De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 5 juni 2019 om 09:49
Van mij mag 't, maar daarvoor in de plaats dan graag een zachte lente van een maandje of 8. Daar zou ik wel mee kunnen leven geloof ik.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 5 juni 2019 om 10:48
Lieve allemaal, lieve knussels,
Ik (Phoebe) ben weer wat tot rust gekomen en komt schoon schip maken.
Ik heb niemand persoonlijk aan willen vallen, maar ben door mijn frustraties niet erg aardig geweest tegen sommigen van jullie. Dat is nooit mijn bedoeling geweest en ik vind het erg vervelend dat het gebeurd is en het spijt mij als ik mensen gekwetst heb.
Jullie hadden ook wel gelijk in wat jullie zeiden.
Ik heb erg veel inzichten gehad afgelopen weken.
Ik heb een paar dagen geleden besloten dat ik definitief klaar ben met ex vriend nadat hij een erg lullige opmerking gemaakt heeft naar mij en toch wel erg naar mij lijkt te wijzen.
Natuurlijk ben ik niet perfect en maak ik fouten maar waar twee mensen zijn hebben twee mensen verantwoordelijkheid en roepen dat alles aan mij ligt is niet fair.
Een relatie is een combinatie van twee mensen met verschillende karakters en dat moet natuurlijk wel werken.
Ik ben me gaan realiseren dat het dus onzin is dat ik niet goed in relaties zou zijn maar dat het waarschijnlijk niet gaat werken tussen hem en mij. Ik kan wel proberen daar controle op tr hebben maar dat leverde tot nu toe enkel frustraties op.
Bovendien kan ik mezelf goed vermaken in mijn eentje, ik merk dat ik daar zelfvertrouwen van krijg en ruimte voor jezelf is erg prettig.
Ik weet zelfs niet eens of ik in de toekomst nog wel zin zou hebben in een relatie, het lijkt zo rooskleurig maar de realiteit is anders, relaties zijn niet altijd makkelijk.
Fijne dag allen en nogmaals sorry dat ik een paar weken terug een beetje uit mijn slof schoot.
Ik vind het erg vervelend dat dit gebeurd is want ik vind dit een fijn topic.
Ik heb niemand persoonlijk aan willen vallen, maar ben door mijn frustraties niet erg aardig geweest tegen sommigen van jullie. Dat is nooit mijn bedoeling geweest en ik vind het erg vervelend dat het gebeurd is en het spijt mij als ik mensen gekwetst heb.

Ik heb een paar dagen geleden besloten dat ik definitief klaar ben met ex vriend nadat hij een erg lullige opmerking gemaakt heeft naar mij en toch wel erg naar mij lijkt te wijzen.
Natuurlijk ben ik niet perfect en maak ik fouten maar waar twee mensen zijn hebben twee mensen verantwoordelijkheid en roepen dat alles aan mij ligt is niet fair.
Een relatie is een combinatie van twee mensen met verschillende karakters en dat moet natuurlijk wel werken.
Ik ben me gaan realiseren dat het dus onzin is dat ik niet goed in relaties zou zijn maar dat het waarschijnlijk niet gaat werken tussen hem en mij. Ik kan wel proberen daar controle op tr hebben maar dat leverde tot nu toe enkel frustraties op.
Bovendien kan ik mezelf goed vermaken in mijn eentje, ik merk dat ik daar zelfvertrouwen van krijg en ruimte voor jezelf is erg prettig.
Ik weet zelfs niet eens of ik in de toekomst nog wel zin zou hebben in een relatie, het lijkt zo rooskleurig maar de realiteit is anders, relaties zijn niet altijd makkelijk.
Fijne dag allen en nogmaals sorry dat ik een paar weken terug een beetje uit mijn slof schoot.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 11:05
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
4.03% gewijzigd
woensdag 5 juni 2019 om 10:52
dat ligt er een beetje aan wat je er voor in de plaats wil hebben

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 5 juni 2019 om 11:21
Phoebemeaculpa schreef: ↑05-06-2019 10:48Lieve allemaal, lieve knussels,
Ik heb niemand persoonlijk aan willen vallen, maar ben door mijn frustraties niet erg aardig geweest tegen sommigen van jullie. Dat is nooit mijn bedoeling geweest en ik vind het erg vervelend dat het gebeurd is en het spijt mij als ik mensen gekwetst heb.![]()
![]()
Phoebe, ik ben gewoon even eerlijk nu. Ik merk dat ik met de nodige reserve je post lees. En die reserve naar jou zal voorlopig niet weg zijn.
Daarnaast vind ik het jammer dat je in één post zowel excuses maakt als verder praat over je relatie. Ik begrijp dat je behoefte hebt om het van je af te schrijven maar voor mij is zo de balans tussen 'halen' en 'brengen' wel zoek.
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 12:27
Reden: quote toegevoegd
Reden: quote toegevoegd
69.93% gewijzigd
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

woensdag 5 juni 2019 om 12:29
Grobbie, ik had trouwens met plezier je bericht gelezen, maar niet op gereageerd. Zat achter de laptop instemmend te knikken op alle reacties. Maar zo ontzettend leuk zoiets. Echt om blij van te worden.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

woensdag 5 juni 2019 om 13:33
Hoi dames,
Dit lijkt op samenspannen, iets wat vaak gebeurt op het forum, ik kan daar niet goed tegen en alle neuzen dezelfde kant op is i.m.o niet helemaal eerlijk.
Dat heb ik niet verdiend, ik ben geen crimineel, enkel een mens.
Ik snap het overigens volkomen maar op deze manier houdt de discussie op.
Ik zeg dit niet om me eruit te kletsen maar ondanks dat ik reacties gequote heb waren mijn reacties niet 1 op 1 bedoeld maar meer algemeen.
En ja ik ben redelijk uit mijn slof geschoten, dat was niet de bedoeling.
Anyway, het houdt wat mij betreft op op deze manier.
Het ga jullie goed
.
Dit lijkt op samenspannen, iets wat vaak gebeurt op het forum, ik kan daar niet goed tegen en alle neuzen dezelfde kant op is i.m.o niet helemaal eerlijk.
Ik zeg dit niet om me eruit te kletsen maar ondanks dat ik reacties gequote heb waren mijn reacties niet 1 op 1 bedoeld maar meer algemeen.
Het ga jullie goed

woensdag 5 juni 2019 om 13:38
Weet je, dit is geen samenspannen. Jij hebt mij uitgemaakt voor jaloers terwijl mijn vader net was overleden en ik in een zware depressie zit. Niet zozeer jouw woorden, maar meer het ontbreken van inzicht maakte mij boos.Phoebemeaculpa schreef: ↑05-06-2019 13:33Hoi dames,
Dit lijkt op samenspannen, iets wat vaak gebeurt hier.
Het ga jullie goed![]()
.
woensdag 5 juni 2019 om 13:39
Je snapt het helemaal niet want dan had je die opmerking niet gemaakt. En nu doe je het verdorie weer! De dames geven hun gevoel weer en jij hebt er nul respect voor en gaat lopen sneren. Heb je gelezen waar de dames doorheen gaan???Phoebemeaculpa schreef: ↑05-06-2019 13:33Hoi dames,
Dit lijkt op samenspannen, iets wat vaak gebeurt hier.
Het ga jullie goed![]()
.
Het ligt niet aan de vrouwen die op jou reageren... hoop dat je jouw aandeel hierin gaat zien. Dat gun ik je anders ga je hier tegenaan blijven lopen.
Het ga je goed.
kia・ora wijzigde dit bericht op 05-06-2019 14:20
7.16% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 5 juni 2019 om 13:39
@Pheobe Jammer dat als mensen hetzelfde voelen, jij dat ziet als samen spannen.
Je zou het ook kunnen zien als teken dat wat er is gebeurd vrijwel iedereen flink geraakt heeft. En zoals ik schreef iets dat je stuk maakt, is niet makkelijk te repareren. Dat is geen onwil, maar een feit. Gevoel van mensen veranderen en terug winnen kost tijd.
Je bent geen crimineel en inderdaad een gewoon mens en mensen maken fouten, maar fouten hebben gevolgen. Of je dat nu leuk vind of niet.
Je zou het ook kunnen zien als teken dat wat er is gebeurd vrijwel iedereen flink geraakt heeft. En zoals ik schreef iets dat je stuk maakt, is niet makkelijk te repareren. Dat is geen onwil, maar een feit. Gevoel van mensen veranderen en terug winnen kost tijd.
Je bent geen crimineel en inderdaad een gewoon mens en mensen maken fouten, maar fouten hebben gevolgen. Of je dat nu leuk vind of niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 5 juni 2019 om 13:47
Boem dikke knussel,
. Je hebt trouwens elders een berichtje
.
Arwen, dikke knussel lieve schat.
Kuikentje, wat heerlijk!
Mijn collega heeft vannacht iets super liefs gedaan en ik ben er best van ondersteboven. Omdat ik meestal degene ben die zoiets doet en het nooit van een ander (durf) te verwachten. Collega's kunnen soms bijzondere wezens zijn.
En Jeeej, mijn fuloovde blijft.
En ik hoop heel hard dat ik niks vergeet.

Arwen, dikke knussel lieve schat.

Kuikentje, wat heerlijk!

Mijn collega heeft vannacht iets super liefs gedaan en ik ben er best van ondersteboven. Omdat ik meestal degene ben die zoiets doet en het nooit van een ander (durf) te verwachten. Collega's kunnen soms bijzondere wezens zijn.
En Jeeej, mijn fuloovde blijft.

En ik hoop heel hard dat ik niks vergeet.

woensdag 5 juni 2019 om 14:27
Phoebe, ik geloof wel dat je excuses oprecht bedoeld zijn. Het komt alleen mn richting Coco en Blond niet goed over. Wat zij doormaken de laatste tijd is echt pittig, en dat punt heb je blijkbaar helemaal gemist. Het verliezen van een ouder, of een ouder zien aftakelen, naast de nodige persoonlijke shit op hetzelfde moment, dat is heel zwaar.
Iedereen heeft recht op zijn eigen drama, maar ik raak zelf vrij snel geïrriteerd door drama wat iemand zelf creëert, zeker als diegene daarop absoluut niet aangesproken wenst te worden. De waarde van dit topic is niet alleen het spuien van je pijnen en het ontvangen van een knussel als je dat nodig hebt, maar vooral het met elkaar meedenken, een spiegel kunnen voorhouden en naar jezelf durven te kijken. Een knussel is fijn, maar goeie raad waar je oprecht naar kunt luisteren (en wat je naast je neer kunt leggen of er iets zinvols mee kunt doen, naar eigen keuze), daar heb je imo veel meer aan. Ik hoop dat je die waarde ook ziet.
Iedereen heeft recht op zijn eigen drama, maar ik raak zelf vrij snel geïrriteerd door drama wat iemand zelf creëert, zeker als diegene daarop absoluut niet aangesproken wenst te worden. De waarde van dit topic is niet alleen het spuien van je pijnen en het ontvangen van een knussel als je dat nodig hebt, maar vooral het met elkaar meedenken, een spiegel kunnen voorhouden en naar jezelf durven te kijken. Een knussel is fijn, maar goeie raad waar je oprecht naar kunt luisteren (en wat je naast je neer kunt leggen of er iets zinvols mee kunt doen, naar eigen keuze), daar heb je imo veel meer aan. Ik hoop dat je die waarde ook ziet.
woensdag 5 juni 2019 om 14:40
Mooi gezegd MarMarana schreef: ↑05-06-2019 14:27Phoebe, ik geloof wel dat je excuses oprecht bedoeld zijn. Het komt alleen mn richting Coco en Blond niet goed over. Wat zij doormaken de laatste tijd is echt pittig, en dat punt heb je blijkbaar helemaal gemist. Het verliezen van een ouder, of een ouder zien aftakelen, naast de nodige persoonlijke shit op hetzelfde moment, dat is heel zwaar.

woensdag 5 juni 2019 om 15:52
M.a.w iedereen mag zn gal over mij spuwen (tenminste zo voelt het wel een beetje, alsof het samenspannen is, zo kwam het enkel een beetje over) nadat ik onbedoeld mensen gekwetst heb, maar als ik probeer te uiten hoe ik me voel dan loop ik blijkbaar te sneren.
Blijkbaar uit ik me niet handig, ik weet het ook niet meer. Ik probeer dingen recht te zetten maar dat is duidelijk mission impossible.
Nader bericht, heb het een en ander gewijzigd in dit bericht, graag niet quoten.
Blijkbaar uit ik me niet handig, ik weet het ook niet meer. Ik probeer dingen recht te zetten maar dat is duidelijk mission impossible.
Nader bericht, heb het een en ander gewijzigd in dit bericht, graag niet quoten.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 16:11
43.39% gewijzigd

woensdag 5 juni 2019 om 15:57
Mooi gezegd, ik heb inderdaad ook niet alles meegekregen.Marana schreef: ↑05-06-2019 14:27Phoebe, ik geloof wel dat je excuses oprecht bedoeld zijn. Het komt alleen mn richting Coco en Blond niet goed over. Wat zij doormaken de laatste tijd is echt pittig, en dat punt heb je blijkbaar helemaal gemist. Het verliezen van een ouder, of een ouder zien aftakelen, naast de nodige persoonlijke shit op hetzelfde moment, dat is heel zwaar.
En ik ben ook niet erg handig geweest, maar ik krijg nu wel erg op mm donder.
Het is geen excuus om kattig te doen maar ik heb ook niet echt een makkelijk leven en momenteel veel uitdagingen.
Het spijt me echt.
woensdag 5 juni 2019 om 15:57
@Phoebe Volgens mij waardeerde iedereen je excuses, maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat daarmee ook alles wat je hebt gezegd meteen vergeven en vergeten is. Daarvoor waren sommige opmerkingen echt te naar.
Je bent een mens en een mens mag fouten maken, maar je kunt niet verwachten dat bepaalde fouten geen consequenties hebben.
Jij lijkt, maar misschien heb ik het mis, dat wel te verwachten, omdat niet iedereen meteen staat te juichen bij je excuses. Als reactie daar op leg je weer de schuld bij anderen. Dat vind ik heel erg jammer.
Je bent een mens en een mens mag fouten maken, maar je kunt niet verwachten dat bepaalde fouten geen consequenties hebben.
Jij lijkt, maar misschien heb ik het mis, dat wel te verwachten, omdat niet iedereen meteen staat te juichen bij je excuses. Als reactie daar op leg je weer de schuld bij anderen. Dat vind ik heel erg jammer.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times