Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Leuk nieuws trouwens... Zusje gaat supercoole opleiding in Waterfietscity doen!!! (waar we zaterdag op Open Dag waren)

En daarmee komt ze ook in mijn sector te werken, alleen gaat zij een andere richting doen.

Broer doet ook een opleiding in dezelfde richting dus ik gok dat we later best eens een familiebedrijf kunnen beginnen
Aanvulling op mijn lijstje:

2 van deze

Peas on earth!
Heej wat leuk Age! Familiebedrijf Age & co
Peas on earth!
Oh en voor de zekerheid: niet twee van die zakken natuurlijk, maar twee dropballen
Peas on earth!
Twee zakken

"Age, Broer en Zus: voor elke culturele klus!"

Moet best om mezelf lachen!
Hehe sneu... ik kijk memories. Vrouw gaat naar Parijs om jeugdliefde te zien, want ze waren beiden zóó verliefd op elkaar. Ze zien elkaar en hij blijkt zich haar niet eens te kunnen herinneren...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2009 @ 21:08:

Oh en voor de zekerheid: niet twee van die zakken natuurlijk, maar twee dropballen

Gelukkig zeg je het erbij

Meld verder even dat het studeren best prima gaat. Eerste artikel is bijna af... Werd nog even gestoord door een bellend broertje maar verder toch aardig braaf bezig.
Hmm... Age, mss gaat zusje wel op mijn school studeren?
Mail me even waar jij precies studeert Vinyl

Argh, het is alweer 22 uur In mijn hoofd niet hoor... daar is 21 uur!
Hier ook hoor Age, heb net twee pannen soep staan maken, in de hoop dat als er iets snels te eten is we wel gaan sporten....
Ik ben er al aan gewend hoor, die zomertijd . Lekker lang licht enzo!

Ik ben dól op soep!

Maar wanneer ga je dan sporten? Is de soep voor morgen?
Peas on earth!
Ooooh, hmmmm! Soep met brood! Lekker!!!

Ik ben sinds een half jaar verzot op brood. Allerlei soorten brood, hebben jullie dat bak en breek-pesto-brood van AH al eens geproefd? Zó lekker, maar ook zo fout!

Ik grijp elke kans aan om brood met smeerseltjes te eten.

Zo, ik heb nog even wat gewerkt. Er moeten namelijk ook stickertjes komen op de 700 bonbon-doosjes (en die moesten nog even ontworpen worden)
Erwtjes zijn lekker!

Ik heb weer een goede eet-dag gehad: er wordt weer goed gegeten in huize Tien!

Wat zijn jullie toch allemaal keukenprinsesjes, dat jullie de fut nog hebben na een dag hard werken...

MdK: ik kan je uit zeer betrouwbare bron melden dat zo rond half 8 het zonnetje écht ging schijnen, heb beetje weg zitten zweten in mijn dinky. Die overigens weer helemaal spik en span is omdat ik 'em gisteren gestofzuigd en gepoetst heb. Heb zélfs zijn bandjes weer op spanning gebracht. Goed bezig, al zeg ik het zelf

Ik ga zo naar bed, maar wilde dit filmpje wel even delen, ik heb er zo hard om gelachen! Computer says no...

Trusten!

P.S. Zusenzo
Doe jij dat zelf Age? Ik kan namelijk wel wat frutten in Word maar aanleg voor echte ontwerpprogramma's heb ik bepaald niet. :(
quote:Tientje79 schreef op 30 maart 2009 @ 22:16:

Erwtjes zijn lekker!

Ik heb weer een goede eet-dag gehad: er wordt weer goed gegeten in huize Tien!

Wat zijn jullie toch allemaal keukenprinsesjes, dat jullie de fut nog hebben na een dag hard werken...

MdK: ik kan je uit zeer betrouwbare bron melden dat zo rond half 8 het zonnetje écht ging schijnen, heb beetje weg zitten zweten in mijn dinky. Die overigens weer helemaal spik en span is omdat ik 'em gisteren gestofzuigd en gepoetst heb. Heb zélfs zijn bandjes weer op spanning gebracht. Goed bezig, al zeg ik het zelf

Ik ga zo naar bed, maar wilde dit filmpje wel even delen, ik heb er zo hard om gelachen! Computer says no...

Trusten!

P.S. Zusenzo Dat weet ik, toen liep ik net naar het stationnetje, om half negen op het fietsje was het ook mooi (wel koud).
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2009 @ 21:35:

Hehe sneu... ik kijk memories. Vrouw gaat naar Parijs om jeugdliefde te zien, want ze waren beiden zóó verliefd op elkaar. Ze zien elkaar en hij blijkt zich haar niet eens te kunnen herinneren...

Oeps.. dan krijg je toch een beetje plaatsvervangende schaamte he... Heb ik met Idols en aanverwante programma's ook gehad, ben er inmiddels heel erg overheen

Nu ga ik echt!
quote:AgentL schreef op 30 maart 2009 @ 22:10:

Ooooh, hmmmm! Soep met brood! Lekker!!!

Ik ben sinds een half jaar verzot op brood. Allerlei soorten brood, hebben jullie dat bak en breek-pesto-brood van AH al eens geproefd? Zó lekker, maar ook zo fout!

Ik grijp elke kans aan om brood met smeerseltjes te eten.

Zo, ik heb nog even wat gewerkt. Er moeten namelijk ook stickertjes komen op de 700 bonbon-doosjes (en die moesten nog even ontworpen worden)

Jaaah, dat brood heb ik van het weekend gegeten. Kan best hoor, als je voor de rest maar oplet.

Ik ben netjes binnen de 1500 gebleven.

Ach, genieten moet kunnen, toch?
Filmpje is leuk Tien! (Dat ik 'm al kende maakte 'm niet minder leuk)

Tijdens vorig project zat ik ook vaak zo achter de computer... maar alleen omdat Jan en Alleman met rare vragen bij mij kwam

Toen was "Computer says no... UGH!" snel geboren!

Ja, ik doe dat zelf MdY. Beheers Photoshop, Illustrator en InDesign omdat ik ooit amibties had om grafisch ontwerper te worden. Na een stage van 6 mnd waar ik een huisstijl voor een architectenbureau heb gemaakt kwam ik daar snel op terug. Te saai voor mij Maar nu gebruik ik nog regelmatig deze programma's in m'n werk. Ik verzin altijd wel iets wat een mooie vormgeving moet krijgen of gerestyled moet worden

En destijds vond ik mezelf niet goed genoeg als vormgever.

Keek vorig jaar eens nog mijn oude portfolio in en moet bekennen dat ik toch best potentie had en mooie dingen had gemaakt Maar ik vergeleek me toen teveel met een vriendin van me die reteteringgoed is.

Welterusten Tien!
*ontdekt net een leuk bandje via 3FM*
Hip hoor! Ik mag nu een collega inlenen die dat soort cursussen heeft gehad. Wel komisch mag ik een vrouw van 40 gaan vertellen hoe ik het hebben wil Dat in combi met het af en toe hyjacken van de stagiaire secretaresse is het bijna alsof ik personeel heb .

Ik vind het heel cool maar ben eigenlijk een digibeetje die helemaal niet van computerdingen houd dus ik vrees dat het nooit écht iets gaat worden met mijn designkunsten.
Oe leuk Age!

Heb 8 jaar gewerkt als grafisch ontwerper. En nog steeds maak ik veel. Heerlijk!

Ik duik er in trouwens, ben gaaaaaar!

xxx
Ja, ik klus hier ook aardig bij Geboortekaartje voor neefje, Uitnodiging voor mama's 50e verjaardag... dat soort dingen

Maar ook logo voor bedrijf van vriendin restylen en advertenties maken.

En m'n eigen logo en visitekaartjes e.d.

Vind het ook leuk om te doen, als het maar niet te vaak of lang is

Zo, heb al een album gedownload van leuk bandje. Snel hè?

Gek, m'n schuifbalk rechts is opeens weg

Nou ja, ik moet toch even een afwas doen en stofzuigen (ja, nog steeds... erg hè? Moet echt nu want Broer komt morgen eten)
*zou ook wel zo'n dropkogel lusten*

Heb een enorme knoflooksmaak van de teen knoflook die door de risotto ging. Arme stagiaires morgen
Welk bandje heb je ontdekt Age?

Ik ben klaar met studeren voor vandaag. Ga eerst mijn brood smeren voor morgen en dan nog een kwartiertje relaxen op de bank voordat ik ga slapen.

Ben trots op mezelf want heb best veel gedaan. Moet ook wel want de literatuur voor deze week is echt een enorme bult en buiten morgenavond heb ik niet zo heel veel tijd meer het te lezen
anoniem_77227 wijzigde dit bericht op 30-03-2009 23:04
Reden: wat zou ontdenken betekenen???
% gewijzigd
Drift: Ontdenken; het tegenovergestelde van BE-denken, een proces waarbij nutteloze kennis actief vergeten wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven