Agent bedanken
dinsdag 28 mei 2019 om 15:40
Hoi,
Ik zou graag een bedankje (categorie grote pot met drop + dank je wel kaart) aan een agent/bureau willen sturen.
Desbetreffende agent heeft enorm veel voor mij betekent, waardoor ik in zeer korte tijd nu mijn leven weer op de rit heb.
Categorie: Psychisch. Behandeld instantie vond extra hulp niet nodig, agent wel, en heeft op korte termijn behandelplek voor mij geregeld, waardoor ik nu weer fantastisch goed functioneer en stukken blijer ben.
Maar hoe kom ik erachter welk bureau die werkt, en welke agent het überhaupt is (zodat het wel bij de juiste persoon terecht komt). Er zijn hier namelijk binnen een straal van 20 km een bureau of 15. En om ze nou allemaal af te lopen is ook zowat.
Iemand tips?
Alvast bedankt,
Ik zou graag een bedankje (categorie grote pot met drop + dank je wel kaart) aan een agent/bureau willen sturen.
Desbetreffende agent heeft enorm veel voor mij betekent, waardoor ik in zeer korte tijd nu mijn leven weer op de rit heb.
Categorie: Psychisch. Behandeld instantie vond extra hulp niet nodig, agent wel, en heeft op korte termijn behandelplek voor mij geregeld, waardoor ik nu weer fantastisch goed functioneer en stukken blijer ben.
Maar hoe kom ik erachter welk bureau die werkt, en welke agent het überhaupt is (zodat het wel bij de juiste persoon terecht komt). Er zijn hier namelijk binnen een straal van 20 km een bureau of 15. En om ze nou allemaal af te lopen is ook zowat.
Iemand tips?
Alvast bedankt,
dinsdag 28 mei 2019 om 15:42
dinsdag 28 mei 2019 om 16:09
Was al bij de 2 bureaus het dichtst bij mijn huis langs geweest, maar daar aan de bali weer weggestuurd met de melding dat het niet van hun bureau was. Dus ik denk dat ik maar gewoon een kaartje en pot drop aflever op hoofdbureau, met het verzoek op het juiste bureau af te geven.
dinsdag 28 mei 2019 om 16:46
En als je specifiek naar haar vraagt? Verzin iets wat je haar nog wilt vragen? Misschien dat ze dan een terugbelverzoek bij haar neerleggen? Aan haar de keus of ze je terug wil bellen.
Ze geven van agenten geen/weinig informatie vrij, heeft o.a. te maken met veiligheid.
anoniem_67ae39df89b68 wijzigde dit bericht op 28-05-2019 16:49
2.58% gewijzigd
dinsdag 28 mei 2019 om 16:48
Lijkt me een goed plan.Utakar schreef: ↑28-05-2019 16:09Was al bij de 2 bureaus het dichtst bij mijn huis langs geweest, maar daar aan de bali weer weggestuurd met de melding dat het niet van hun bureau was. Dus ik denk dat ik maar gewoon een kaartje en pot drop aflever op hoofdbureau, met het verzoek op het juiste bureau af te geven.
dinsdag 28 mei 2019 om 16:48
Echt?
Ik werd wel gewoon geholpen met ook zoiets. Zou het gewoon nog een keer proberen.
Waarschijnlijk is het de wijkagent van jouw buurt geweest, je kunt vragen wie dat is/ of ze je met dat bureau willen doorverbinden?
.
dinsdag 28 mei 2019 om 16:58
Je kan ook nog een algemene tekst maken: dan bedank je voor het feit dat een agent je heel goed geholpen heeft en hoe waardevol het voor jou was om op het juiste moment de juiste hulpverlener te treffen...zoiets.
En omdat je de naam van de betreffende agent niet hebt kunnen achterhalen... hierbij een kaart (zodat die misschien toch nog via collega's bij de agent in kwestie terecht komt) en een pot drop 'voor al die agenten die er zijn als je ze nodig hebt'.
Denk dat ze het een leuk gebaar vinden. En via foto/appje komt de tekst dan misschien toch nog bij 'jouw' agent terecht?
En omdat je de naam van de betreffende agent niet hebt kunnen achterhalen... hierbij een kaart (zodat die misschien toch nog via collega's bij de agent in kwestie terecht komt) en een pot drop 'voor al die agenten die er zijn als je ze nodig hebt'.
Denk dat ze het een leuk gebaar vinden. En via foto/appje komt de tekst dan misschien toch nog bij 'jouw' agent terecht?
dinsdag 28 mei 2019 om 16:59
Terecht. Waarom zouden zij denken dat TO goeds in de zin heeft?Anoniem262821034 schreef: ↑28-05-2019 16:48Echt?
Ik werd wel gewoon geholpen met ook zoiets. Zou het gewoon nog een keer proberen.
Waarschijnlijk is het de wijkagent van jouw buurt geweest, je kunt vragen wie dat is/ of ze je met dat bureau willen doorverbinden?
dinsdag 28 mei 2019 om 17:02
Mijn vader is ooit gereanimeerd door een toevallig passerende agent. Ik heb via de site van de politie een compliment gestuurd en daarin aangegeven dat mijn vader de agent heel graag persoonlijk wilde bedanken. Binnen een week werd ik gebeld door de bewuste agent en is hij bij mijn vader thuis langs gegaan.
dinsdag 28 mei 2019 om 17:15
Volgens mij staan alle wijkagenten op politie.nl.safrat schreef: ↑28-05-2019 16:55Alle wijkagenten van Rotterdam staan op politie.nl met naam en foto. Ik neem aan dat als het een wijkagent is dat je die vrij gemakkelijk kunt vinden ook als je in een andere stad woont.
Is het geen wijkagent dan zou ik het behandelcentrum vragen wie bemiddeld heeft.
dinsdag 28 mei 2019 om 17:17
Ik ga denk ik dat proberen.truusperenat schreef: ↑28-05-2019 17:02Mijn vader is ooit gereanimeerd door een toevallig passerende agent. Ik heb via de site van de politie een compliment gestuurd en daarin aangegeven dat mijn vader de agent heel graag persoonlijk wilde bedanken. Binnen een week werd ik gebeld door de bewuste agent en is hij bij mijn vader thuis langs gegaan.
Dank voor de tip
dinsdag 28 mei 2019 om 17:19
Helaas verre van up-to-date. ‘Mijn’ wijkagent is al een half jaar weg, maar staat er nog (en de vervanger niet), en behalve het 0800 nummer staat er toch niks, alleen de naam. Dus dan kan je net zo goed gelijk bellen en vragen of ze je doorverbinden met ‘de wijkagent’ wie dat dan ook mag zijn.
.
dinsdag 28 mei 2019 om 17:25
Terecht dat ze niet zomaar telefonisch namen van agenten vrijgeven op basis van een verhaal dat ze niet 1-2-3 kunnen verifiëren.
dinsdag 28 mei 2019 om 17:25
Ah oke, dat wist ik niet.Anoniem262821034 schreef: ↑28-05-2019 17:19Helaas verre van up-to-date. ‘Mijn’ wijkagent is al een half jaar weg, maar staat er nog (en de vervanger niet), en behalve het 0800 nummer staat er toch niks, alleen de naam. Dus dan kan je net zo goed gelijk bellen en vragen of ze je doorverbinden met ‘de wijkagent’ wie dat dan ook mag zijn.
Bij ons staan wel namen en e-mailadressen.
Maar geen idee of ze up-to-date zijn