De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
coolpack2 schreef:
31-05-2019 17:38
Ik kom even uit de af-en-toe-meeleesstand ivm Jolly, ook al sta ik nu blijkbaar onder de negeer bij hem. Er was (is?) een topic van een - waarschijnlijk jongeman - die meningen wilde over een gedrocht van een schrijfsel, en zichzelf daarna ineens nogal stijlbreukerig in aanzienlijk verstaanbaarder Nederlands begon te verdedigen. Dat laatste associeerde ik qua schrijfstijl wat met Jolly en toen had ik het beeld dat hij als gein dit personage zou opvoeren als troll-account. Dat - niet bepaald serieus bedoelde - beeld heb ik toen gedeeld, maar kennelijk is dat niet goed gevallen. Er was een reactie, maar die was toen ik op het topic kwam weer verwijderd met de opmerking 'zinloos' (wat ik een wat overhaaste conclusie vond, maar goed) en nu blijk ik dus ook onder de negeer te staan.

Oké, mijn associatieve opmerking was niet de grappigste ever, maar blijkbaar vooral een gevalletje verkeerde timing. Kon ik niet weten. Er was geen lullige bedoeling bij. Ik vind het jammer dat ik daardoor onder de negeer ben beland en misschien ook wel heb bijgedragen aan het verzoek in het cm-topic. Ik vind Jolly een toffe forummer, dus kwaadwillend sarren is absoluut niet aan de orde geweest wat mij betreft.

Ik wens Jolly - desnoods maar indirect - sterkte met het zwaar weer waar hij lijkt te verkeren (heb niet op Gezondheid gekeken want ik ga iemand niet ongewenst lopen achtervolgen)

Mocht een van jullie denken dat hij mogelijk open zal staan voor het lezen van dit bericht, wil je hem dat dan misschien vragen? Ik wilde nu ik de conversatie hier las toch een poging doen uit te leggen bij dat ik het absoluut niet lullig had bedoeld en excuus als dat wel zo overkwam.

Ik quote 'm maar even ongegeneerd voor het geval je een quote van een genegeerde gequote wel ongegeneerd kan lezen als ie gequoot wordt door een ongenegeerde quoter.
@Dappertje Er zijn een paar opties voor wat daarna, maar dat moet ik even laten bezinken.

@Glittertje Klinkt verstandig dat je even rustig aan doet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
SHIFTY schreef:
31-05-2019 19:30
Ik quote 'm maar even ongegeneerd voor het geval je een quote van een genegeerde gequote wel ongegeneerd kan lezen als ie gequoot wordt door een ongenegeerde quoter.
Hoe lang heb je over deze zin gedaan? :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
31-05-2019 19:34

De vraag is: hoe lang heb ík over die zin gedaan!? :rofl:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Oudblond schreef:
31-05-2019 19:34
:D
Er is echt maar één persoon die zo'n zin kan formuleren :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
😄 Bedankt, dames en heer.
Rustig aan doen vind ik soms erg moeilijk, ik wil alles tegelijk, maar moet nu toegeven dat dat echt niet gaat.

Jezus wat een zin, die heb ik wel 10 keer moeten lezen voor ie wilde landen
Eat glitter for breakfast and shine all day
coolpack2 schreef:
31-05-2019 20:25
😄 Bedankt, dames en heer.
ik heb het modtopic niet gevolgd. Maar daar vroeg paardje om alle pijlers behalve gezondheid te blokkeren. Kan dus best zijn dat hij alleen daar nog leest en schrijft.
Kwam hem eerder vandaag nog tegen in een ander topic. Maar misschien dat het sindsdien is gebeurd.
Coerage schreef:
31-05-2019 19:24
Mooi bericht Coolpack2!

@ Jolly; Coolpack heeft speciaal voor jou hier een berichtje geschreven. Mocht je hem/haar onder de negeerknop hebben staan, dan is het de moeite waard om dat op te heffen en het bericht te lezen
Dank voor je bericht Coerage.

Coolpack2 vergist zich twee maal.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Oudblond schreef:
31-05-2019 20:49
ik heb het modtopic niet gevolgd. Maar daar vroeg paardje om alle pijlers behalve gezondheid te blokkeren. Kan dus best zijn dat hij alleen daar nog leest en schrijft.
Mijn verzoek heeft nog niet tot actie geleid
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
31-05-2019 20:58
Misschien gemist in die hele gezondheidspijler-discussie? Niet dat ik je weg wil hebben ;)
JollyRider schreef:
Ik zie het. Kan niet zeggen dat ik het jammer vind :) Gezellig hier blijven, dus.
JollyRider schreef:
Zelfs de mods willen je overal houden!
JollyRider schreef:
31-05-2019 20:57

