Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juni 2019 om 22:56
De enige echte chocomelk in die gele pakken vind ik lekker met 'n paar schepjes Nescafé er doorheen: lekker milde mokkasmaak!
maandag 3 juni 2019 om 23:00
Deze drink ik wel graag:redbulletje schreef: ↑03-06-2019 22:56De enige echte chocomelk in die gele pakken vind ik lekker met 'n paar schepjes Nescafé er doorheen: lekker milde mokkasmaak!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 23:03
Echte chocomel bevat te veel suiker voor mij.redbulletje schreef: ↑03-06-2019 23:02Die heb ik ook van Nescafé, maar vind het lekkerder om als basis echte chocomelk te gebruiken.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 23:08
Is het net niet.redbulletje schreef: ↑03-06-2019 23:05Je hebt tegenwoordig ook 'n lightvariant met 0% suiker, maar weet niet of die te zuipen is.
maandag 3 juni 2019 om 23:09
Mijn zoon vond van niet.redbulletje schreef: ↑03-06-2019 23:05Je hebt tegenwoordig ook 'n lightvariant met 0% suiker, maar weet niet of die te zuipen is.
Ik heb daar Optimel voor dus.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 23:11
Lucifer2018 schreef: ↑03-06-2019 23:06Zoiets maar dan zonder de melk zou ik wel willen proeven.
Zou wat cacao in mijn koffiefilter lekker zijn?
Iemand die dat wel eens heeft geprobeerd?
Zuivere cacao in de filter gaat een bitter drankje opleveren.
Een beetje cacao bij je koffie en je kunt een nasmaak van chocolade krijgen, maar dit hangt dan weer af van je koffie.
maandag 3 juni 2019 om 23:29
Lucifer2018 schreef: ↑03-06-2019 23:06Zoiets maar dan zonder de melk zou ik wel willen proeven.
Zou wat cacao in mijn koffiefilter lekker zijn?
Iemand die dat wel eens heeft geprobeerd?
Blokje pure chocolade door je koffie roeren?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 3 juni 2019 om 23:41
dinsdag 4 juni 2019 om 00:03
dinsdag 4 juni 2019 om 00:21
dinsdag 4 juni 2019 om 08:15
Ik heb, zelfgediagnosticeerde, misofonie en word dus écht heel woedend van dat gehijg wat bij het gesnurk komt kijken. Waardoor ik niet meer kan denken ‘ach arme man, zijn neus zit dicht door de hooikoorts’, maar vooral een heel scala aan gewelddadige fantasieën heb. Behalve die van die gotische letters. Die is nieuw.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!