Stafvrije week
vrijdag 31 mei 2019 om 23:15
Het valt me nu echt op dat er dagelijks bannen uitgedeeld worden. Dat vind ik best jammer, zeker wanneer het bannen zijn van een 48 uur of langer.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?
Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.
Uitzonderingen zijn spam en NAW.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?
Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.
Uitzonderingen zijn spam en NAW.
maandag 3 juni 2019 om 20:21
redbulletje schreef: ↑03-06-2019 20:20De grootste staffers zijn waarschijnlijk ook nog degenen die om de haverklap een nieuwe nick nemen dus vrij zinloos.
Vanwaar die aanname?
.
maandag 3 juni 2019 om 20:49