Stafvrije week

31-05-2019 23:15 77 berichten
Het valt me nu echt op dat er dagelijks bannen uitgedeeld worden. Dat vind ik best jammer, zeker wanneer het bannen zijn van een 48 uur of langer.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?

Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.



Uitzonderingen zijn spam en NAW.

Doe je mee ja of nee

Totaal aantal stemmen: 61

Ja (43%)
Nee (57%)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
03-06-2019 20:20
De grootste staffers zijn waarschijnlijk ook nog degenen die om de haverklap een nieuwe nick nemen dus vrij zinloos.

Vanwaar die aanname?
.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
03-06-2019 20:14
Jah... ik begrijp net dat het doel van dit topic gemist is.

Maar wat zet je dan in de melding van je eigen gestafte bericht?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven