Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:25

Soïso vind ik het heel jammer dat het napraattopic een neuzelig kletstopic is geworden. Geen schim meer van wat het ooit was.

En nu is er 10 pagina's nagepraat en nóg klaag je.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:14
Joh ga lekker naar de knussels of ander prietpraattopic ipv hier altijd de boel vol te spammen met onzin!
Als je het maar laat Malagueña, wij zijn op dieet!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nouschi schreef:
Ik vind het bloedirritant als er in een discussie iemand taarten of chocolade oid tussendoor post. Het gaat de laatste tijd al nergens anders meer over ongeveer, maar hier tussendoor slaat wat mij betreft nergens op. Dat is 1 keer grappig geweest en daarna wat mij betreft heel infantiel.

Soïso vind ik het heel jammer dat het napraattopic een neuzelig kletstopic is geworden. Geen schim meer van wat het ooit was.
Klopt. Was er eindelijk wat over na te praten, komt er iemand met chocola aan.
DuchessMeganMarkle schreef:
08-06-2019 21:28
Ja, dan liever poezen en Idris Elba.

En een linkje met afschuwelijke muziek en een dom gifje. Wat ben jij met Nouschi aan het meeslijmen dan?
Jaja vroeger was alles beter en nu is alles zo vervelend en ruk en :blabla:

Ik vind het vervelend als mensen maar door blijven chagrijnen en drammen maar ja daar lees ik dan lekker overheen.

En als ik ‘altijd spam’ dan moet je me maar staffen, heb gehoord dat daar goed geld mee te verdienen is.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
Ja, dan liever poezen en Idris Elba.
Ik kwam zo binnen idd, ik wist niet eens wat er aan de hand was totdat ik ging teruglezen en toen was ik ook meteen daarmee gestopt en ging ik niet doorpraten over muziek en Idris Elba.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:26
Het probleem is dat één chocoladeplaatje hier altijd gevolgd wordt door honderd andere chocoladeplaatjes, en voor een relteef als ik is dat heel saai lezen. Nogmaals: zelf weten hoor allemaal, maar ik kan Nouschi's ergernis heel goed begrijpen.
SHIFTY schreef:
08-06-2019 21:16
Het is dezelfde humor als vuurwerk aan de staart van een kat binden. Heel grappig volgens sommigen, maar ik blijf het niet inzien. Heel subjectief begrip blijkbaar.
Laten we nu niet doen alsof Orisa zo een helige is he.
Dat bedoel ik.
Ik kan haar humor ook zeker waarderen en haar scherpzinnigeheid ook.
Net als die van Blaise nu, dat is alles.
Betty_Slocombe schreef:
Ik lust niet eens graag chocolade. Ik lust wel heel graag frikandellen, maar ik wil de vegetarische forummers ook weer niet voor het hoofd stoten. Al at mijn dochter laatst een heel patente vegadel, met een lekkere plops scharreleimayonaise.

Maar goed, ik ga in het leggingtopic weer even lezen hoe belachelijk gekleed Nederlandse vrouwen allemaal zijn.

Een vegadel?? Dat klinkt als een scheldwoord :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Kia•Ora schreef:
08-06-2019 21:27
Als je het maar laat Malagueña, wij zijn op dieet!

(6) :hihi:
Nee, dan een 'muziek'-linkje. Dat is inderdaad heel anders.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:26

Omdat er na dagen eindelijk eens ergens over nagepraat werd en wéér moet er een taart tussendoor. Ik snap dat niet, echt niet. Het is niet grappig, slaat nergens op etc.
En ik heb me behoorlijk geërgerd de laatste weken en dat wil ik even melden idd. Ik vind het jammer van dit topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
Ik vind het bloedirritant als er in een discussie iemand taarten of chocolade oid tussendoor post. Het gaat de laatste tijd al nergens anders meer over ongeveer, maar hier tussendoor slaat wat mij betreft nergens op. Dat is 1 keer grappig geweest en daarna wat mij betreft heel infantiel.

Daar ben ik het wel mee eens. Het was even leuk maar het begint nu heel irritant te worden.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 21:30
Het probleem is dat één chocoladeplaatje hier altijd gevolgd wordt door honderd andere chocoladeplaatjes, en voor een relteef als ik is dat heel saai lezen. Nogmaals: zelf weten hoor allemaal, maar ik kan Nouschi's ergernis heel goed begrijpen.

Van mij hoeft het ook niet maar dat gezeik erover vind ik veel vervelender. Iedere keer weer.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:33
Van mij hoeft het ook niet maar dat gezeik erover vind ik veel vervelender. Iedere keer weer.
Dit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:32

En ik heb me behoorlijk geërgerd de laatste weken jaren en dat wil ik even melden idd. Ik vind het jammer van dit topic.

Ik lees niet anders van je dat dat. Wordt ook oud en irritant.
Nouschi schreef:

ik steun je
MotherEarth schreef:
08-06-2019 21:31
Dat bedoel ik.
Blaise komt niet eens in de buurt van scherpzinnigheid.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:33
Ik heb het er al een tijd niet over gehad. Wel af en toe een opmerking 'gezellig het gaat weer over chocolade' oid. Het gezeik erover is stukken minder dan het gepraat over chocolade.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goh, wat is het gezellig hier. Ik zie dat ik zo'n 20 (!) pagina's bij te lezen heb. Is dat de moeite waard?

Anders nog tips voor een leuk topic?
Calamitycat schreef:
08-06-2019 21:36

Ze kan wel héél goed zuigen. Verdient ze ook een puntje voor toch?
Calamitycat schreef:
Vooral dit!
MotherEarth schreef:
08-06-2019 21:31
Dat bedoel ik.

Ik heb niemand beschuldigd van heilig zijn. Ik zie alleen een tamelijk gapend zwart gat tussen de humor van beide personen.
En net als humor is scherpzinnigheid een subjectief begrip. Het ligt er ook aan vanaf welke positie je dat ervaart. Voor een konijn is zowel een schaap als een paard enorm groot.
Nouschi schreef:
Ik heb het er al een tijd niet over gehad. Wel af en toe een opmerking 'gezellig het gaat weer over chocolade' oid. Het gezeik erover is stukken minder dan het gepraat over chocolade.

Vind jij. Prima hoor. Je mag klagen wat je wilt.
Ik vind er alleen ook wat van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven