Agent bedanken

28-05-2019 15:40 41 berichten
Hoi,

Ik zou graag een bedankje (categorie grote pot met drop + dank je wel kaart) aan een agent/bureau willen sturen.
Desbetreffende agent heeft enorm veel voor mij betekent, waardoor ik in zeer korte tijd nu mijn leven weer op de rit heb.
Categorie: Psychisch. Behandeld instantie vond extra hulp niet nodig, agent wel, en heeft op korte termijn behandelplek voor mij geregeld, waardoor ik nu weer fantastisch goed functioneer en stukken blijer ben.

Maar hoe kom ik erachter welk bureau die werkt, en welke agent het überhaupt is (zodat het wel bij de juiste persoon terecht komt). Er zijn hier namelijk binnen een straal van 20 km een bureau of 15. En om ze nou allemaal af te lopen is ook zowat.

Iemand tips?

Alvast bedankt,
Dat gaat een lastige zoektocht worden denk ik. Het idee van een compliment sturen blijft dan over, wel met voldoende gegevens van jezelf zodat zij mogelijk in een dossier kunnen kijken. Weet niet in hoeverre dat mag als de zaak is afgehandeld en de zaak dus gesloten is.
Anoniem262821034 schreef:
28-05-2019 17:19
Helaas verre van up-to-date. ‘Mijn’ wijkagent is al een half jaar weg, maar staat er nog (en de vervanger niet), en behalve het 0800 nummer staat er toch niks, alleen de naam. Dus dan kan je net zo goed gelijk bellen en vragen of ze je doorverbinden met ‘de wijkagent’ wie dat dan ook mag zijn.
Alleen al in mijn wijk zijn er een stuk of 10 wijkagenten werkzaam. Ik denk dat je echt een naam nodig hebt.
Je zou nog de dossiers van dat centrum en van de politie kunnen opvragen. Voor het politiedossier moet je een schriftelijk verzoek indienen.
safrat schreef:
28-05-2019 17:33
Je zou nog de dossiers van dat centrum en van de politie kunnen opvragen. Voor het politiedossier moet je een schriftelijk verzoek indienen.
Dat levert (als het goed is) geen naam op: europese gegevensbeschermingswet AVG. Krijg je in het beste geval een feitenrelaas zonder namen.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
28-05-2019 17:29
Alleen al in mijn wijk zijn er een stuk of 10 wijkagenten werkzaam. Ik denk dat je echt een naam nodig hebt.
Er staan soms ook foto's bij toch?
safrat schreef:
28-05-2019 17:29

Hier ook, maar elke wijkagent heeft wel weer zijn eigen straten/ deel van de wijk.
.
minnimouse schreef:
28-05-2019 17:38
Er staan soms ook foto's bij toch?
De wijkagenten die ik heb bekeken hebben een foto, maar ik weet niet hoe actueel dat overzicht is en of iedere wijkagent een foto heeft.
Nitflex schreef:
28-05-2019 17:25
Terecht dat ze niet zomaar telefonisch namen van agenten vrijgeven op basis van een verhaal dat ze niet 1-2-3 kunnen verifiëren.

TO wil contact, dus ze heeft op zich die hele naam niet nodig, als ‘de politie’ dat contact maar tot stand wil brengen als ze kunnen achterhalen om wie het gaat.
.
Anoniem262821034 schreef:
28-05-2019 17:40
Hier ook, maar elke wijkagent heeft wel weer zijn eigen straten/ deel van de wijk.
Dat is hier natuurlijk ook zo, maar in de praktijk regelen ze ook dingen buiten hun 'eigen' straten.
Toen ik hier veel geluidsoverlast had kwam eerst de politie en de dag erna de wijkagent van een paar straten verder. Die wijkagent nam dan waar voor mijn eigen wijkagent. Dat is een keer of 4 gebeurd. Volgens mij nemen hun wijkdeel niet zo serieus.
@TO Je schrijft dat de agent een behandelplek voor je heeft geregeld. Je zou het ook daar kunnen proberen door te informeren of zij dat hebben staan. Zeker als hij je heeft aangemeld dan is zoiets vaak terug te vinden in het dossier of anders vaak welk bureau het was.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
safrat schreef:
28-05-2019 18:02
Dat is hier natuurlijk ook zo, maar in de praktijk regelen ze ook dingen buiten hun 'eigen' straten.
Toen ik hier veel geluidsoverlast had kwam eerst de politie en de dag erna de wijkagent van een paar straten verder. Die wijkagent nam dan waar voor mijn eigen wijkagent. Dat is een keer of 4 gebeurd. Volgens mij nemen hun wijkdeel niet zo serieus.

Ja ook wel logisch dat ze zo werken toch. Maar dat lijkt me ook geen probleem, neem aan dat ze dan ook wel intensief onderling overleg/ contact hebben en als ze willen dit contact best tot stand kunnen brengen.
.
Watervrouw333 schreef:
28-05-2019 17:38
Dat levert (als het goed is) geen naam op: europese gegevensbeschermingswet AVG. Krijg je in het beste geval een feitenrelaas zonder namen.
Dat zou kunnen, maar je hebt wel het recht om te weten wie de gegevens ontvangt en ik neem aan dat die agent een kopie van een of ander krijgt. Het is niet zo dat je door die AVG anoniem bent geworden.
Nu al response op mn complimenten formulier.

Volgende week een afspraak om even bakje koffie te doen op het bureau, helemaal aan de andere kant van de stad.
Utakar schreef:
28-05-2019 18:28

Volgende week een afspraak om even bakje koffie te doen op het bureau, helemaal aan de andere kant van de stad.
Fijn!
Wat goed, zo snel een reactie!
Utakar schreef:
28-05-2019 18:28

Wat snel. Zouden ze ook zo snel zijn als je een klacht hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven