kat wilt niet eten.

05-06-2019 21:09 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat moet morgenvroeg onder narcose voor een onderzoek.. daarvoor moet hij nuchter zijn en mag hij sinds vandaag 20.00 niks meer eten.

Nu is het volgende probleem, mijn kat heeft uitgezonderd van zijn 6 snoepjes voor het laatst vannacht gegeten en wilde erna helmaal niks meer eten, zelfs zijn natvoer niet (waar hij altijd zo dol op is).

Dat zou betekenen dat als hij morgen uit de narcose komt het al langer dan 24 uur geleden is dat hij voor het laatst heeft gegeten.
En aangezien ik een persoon ben die dan weer enge dingen op het internet leest over 'levervetting' etc. als een kat zolang niet eet.
Zie ik er toch wel een beetje tegenop voor dat hele narcose gebeuren morgen.

Ik hoop dat er hier iemand is die zoiets ook wel eens heeft meegemaakt en me gerust kan stellen dat ik me nergens zorgen over hoef te maken.

Groetjes,
Simone
Hey TO, hoe is het gegaan?
Vanmorgen contact gehad met de DA zou geen problemen mogen zijn en kon hem gewoon brengen. Assistenten had het wel vermeld zodat ze hem in de gaten konden houden.

Gelukkig, of nouja gelukkig... hij stond vanmorgen wel te bedelen om eten maar helaas voor hem moet hij nog even wachten.

Het zal gisteren dan misschien inderdaad de voorstress zijn geweest( die ik misschien uitstraalde?) .

Nu afwachten tot het verlossende telefoontjes van de DA, dat ik hem kan ophalen.

Bedankt iedereen voor de reacties!
elisa55 schreef:
06-06-2019 09:08
Hey TO, hoe is het gegaan?
Hij had vanmorgen wel alweer drang om te eten.. beetje jammer dat hij dat gisteren niet had.

Ben nu aan het wachten op telefoon van de DA, hopen dat ik hem zo snel mogelijk weer bij me heb..en dat hij niet al te veel last heeft van de bijwerkingen van een narcose .
Hoe gaat het met je kat?
paperlantern schreef:
06-06-2019 20:47
Hoe gaat het met je kat?
Begint al wat op te knappen.. eten is hij nog te misselijk voor denk ik, hij wou net wel een brokje maar daar beet hij op en liet hij gelijk uit zijn mond vallen.

Helaas vind onze 2e kat het niet zo leuk dat hij nu naar de da ruikt, heb ze maar uit elkaar gezet..om erger te voorkomen.

Hopelijk is hij morgen weer de oude!
Oh mooi zo. Ik hoop het ook dat het morgen weer wat beter gaat.
Hopelijk gaat het beter. Sterkte met je katje!
elisa55 wijzigde dit bericht op 07-06-2019 22:09
Reden: Taalfout
2.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven