De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 26 mei 2019 om 20:07
Ik kan de mannekes niet meer missen vrees ik

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 26 mei 2019 om 20:11
Ik snap dat het met Maman lastig is, maar gewoon een paar daagjes er tussenuit op een bereisbare afstand?
En die mannetjes, daar wil ik wel op passen hoor

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 26 mei 2019 om 20:15
Wat lief Popje! Buurmannen zorgen goed voor hen, maar echt iemand die hier ook slaapt is natuurlijk zoveel leuker voor ze. Dank voor je aanbod en wie weet kunnen we er een win-win van maken: wij lekker de hort op met z'n tweetjes, jij wat dichter in de buurt van je werk, met een gevulde vriezer en elke dag lekker in bad!

oudblond wijzigde dit bericht op 26-05-2019 20:16
3.92% gewijzigd
zondag 26 mei 2019 om 20:19

zondag 26 mei 2019 om 20:21
Of dieptevrees, kan ook. Ik heb beiden.Oudblond schreef: ↑26-05-2019 20:19Ik wist tot een tijd geleden echt niet dat mensen hier ook hoogtevrees hadden! Een tafelknussel houdt ook het liefst de buitenwereld in het oog als ze hier zit. Dat verbaasde me: Liever toch naar buiten kijken dan met haar rug richting buiten te zitten. Weer iets geleerd!
In de lift doe ik mijn ogen dicht zodat ik het cijfertje niet zie

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 26 mei 2019 om 20:29
*Tromgeroffel met eng muziekje* Toen ik studeerde en les had in een schabouwelijke bouwval zijn 4 medestudenten en ik een paar verdiepingen met lift en al naar beneden gedonderd. Daar bleef de lift gelukkig schuin in de schacht hangen. Iedereen had klappen gehad, maar niemand heeft er na herstel iets aan over gehouden. Ik heb jarenlang duizenden trappen genomen ipv de lift en had ook schrik op roltrappen. Ook die meed ik zoveel mogelijk. Tot ik in ons vorige huis op 16 hoog ging wonen en ik met volle boodschappentassen toch echt... Liften vind ik niet meer eng. Roltrappen doe ik wel maar niet van harte.
Er hing trouwens een bordje met 'Otis' liftbedrijf. Die naam kende ik alleen maar als in Otis Redding
Er hing trouwens een bordje met 'Otis' liftbedrijf. Die naam kende ik alleen maar als in Otis Redding

oudblond wijzigde dit bericht op 26-05-2019 20:42
8.46% gewijzigd
zondag 26 mei 2019 om 20:39
brrrr doodeng.
Roltrappen vind ik ook eng. Vooral om er dan vanaf boven op te gaan staan. Laat altijd een paar treden passeren. Had al roltrapangst, maar dat is niet beter geworden nadat ik als tiener ooit bijna naar beneden viel, omdat ik mijn voet niet goed neerzette op een veel te snelle stijle roltrap.
Roltrappen vind ik ook eng. Vooral om er dan vanaf boven op te gaan staan. Laat altijd een paar treden passeren. Had al roltrapangst, maar dat is niet beter geworden nadat ik als tiener ooit bijna naar beneden viel, omdat ik mijn voet niet goed neerzette op een veel te snelle stijle roltrap.
zondag 26 mei 2019 om 20:46
Van boven naar beneden vind ik op een roltrap ook spannender dan andersom. En niet dat ik al ooit iets naars meegemaakt heb op een roltrap.
Ik heb hier nooit als dieptevrees over gedacht Popje. Vind je het dan ook eng om bijvoorbeeld tussen hoge gebouwen te lopen?
Ik heb hier nooit als dieptevrees over gedacht Popje. Vind je het dan ook eng om bijvoorbeeld tussen hoge gebouwen te lopen?
zondag 26 mei 2019 om 20:50
Oh, die roltrapangst hoor ik meer. Twee vriendinnen hebben dat. Ik had er alleen last van in de metro's van Londen, jaren geleden. Begreep echt niet dat er mensen (forenzen die het dagelijks deden) waren die mij lopend of haast rennend inhaalden. Ik stond met het rubber van de leuning in mijn hand geklemd haha.
Ik heb ook zowel hoogte- als dieptevrees trouwens. Sterker nog, als ik er over na denk vind ik het zelfs lastig om het verschil te duiden.
Altijd positief blijven, heeft ook een keerzijde Blond.
En zet mij maar op de reserverlijst voor je poezenoppas.
Ik heb ook zowel hoogte- als dieptevrees trouwens. Sterker nog, als ik er over na denk vind ik het zelfs lastig om het verschil te duiden.
Altijd positief blijven, heeft ook een keerzijde Blond.

En zet mij maar op de reserverlijst voor je poezenoppas.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 26 mei 2019 om 20:50
Moest laatst de roltrap bij Vijzelsgracht af, de langste in Nederland. Echt verschrikkelijk.
dieptevrees is van boven naar beneden kijken, hoogtevrees van beneden naar boven.
Overigens heb ik van beiden enkel last als ik van de grond af ga. Dus naar boven kijken is geen probleem, maar naar boven gaan brrrrr.
Was laatst bij Paleis het Loo, kon je her dak op met een bouwlift. Heb echt met mijn ogen dicht gestaan. Sowieso glazenliften waarbij je ziet dat je omhoog gaat. Vind de glazenlift in de kalvertoren al eng
dieptevrees is van boven naar beneden kijken, hoogtevrees van beneden naar boven.
Overigens heb ik van beiden enkel last als ik van de grond af ga. Dus naar boven kijken is geen probleem, maar naar boven gaan brrrrr.
Was laatst bij Paleis het Loo, kon je her dak op met een bouwlift. Heb echt met mijn ogen dicht gestaan. Sowieso glazenliften waarbij je ziet dat je omhoog gaat. Vind de glazenlift in de kalvertoren al eng

zondag 26 mei 2019 om 20:52
Dieptevrees bij mij bijvoorbeeld: als ik in de diepte van een leeg zwembad kijk. Of überhaupt; vond het vroeger als kind eng om in het diepe te zwemmen. Of tegenwoordig; in diep water waarvan ik dus niet weet hoe diep het is. Of nog erger: weten dat het er écht diep is. Brr...
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

zondag 26 mei 2019 om 20:53
Lange roltrappen zijn eng inderdaad, ik weet halverwege niet meer of ik rechtop sta, of voorover of achterover buig. Had ik ook last van bij de Londense metro, bah.
Even twee hele dikke knussels richting Blond
voor dat met BFF afgelopen week en de verkiezingen. Wat naar dat VB in Vlaanderen zo populair is, bah!
Even twee hele dikke knussels richting Blond

zondag 26 mei 2019 om 20:55

zondag 26 mei 2019 om 21:03
Hey Coertje!
Ik was een beetje afwezig in dit topic he de afgelopen week
Ik vind drama een beetje moeilijk, kan daar niet zo heel goed mee omgaan, sorry
Maar knussels deel ik graag uit, mijn laatste post in dit topic voor vandaag was volgens mij een
voor Nootje. Wat zij afgelopen week heeft moeten doen is zoveel moeilijker...
Ik was een beetje afwezig in dit topic he de afgelopen week

zondag 26 mei 2019 om 21:06
Over het ontmoeten van mensen, voor dit topic kende ik slechts enkele Viva-ers irl, vier dames uit het minnaar-topic (en de helft van die dames schrijft daar niet meer mee). Nu een maand of 13 geleden ontmoette ik Draakje voor het eerst, en daarna ontstond dit topic en hebben we wel eens een meet gehad.
Of iedereen was zoals ik had verwacht? Dat vind ik lastig te zeggen. Pop had ik al eens elders op een foto gezien (tenminste, ik vermoedde toen al dat zij het was en dat heeft ze later bevestigd. Sorry Pop dat ik je daar al had ontdekt voordat jij wist wie ik was
)
Kia en Rosanna kwamen tegelijk aanlopen en ik wist direct wie wie was, zonder dat ik ooit een foto van 1 van beiden had gezien
Of iedereen was zoals ik had verwacht? Dat vind ik lastig te zeggen. Pop had ik al eens elders op een foto gezien (tenminste, ik vermoedde toen al dat zij het was en dat heeft ze later bevestigd. Sorry Pop dat ik je daar al had ontdekt voordat jij wist wie ik was

Kia en Rosanna kwamen tegelijk aanlopen en ik wist direct wie wie was, zonder dat ik ooit een foto van 1 van beiden had gezien

zondag 26 mei 2019 om 21:09
waar zag je dat aan Mar?Marana schreef: ↑26-05-2019 21:06Over het ontmoeten van mensen, voor dit topic kende ik slechts enkele Viva-ers irl, vier dames uit het minnaar-topic (en de helft van die dames schrijft daar niet meer mee). Nu een maand of 13 geleden ontmoette ik Draakje voor het eerst, en daarna ontstond dit topic en hebben we wel eens een meet gehad.
Of iedereen was zoals ik had verwacht? Dat vind ik lastig te zeggen. Pop had ik al eens elders op een foto gezien (tenminste, ik vermoedde toen al dat zij het was en dat heeft ze later bevestigd. Sorry Pop dat ik je daar al had ontdekt voordat jij wist wie ik was)
Kia en Rosanna kwamen tegelijk aanlopen en ik wist direct wie wie was, zonder dat ik ooit een foto van 1 van beiden had gezien![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 26 mei 2019 om 21:11
Liefke!!!!! Fijn om je te lezen. En ja, zowat alles is relatiever dan waar Coco doorheen moetMarana schreef: ↑26-05-2019 21:03Hey Coertje!
Ik was een beetje afwezig in dit topic he de afgelopen weekIk vind drama een beetje moeilijk, kan daar niet zo heel goed mee omgaan, sorry
Maar knussels deel ik graag uit, mijn laatste post in dit topic voor vandaag was volgens mij een
voor Nootje. Wat zij afgelopen week heeft moeten doen is zoveel moeilijker...

zondag 26 mei 2019 om 21:13
Yup heel herkenbaarCoerage schreef: ↑26-05-2019 19:50Ow, op je vakantie nog met werk bezig zijn. En nu pieker je over Schiphol...
De staking rondom Schiphol is verboden, dus het zal wel meevallen. En je bent met de auto, dus je komt gewoon lekker thuis - misschien duurt het iets langer, maar is dat erg?
Je doet me denken aan mijzelf in tijden dat ik soort van verslaafd ben aan stress. Zelfs als het dan rustig is, gaan mijn gedachten vastzitten op een onderwerp waar ik dán wel over kan stressen. Alsof mijn lijf de adrenaline nodig heeft ofzo.
Ook herkenbaar voor jou misschien Blondje?

Lieve Blond, nee je kunt niet helpen vrees ik. Ik ben druk aan het solliciteren maar tot nu toe nog nergens aangenomen. Dus als je wilt duimen, graag!
Oudblond lijkt inderdaad wel wat op haar ava trouwens, maar is toch ook weer heel anders dan ik me had voorgesteld. Leuk vind ik dat.
The owls are not what they seem
zondag 26 mei 2019 om 21:14
Pffff heb ik weer. Ik reageer zelden op fb-discussies onder nieuwsberichten. Kon me nu toch niet inhouden, door de vooroordelen die iemand er uit gooide. Krijg ik vervolgens shit over me heen, blijkt de oorspronkelijke post aangepast, waardoor ik nu overkom als een overdreven aansteller, die iets leest wat er niet staat. Ga er maar verder niet op reageren, want dan wordt het een wellus-nietus discussie, maar grrrrrrr. Nouja ik heb weer geleerd me in te houden.

zondag 26 mei 2019 om 21:16
Zo hee, wat beppen jullie een hoop!
Ik ben niet zo'n meeschrijvert en de laatst tijd ook niet zo'n meelezert (dat geldt voor alle topics). Ik wil vaak op iedereen reageren (niemand overslaan) en dat is vaak te veel waardoor ik maar helemaal niks zeg.
En mijn hoofd zit te vol en daar word ik ook niet socialer van.
Ik heb ook een aantal knussels ontmoet en ze zijn allemaal even lief. Jammer dat ze niet wat dichter in de buurt wonen.
Nootje, nog gecondoleerd en een extra dikke knuffel. Fijn dat je nog zulke goede gesprekken had. Iets om te koesteren.
Ik ben niet zo'n meeschrijvert en de laatst tijd ook niet zo'n meelezert (dat geldt voor alle topics). Ik wil vaak op iedereen reageren (niemand overslaan) en dat is vaak te veel waardoor ik maar helemaal niks zeg.
En mijn hoofd zit te vol en daar word ik ook niet socialer van.
Ik heb ook een aantal knussels ontmoet en ze zijn allemaal even lief. Jammer dat ze niet wat dichter in de buurt wonen.
Nootje, nog gecondoleerd en een extra dikke knuffel. Fijn dat je nog zulke goede gesprekken had. Iets om te koesteren.