Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:09
Hm, voor ammonia moet je dus tegenwoordig naar de bouwmarkt. De knul in de ah wist met te vertellen dat het bij veel winkels (waaronder ah) niet meer verkrijgbaar is omdat er bommen mee gemaakt kunnen worden. Dan snap ik het wel. Want dat is natuurlijk een groot probleem in Nederland. Al die mensen die maar telkens thuis bommen in elkaar knutselen.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:12
AH kijk. Ik zoek me daar al gek naar! Wat een onzinreden.Jawlensky schreef: ↑07-06-2019 10:09Hm, voor ammonia moet je dus tegenwoordig naar de bouwmarkt. De knul in de ah wist met te vertellen dat het bij veel winkels (waaronder ah) niet meer verkrijgbaar is omdat er bommen mee gemaakt kunnen worden. Dan snap ik het wel. Want dat is natuurlijk een groot probleem in Nederland. Al die mensen die maar telkens thuis bommen in elkaar knutselen.![]()
vrijdag 7 juni 2019 om 10:12
En als je het bij de bouwmarkt haalt kun je er geen bom meer van knutselen?Jawlensky schreef: ↑07-06-2019 10:09Hm, voor ammonia moet je dus tegenwoordig naar de bouwmarkt. De knul in de ah wist met te vertellen dat het bij veel winkels (waaronder ah) niet meer verkrijgbaar is omdat er bommen mee gemaakt kunnen worden. Dan snap ik het wel. Want dat is natuurlijk een groot probleem in Nederland. Al die mensen die maar telkens thuis bommen in elkaar knutselen.![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:13
gelukkig weten die mensen de bouwmarkt niet te vinden, dus dat scheelt vast in het aantal bommenJawlensky schreef: ↑07-06-2019 10:09Hm, voor ammonia moet je dus tegenwoordig naar de bouwmarkt. De knul in de ah wist met te vertellen dat het bij veel winkels (waaronder ah) niet meer verkrijgbaar is omdat er bommen mee gemaakt kunnen worden. Dan snap ik het wel. Want dat is natuurlijk een groot probleem in Nederland. Al die mensen die maar telkens thuis bommen in elkaar knutselen.![]()
vrijdag 7 juni 2019 om 10:16
Pinda-Kaas schreef: ↑07-06-2019 10:13gelukkig weten die mensen de bouwmarkt niet te vinden, dus dat scheelt vast in het aantal bommen
Ik baal wel, want nu moet ik die 30 liter die ik nodig heb voor mijn bom op de fiets sjouwen, ipv in mijn oudedamesboodschappenwagentjeopwieltjes.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:37
Ze denken gewoon mee met de doelgroep.Jawlensky schreef: ↑07-06-2019 10:09Hm, voor ammonia moet je dus tegenwoordig naar de bouwmarkt. De knul in de ah wist met te vertellen dat het bij veel winkels (waaronder ah) niet meer verkrijgbaar is omdat er bommen mee gemaakt kunnen worden. Dan snap ik het wel. Want dat is natuurlijk een groot probleem in Nederland. Al die mensen die maar telkens thuis bommen in elkaar knutselen.![]()
In de bouwmarkt heb je ook gelijk de bijbehorende schroeven en spijkers die dan in de rondte vliegen, met een rondvliegend pak vla heb je alleen maar vieze was, of met snoep tomaatjes of dropsleutels denken de kinderen dat het feest is.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:43
Het-groepje schreef: ↑07-06-2019 10:37Ze denken gewoon mee met de doelgroep.
In de bouwmarkt heb je ook gelijk de bijbehorende schroeven en spijkers die dan in de rondte vliegen, met een rondvliegend pak vla heb je alleen maar vieze was, of met snoep tomaatjes of dropsleutels denken de kinderen dat het feest is.
vrijdag 7 juni 2019 om 11:32
Dat je zo'n piñata-effect krijgt.Het-groepje schreef: ↑07-06-2019 10:37Ze denken gewoon mee met de doelgroep.
vrijdag 7 juni 2019 om 12:05
Ik opende gisteren een topic over mijn kind. Ze heeft ofwel een stoornis of ze is hoogbegaafd. Ze kan ook een manipulatief loeder zijn. Ik ben een gemene moeder en zij wordt de naarste puber ooit, dankzij mijn keiharde opvoedstijl. Dat van die hechtingsstoornis is, naar ik aanneem, een grapje.
Ja, het is interessant hoe zo'n topic zich ontwikkelt. Het is dat ik een zelfverzekerd, arrogant wezen ben, maar dat nieuwe TO's schrikken van het forum, kan ik me voorstellen. Jammer ook, want tussen de extreme posts zitten ook best veel goede tips.
Ja, het is interessant hoe zo'n topic zich ontwikkelt. Het is dat ik een zelfverzekerd, arrogant wezen ben, maar dat nieuwe TO's schrikken van het forum, kan ik me voorstellen. Jammer ook, want tussen de extreme posts zitten ook best veel goede tips.
vrijdag 7 juni 2019 om 12:15
Shit, heb ik weer. Zit ik hier met liters en liters nutteloze troep opgescheept. Iemand nog behoefte daaraan? Kom maar halen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 7 juni 2019 om 12:18
Betty_Slocombe schreef: ↑07-06-2019 12:05Ik opende gisteren een topic over mijn kind. Ze heeft ofwel een stoornis of ze is hoogbegaafd. Ze kan ook een manipulatief loeder zijn. Ik ben een gemene moeder en zij wordt de naarste puber ooit, dankzij mijn keiharde opvoedstijl. Dat van die hechtingsstoornis is, naar ik aanneem, een grapje.
"Jullie zijn errrg!", zei onze directrice altijd tegen de dames op kantoor.