Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 8 juni 2019 om 00:27
Je kan de minikaassouflees nemen om je wat af te leiden van je schimmelende jeukkut.Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 00:26Oh echt?
Ik zit me nog steeds af te vragen welke 5 dingen ik zou moeten weten over hamburgers, als vegetariër. En ik durf het artikel niet aan te klikken, want dan krijg ik daarna natuurlijk weer allerlei gepersonalizeurde Kiki-onzin naar mijn onderbroek gesmeten.

zaterdag 8 juni 2019 om 00:29
Nou, dat ook weer niet. Ik was benieuwd waarom een vierkant geen omtrek heeft.Kikkertje79 schreef: ↑08-06-2019 00:27Ik vroeg me al af waar dat topic opeens gebleven was. Jammer, ik had de tranen over mijn wangen van het lachen....
zaterdag 8 juni 2019 om 00:31
Als je nou gewoon dat van die bikini’s lees dan weet je welk soort bij je lijf past.Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 00:26Oh echt?
Ik zit me nog steeds af te vragen welke 5 dingen ik zou moeten weten over hamburgers, als vegetariër. En ik durf het artikel niet aan te klikken, want dan krijg ik daarna natuurlijk weer allerlei gepersonalizeurde Kiki-onzin naar mijn onderbroek gesmeten.
En dan kies je een foute, een heel strakke.
Knappe opdringredactie die dan je onderbroek nog inkomt.
Je krijgt van die megastrakke onderbroek waarschijnlijk wel een stuk of wat (ik gok vier) problemen bij je vagina, maar daar praten wij gewoon niet over.
En eet een kaasnugget uit zo’n doosje van de nieuwe commerciële partner van de vivaredactie in plaats van hun burgers vol geheimen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 8 juni 2019 om 10:51
Reifkoek?Pipistrello schreef: ↑07-06-2019 19:53Ik eet straks een aardappeldinges uit de oven (geen idee hoe het heet, soort dikke aardappelpannenkoek met ui)
En sla en in veel knoflook gebakken champignons.

zaterdag 8 juni 2019 om 11:03
Daarom is het zo jammer dat dat topic weg is, daar zou wat licht op deze materie geworpen worden.ThunderassMan schreef: ↑08-06-2019 10:56Euh, een vierkant heeft toch gewoon wel een omtrek? 4* zijde?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 8 juni 2019 om 12:24
Jah.

zaterdag 8 juni 2019 om 12:27
Grobbekuiken_ schreef: ↑08-06-2019 12:07Ik raakte er helemaal van in de war, van dat roze. Dit is inderdaad stukken beter.
Heel opwekkend inderdaad

zaterdag 8 juni 2019 om 12:52
Je kunt al maanden weer bewegende plaatjes als ava hebben. Rik had maanden geleden ook al een bewegende. Heb het daarna geprobeerd en kon mijn glitterava ook weer gebruiken.Pinda-Kaas schreef: ↑08-06-2019 10:29Orisa hoe heb jij ineens die bewegende avatar voor elkaar getoverd?
Heb ik iets gemist? Betekent dit...eindelijk weer glitter-ava's met kerst?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.