Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 8 juni 2019 om 22:39
Wat verschrikkelijk kinderachtig.doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 22:37Ik hou absoluut niet van voetbal en ik klaag er nooit over.![]()
Ja, ik weet het, de chocoladeposts zijn duidelijk in de meerderheid. Dat zou mogelijk mss eventueel zo kunnen zijn omdat ik weet dat sommigen zich daar ontzettend aan ergeren.![]()
zaterdag 8 juni 2019 om 22:40
doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 22:37Ik hou absoluut niet van voetbal en ik klaag er nooit over.![]()
Ja, ik weet het, de chocoladeposts zijn duidelijk in de meerderheid. Dat zou mogelijk mss eventueel zo kunnen zijn omdat ik weet dat sommigen zich daar ontzettend aan ergeren.![]()
Wat flauw zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 juni 2019 om 22:47
Was het maar soms.
Een geintje is leuk, maar wekenlang pagina's achter elkaar hetzelfde geintje om een specifieke medeforummer te neten begint toch echt verdacht op pesten te lijken. Dat is niet eens flauw meer te noemen.

zaterdag 8 juni 2019 om 22:49
Nee joh, dat niet natuurlijk. Het is volgens mij ook al heel lang geleden. Tijdens die voetbal bijvoorbeeld, toen deed ik het met opzet.Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 22:47Was het maar soms.
Een geintje is leuk, maar wekenlang pagina's achter elkaar hetzelfde geintje om een specifieke medeforummer te neten begint toch echt verdacht op pesten te lijken. Dat is niet eens flauw meer te noemen.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 8 juni 2019 om 22:49
Ik vind het echt jammer dat ik geen wiskunde geef, want dan had je nog eens aanschouwelijk onderwijs. Omtrek, straal, de mogelijkheden zijn eindeloos.

zaterdag 8 juni 2019 om 22:50
Het is wel gestaft, dat heb ik nog even gecontroleerd. Maar blijkbaar zit er nu een mod die er andere maatstaven (haha woordspeling) op na houdt, of de staffer is vergeten het topic te markeren als troltopic.

zaterdag 8 juni 2019 om 22:57
Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 22:50Het is wel gestaft, dat heb ik nog even gecontroleerd. Maar blijkbaar zit er nu een mod die er andere maatstaven (haha woordspeling) op na houdt, of de staffer is vergeten het topic te markeren als troltopic.
Ze hebben vaak een verschillende kijk op dingen. Zeg maar.

zaterdag 8 juni 2019 om 22:59
16 mei 48 uur en 30 mei een week, zie ik in mijn excelsheet. Ze draait ze er ineens wel doorheen zeg.

zaterdag 8 juni 2019 om 23:00
Betty_Slocombe schreef: ↑08-06-2019 22:49Ik vind het echt jammer dat ik geen wiskunde geef, want dan had je nog eens aanschouwelijk onderwijs. Omtrek, straal, de mogelijkheden zijn eindeloos.

zaterdag 8 juni 2019 om 23:02
Nee, het is maar goed dat jij geen wiskunde geeft.Betty_Slocombe schreef: ↑08-06-2019 22:49Ik vind het echt jammer dat ik geen wiskunde geef, want dan had je nog eens aanschouwelijk onderwijs. Omtrek, straal, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Als je hiermee aanschouwelijk onderwijs gaat geven raakt de jeugd danig in de war van een straal van(/uit) een piemel met een diameter van 20 cm.
Generatie gefrustreerde mannen en bange vrouwen krijg je dan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 8 juni 2019 om 23:06
Met een diameter van 20 (!) centimeter is de straal maar 10 centimeter.
zaterdag 8 juni 2019 om 23:08
Ja hoor.. Arme Nous.Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 22:47Was het maar soms.
Serieus? Doornroosje is alles behalve een pestkop. Als Doornroosje standaard chocolade als sjocola zou typen, dan zou ze haar pas bewust pesten.
zaterdag 8 juni 2019 om 23:12

zaterdag 8 juni 2019 om 23:12
Omdat ze al langer post. Als je als nieuwe forummer een troltopic plaatst krijg je meteen een perma, maar iemand die al langer schrijft weet dat ie niet mag trollen en daarom wordt ie bestraft volgens het bansysteem. Ik verzin dit niet he, ik parafraseer nu wat een mod mompelde in het modtopic.doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 23:00En waarom geen perma, als het toch een troll is? Nou ja, daar zit ze snel aan als ze zo doorgaat.

zaterdag 8 juni 2019 om 23:13
Laat je vraag maar hier. Vroeg of laat komt ie hier toch terecht.
zaterdag 8 juni 2019 om 23:13
Ik kan er ook geen chocolade van maken.

zaterdag 8 juni 2019 om 23:15
Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 22:52Cynthiao heeft trouwens een maandban, zag ik net. Toch knap dat ze er na acht jaar al achter zijn dat die zat te trollen.
Zo snel al ..