Boren op werk
dinsdag 4 juni 2019 om 11:06
Ik wordt zo gillend gek dat ik er bijna agressief van word
Bij mij op het werk zijn ze al sinds zo'n 3 weken continu aan het boren vanwege nieuwe verlichting die iedere kamer krijgt; waarom weet niemand.
Het domme is nog dat hij in zijn eentje is, terwijl het gebouw ruim 100 kamers heeft. Ik ben dus bang dat het nog wel even gaat duren...
Achtergrondinformatie: 2 jaar geleden is alles hier verbouwd en sindsdien is er continu wel wat...
We hebben een Intranetpagina van het werk; maar nergens een aankondiging en/of planning dat ze dit zouden gaan doen.
Hoe pakt jullie werkgever het aan als er iets moet gebeuren?
Bij mij op het werk zijn ze al sinds zo'n 3 weken continu aan het boren vanwege nieuwe verlichting die iedere kamer krijgt; waarom weet niemand.
Het domme is nog dat hij in zijn eentje is, terwijl het gebouw ruim 100 kamers heeft. Ik ben dus bang dat het nog wel even gaat duren...
Achtergrondinformatie: 2 jaar geleden is alles hier verbouwd en sindsdien is er continu wel wat...
We hebben een Intranetpagina van het werk; maar nergens een aankondiging en/of planning dat ze dit zouden gaan doen.
Hoe pakt jullie werkgever het aan als er iets moet gebeuren?
dinsdag 4 juni 2019 om 11:37
Op mijn werk is geen geld om 100 kamers van nieuwe verlichting te voorzien als er net verbouwd is.
Als er toch ergens in 1 kamer een lamp moet hersteld worden, wordt geen mens verwittigd en staat die technieker daar gewoon.
Kan je mooi zelf gaan zoeken waar 't probleem zat en naar waar je die arme man mag sturen.
Als er toch ergens in 1 kamer een lamp moet hersteld worden, wordt geen mens verwittigd en staat die technieker daar gewoon.
Kan je mooi zelf gaan zoeken waar 't probleem zat en naar waar je die arme man mag sturen.
dinsdag 4 juni 2019 om 11:47
Dat laatste vind ik dus ook, maar als je dat hardop (of hier) zegt krijg je commentaar dat die mensen ook 's avonds graag thuis willen zijn.
Met dit soort dingen baal ik dat ik niet thuis kan werken.
dinsdag 4 juni 2019 om 12:23
dat soort bedrijven werken ook meestal in de avonduren of in de weekenden. Daar moet echter voor betaald worden en dat is vaker het probleem... kosten. Er moet immers ook iemand bij blijven vanuit het werk om het werk te controleren en/of als aanspreekpunt te dienen. Dat kost nog eens extra geld bovenop de toeslag vanuit de leverancier.
dinsdag 4 juni 2019 om 13:16
Dat heeft hier dus geen zin.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑04-06-2019 12:39Mijn werkgever waarschuwt dan iedereen die moet bellen, en zorgt dat we allemaal in een andere ruimte zitten de hele dag. Om er vervolgens achter te komen dat de klus voor half negen 's ochtens al geklaard is.
Vorige week waren ze op mijn kamer op verdieping 3 bezig en op verdieping 1 was het nog te horen.
Maar ja, wat wil je als ze in het plafond moeten boren.
woensdag 5 juni 2019 om 10:41
Bij ons staat er dan een berichtje op het intranet, met de verwachting hoe lang ze bezig gaan zijn en alvast excuses voor de overlast namens de directie. En meestal een contactpersoon die je kunt bellen als het echt de spuigaten uitloopt. Maar ja, het moet toch gebeuren.
Bij een vorige werkgever ben ik inderdaad wel eens eerder naar huis gegaan en in het weekend teruggekomen om rustig te kunnen werken. Maar dat is eigenlijk ook bizar natuurlijk, en moet maar net kunnen qua werklocatie/werkzaamheden/privéleven.
Bij een vorige werkgever ben ik inderdaad wel eens eerder naar huis gegaan en in het weekend teruggekomen om rustig te kunnen werken. Maar dat is eigenlijk ook bizar natuurlijk, en moet maar net kunnen qua werklocatie/werkzaamheden/privéleven.
The owls are not what they seem
woensdag 5 juni 2019 om 10:46
Het is hier ook zo gehorig als wat, meer dan voor de verbouwing. Dus dat speelt ook mee denk ikLadyL0101 schreef: ↑05-06-2019 10:41Bij ons staat er dan een berichtje op het intranet, met de verwachting hoe lang ze bezig gaan zijn en alvast excuses voor de overlast namens de directie. En meestal een contactpersoon die je kunt bellen als het echt de spuigaten uitloopt. Maar ja, het moet toch gebeuren.
Voorheen was alles dicht zeg maar, nu kun je tot aan verdieping 1 naar beneden kijken
woensdag 5 juni 2019 om 11:41
woensdag 5 juni 2019 om 11:49
donderdag 6 juni 2019 om 09:13
Oortjes is een mogelijkheid.
woensdag 12 juni 2019 om 14:09
Bij ons hebben ze jaren geleden eens een grote schilderklus gedaan, waarbij er op de meeste ongelukkige momenten opeens een duo schilders de muur van je kantoor kwam schilderen, omdat jouw verdieping opeens aan de beurt was. Dat leverde zoveel kritiek op dat dit sindsdien uitgebreid van tevoren wordt aangekondigd per mail en intranet.
Boren en grote klussen worden ook aangekondigd en wie thuis kan werken doet dat dan ook. Sowieso worden vreemden in het pand aangekondigd, maar zonder pasje kom je bij ons niet ver, dus die hebben dan een gastenpas.
Boren en grote klussen worden ook aangekondigd en wie thuis kan werken doet dat dan ook. Sowieso worden vreemden in het pand aangekondigd, maar zonder pasje kom je bij ons niet ver, dus die hebben dan een gastenpas.