Oké.
Ik mag niet krabben
Ik mag niet krabben
Ik mag niet krabben
aaarrrrggghhhhhh
krabt
lollypopje schreef:
31-05-2019 21:34
Ik mag niet krabben
Ik mag niet krabben
Ik mag niet krabben
aaarrrrggghhhhhh
krabt
Hele lauwe douche popje en dan naakt drogen wil nog wel eens helpen. :hug:
Oudblond schreef:
31-05-2019 21:47
Hele lauwe douche popje en dan naakt drogen wil nog wel eens helpen. :hug:
Had gelukkig nog aftersun met iets afkoelends.
Van lauw doushen krijg ik het vooral koud, niet mijn ding :P

Morgen weer beter gelukkig... tot ik weer in de zon kom :P
Toch die douche maae genomen, al is mijn koude huis daar niet echt geschikt voor :P

Echt blij als mijn huid er weer doorheen is. Dan ben ik het weer vergeten tot het volgend jaar weer opduikt bij het eerste mooie weer
Ik heb bij de Action of all places aloë vera-gel gekocht, en dat helpt mij best goed tegen dat soort dingen. Hopelijk ben je er snel doorheen Popje! En zwaar klote dat je peut ermee ophoudt, veranderingen zijn stom.

Over veranderingen gesproken, ik heb de knoop doorgehakt en ben ook weer gestopt met die cursus. Ik werd er zwaar ongelukkig van door het geneuzel met dat er steeds wat anders half soort van niet helemaal gecommuniceerd werd. Ik heb ze al vaak genoeg gewezen op dat ik duidelijkheid nodig heb, en dat als ze willen dat ik de boel volhoud dat ze in ieder geval in grote lijnen op één lijn moeten zitten, maar dat zit er niet in blijkbaar. Met ondertussen drie versies over het 'examen' dat niets voorstelt (voor zover ze gezegd hebben, ik heb maar niet afgewacht of ze komende week weer met een nieuw verhaal komen) over een paar weken. Nog geen duidelijkheid over wat er aan stage gaat komen daarna. Behalve dat er dan weer een andere versie kwam en we een soort project management moeten gaan kunnen blijkbaar. Met zes weken cursus, dat niveau 4-niveau zou moeten zijn, maar het heel duidelijk niet is (ik heb een paar jaar terug een niveau 3-opleiding gedaan met meer eisen, inhoud en diepgang dan dit). De stof die behandeld wordt is verouderd, en zo basic dat ik door mijn hap-snap-ervaring al meer weet. Dus ik ga weer lekker verder met aan mijn blog knutselen en stukjes schrijven, en in deze richting werk zoeken zonder geneuzel van mensen die geen benul hebben van waar ze mee bezig zijn.
Jeetje zwaar frustrerend Nanny. Snap dat je dan wilt stoppen. Zelfs voor niet ass'ers is die onduidelijkheid vermoeiend
JollyRider schreef:
31-05-2019 20:57
Dank voor je bericht Coerage.

Maar hij lijkt open te staan om dat van je aan te nemen en er iets mee te doen ..
SHIFTY schreef:
31-05-2019 23:18
Maar hij lijkt open te staan om dat van je aan te nemen en er iets mee te doen ..
Ik moest evt twee keer lezen, maar als ik het goed begrijp denk je dat ik een 'hij' ben. Dat ben ik niet 😉

Maar joh, laat maar lekker verder. Ik bedoelde het inderdaad aardig en was/ben in alle eerlijkheid lichtelijk ontstemd dat ik nu onder de negeer sta, maar misschien had ik al eerder iets verkeerds gezegd zonder me daarvan bewust te zijn. Ik dacht altijd Jolly eerder het type was van een normaal gesprek in plaats van meteenop de negeerknop rammen, maar daarin kan ik me - wederom - hebben vergist.

Enfin, met zijn reactie kan ik natuurlijk niks, dus klaar maar weer.
coolpack2 schreef:
31-05-2019 23:55
Ik moest evt twee keer lezen, maar als ik het goed begrijp denk je dat ik een 'hij' ben. Dat ben ik niet 😉

Maar joh, laat maar lekker verder. Ik bedoelde het inderdaad aardig en was/ben in alle eerlijkheid lichtelijk ontstemd dat ik nu onder de negeer sta, maar misschien had ik al eerder iets verkeerds gezegd zonder me daarvan bewust te zijn. Ik dacht altijd Jolly eerder het type was van een normaal gesprek in plaats van meteenop de negeerknop rammen, maar daarin kan ik me - wederom - hebben vergist.

Enfin, met zijn reactie kan ik natuurlijk niks, dus klaar maar weer.

Excuus, mijn brein vertaalt een 'coolpack' in combinatie met je avatar naar een 'hij'.

Maar daarnaast:
Onder de negeer staan is een recht van de negeerder en niet iets wat de negeerder hoeft te verantwoorden aan de genegeerde. Dus ook niet iets waar je ontstemd over hoeft te zijn als de genegeerde.

En ik ken Jolly als een rationalist met ruimte om z'n emoties en principes dat te laten overrulen. Of dat dan rationeel is? Nee. Maar dat hoeft een goed gesprek niet in de weg te staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven