Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:37
Ze kan wel héél goed zuigen. Verdient ze ook een puntje voor toch?
Nou vooruit. Maar dan kan ze dat talent beter elders benutten.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:36
Ik heb het er al een tijd niet over gehad. Wel af en toe een opmerking 'gezellig het gaat weer over chocolade' oid. Het gezeik erover is stukken minder dan het gepraat over chocolade.
Klopt. Als ik na een dag hard werken vol verwachting de napraat open gaat het 95 van de 100 keer over chocolade.
Calamitycat schreef:
Blaise komt niet eens in de buurt van scherpzinnigheid.
Dan verschillen we van mening en dat mag.
Nou Coconuts, ik hoop dat je ‘m straks nog terug vindt :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 21:38
Klopt. Als ik na een dag hard werken vol verwachting de napraat open gaat het 95 van de 100 keer over chocolade.

Maar dan kan je toch prima ergens anders over beginnen? Ik heb niet het idee dat andere onderwerpen genegeerd worden, maar soms is er gewoon niet veel te melden.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Phineas schreef:
Goh, wat is het gezellig hier. Ik zie dat ik zo'n 20 (!) pagina's bij te lezen heb. Is dat de moeite waard?

Anders nog tips voor een leuk topic?

Niet echt en niet echt
Überhaupt vind ik het hele forum om te huilen. Er valt niets meer te beleven. Constant hetzelfde gezeur en gezeik. Dat begint echt te vervelen.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:37
Ze kan wel héél goed zuigen. Verdient ze ook een puntje voor toch?

Dyson is er niks bij :biggrin:
SHIFTY schreef:
08-06-2019 20:52
Ik hoop niet veel later.
Goh, een doodsverwensing ook nog.
Maar he, jij bent hier de leuke, vriendelijke forummer!
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 21:38
Precies. Ik vind het jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
08-06-2019 21:41
Überhaupt vind ik het hele forum om te huilen. Er valt niets meer te beleven. Constant hetzelfde gezeur en gezeik. Dat begint echt te vervelen.

Dat is al heel lang zo. Het is zelfs al zo lang zo dat we moeten oppassen dat als het wordt verbeterd, hier een hele meute gaat klagen dat er vroeger toch zo gezellig met taart gegooid werd in napraat.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:42
Precies. Ik vind het jammer.
Het gaat nergens meer over.
Tja. Je kan gewoon stoppen hoor.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Blaise* schreef:
Goh, een doodsverwensing ook nog.
Maar he, jij bent hier de leuke, vriendelijke forummer!

Nee hoor ik wens alleen dat je wensen snel in vervulling gaan. Wat jij daarbij wenst moet je zelf weten.
08-06-2019 21:43
Het gaat nergens meer over.
Nou, zet dan eens een leuke meme neer.
Het is nou niet alsof er voldoende stof is om over te napraten. Er worden hier überhaupt nog maar sporadisch serieuze topics geopend.

Dan is het toch prima dat het forum en dit topic nog bestaat doordat hier een groepje volhouders lekker blijft kletsen ONDANKS het gebrek aan inhoud vanuit het forum zelf.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 21:44
Nou, zet dan eens een leuke meme neer.

Ja, van katten
Nou, er is iemand die elke dag een topic opent over het grote geslacht van haar partner. Maar ik zou niet echt weten hoe we daar over kunnen napraten, behalve dan dat die check voor nieuwe TO's dus nog niet helemaal feilloos werkt.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:25

Soïso vind ik het heel jammer dat het napraattopic een neuzelig kletstopic is geworden. Geen schim meer van wat het ooit was.
Heb jij Yasmijn opgegeten?

Ik heb trouwens geen ban of waarschuwing of watdanook gekregen....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
SHIFTY schreef:
08-06-2019 21:46
Het is nou niet alsof er voldoende stof is om over te napraten. Er worden hier überhaupt nog maar sporadisch serieuze topics geopend.

Dan is het toch prima dat het forum en dit topic nog bestaat doordat hier een groepje volhouders lekker blijft kletsen ONDANKS het gebrek aan inhoud vanuit het forum zelf.
En zo is het ook weer. Vandaar dat ik niet al te hard wil vallen over die chocolade. Maar nu Nouschi er toch over begon wilde ik haar wel even steunen :proud:
SHIFTY schreef:
08-06-2019 21:46

Always look on the bright side of life :muziek:
Er zijn onderwerpen die hier steeds terugkomen: staffen, banbeleid, chocola, wat eten we, katten, voetbal, vroeger toen alles beter was, en vast nog meer.
Dat chocola is volgens mij iets van de laatste tijd, ik zie het niet zo heel vaak, maar goed, ik lees er gewoon overheen.
Zoals over bijna alle terugkerende onderwerpen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 21:50
En zo is het ook weer. Vandaar dat ik niet al te hard wil vallen over die chocolade. Maar nu Nouschi er toch over begon wilde ik haar wel even steunen :proud:

Thanx :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
SHIFTY schreef:
08-06-2019 21:40
Niet echt en niet echt
Duidelijk.
Solomio schreef:
08-06-2019 21:51
Er zijn onderwerpen die hier steeds terugkomen: staffen, banbeleid, chocola, wat eten we, katten, voetbal, vroeger toen alles beter was, en vast nog meer.
Dat chocola is volgens mij iets van de laatste tijd, ik zie het niet zo heel vaak, maar goed, ik lees er gewoon overheen.
Zoals over bijna alle terugkerende onderwerpen.

Maar jij eet dan ook kh-arm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven