
Vlinder.. wat fijn dat alles schoon is en jullie weer verder kunnen gaan.. niet opgeven en heel veel positiviteit voor jullie..
Ik heb in de maand mei een rust maand genomen, omdat k bezig was met verhuizen.. nu wacht ik tot ik ongesteld wordt( hoop het natuurlijk niet!) En dan is het ronde 4 voor ons..
Gefeliciteerd js en blue berry!! Een fijne en goede zwangerschap voor jullie..
Vlinder.. wat fijn dat alles schoon is en jullie weer verder kunnen gaan.. niet opgeven en heel veel positiviteit voor jullie..
Ik heb in de maand mei een rust maand genomen, omdat k bezig was met verhuizen.. nu wacht ik tot ik ongesteld wordt( hoop het natuurlijk niet!) En dan is het ronde 4 voor ons..
zondag 23 juni 2019 om 22:13
Hoi hoi meiden.
Hoe is het met de zwangeren? En hoe gaat het met de bijna zwangeren haha!
Poe zit nu in de wacht week van de 5 iui..
Merk wel dat ik het dit meer weer erg lastig vind met wachten
En elke keer als ik buikpijn of iets geks voel of juist niks voel, denk ik zal het dan of zal het niet..
Vraag je aan de zwangeren(ik weet niet of ze nog mee lezen maar) voelde jullie iets tijdens jullie wachtweek?
Liefs
Merk wel dat ik het dit meer weer erg lastig vind met wachten
Vraag je aan de zwangeren(ik weet niet of ze nog mee lezen maar) voelde jullie iets tijdens jullie wachtweek?
Liefs
zondag 23 juni 2019 om 23:06
maandag 24 juni 2019 om 08:26
Ik voelde me precies als voor mijn menstruatie; verdrietig, hartkloppingen en kramp. De enige twee dingen die anders waren; geen bruinverlies van te voren en geen pijnlijke borsten. Vooral dat laatste is zo niet mij.Hummad schreef: ↑23-06-2019 22:13Hoi hoi meiden.
Merk wel dat ik het dit meer weer erg lastig vind met wachtenEn elke keer als ik buikpijn of iets geks voel of juist niks voel, denk ik zal het dan of zal het niet..
Liefs![]()
De laatste week is gewoon klote. Ik vond het ook zwaar. Natuurlijk hoop ik dat deze prille zwangerschap blijvend is omdat ik graag een tweede kind wil maar ook omdat ik die wachtweken nóóit meer mee wil maken.
Succes!

maandag 24 juni 2019 om 08:44
Ik had wel veel menstruatiekrampen en erg pijnlijke borsten en vooral tepels. Dit heb ik meestal niet. Normaal ben ik ook erg emotioneel voor de menstruatie, maar daar heb ik dit keer dus ook geen last van gehad.
Verder een beetje duizelig en dit herkende ik van de vorige keer, dus toen dacht ik al een beetje dat het raak was.
Bij mij beginnen de kwaaltjes nu een beetje te komen, vooral misselijkheid als ik te weinig eet.
Ik blijf zeker meelezen hoor!
Verder een beetje duizelig en dit herkende ik van de vorige keer, dus toen dacht ik al een beetje dat het raak was.
Bij mij beginnen de kwaaltjes nu een beetje te komen, vooral misselijkheid als ik te weinig eet.
Ik blijf zeker meelezen hoor!

maandag 24 juni 2019 om 10:44

maandag 24 juni 2019 om 13:58
Ik op 14 dagen na IUI, dat was in mijn geval 7 dagen na NOD. Maar goed, mijn cyclus was dit keer een rommeltje.
maandag 24 juni 2019 om 20:07
Ik heb eig te vroeg getest.. omdat mijn kat veel te veel op mijn buik kwam liggen en dat deed hij nooit.. ( hij heeft dat wel gedaan toen ik voor ee eerste keer zwanger was en een miskraam had ) dus daarom dat ik getest had.. maar ik denk 2-3 dagen voor nod.