1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
zondag 9 juni 2019 om 14:13
Het gaat om het principe. Moet ik ook de rekening delen omdat het eerlijk is? Bepaalde dingen doe je als man gewoon op 1e datesPhoebemeaculpa schreef: ↑09-06-2019 14:10Of je spreekt helemaal niet met hem af... en vraagt de buurman op de hoek met bierbuik en hazentanden of die een keer op date met je wil.
Ook nog een optie.
Overigens Den Haag ligt niet in Afghanistan hoor TO...

zondag 9 juni 2019 om 14:14
Volgens mij ben jij de enige hier die dat vindt. Aan wie ligt het dan?
En had dan meteen gevraagd of hij naar jou wilde komen.

zondag 9 juni 2019 om 14:15
Neehee, daar moet hij mee komen. Snap dat dan, joh.pamelacourson schreef: ↑09-06-2019 14:14Volgens mij ben jij de enige hier die dat vindt. Aan wie ligt het dan?
En had dan meteen gevraagd of hij naar jou wilde komen.
zondag 9 juni 2019 om 14:16
Oh ja, het was vast een test.
zondag 9 juni 2019 om 14:17
Hij werkt in den haag, en den haag is 15 min vanaf Rotterdam. En 45 min rijden voor mij .....hij denkt duidelijk alleen wat handig is voor hem.
Maar ik kap het af, want hij kwam na een week contact ook opeens met dat hij een zoon heeft. Zoiets vertel je gelijk aan het begin lijkt mij

Alleen de OP nog maar gelezen
Je reageert inderdaad overdreven en alsof een ander het niet snel nooit goed kan doen. Als ik die man was, zou ik de date liever afblazen, als je nu al voor gedoe zorgt. Dan ging ik mijn aandacht graag richten op mensen die wat makkelijker zijn in de omgang. Uit de vorige topics (ook die je gewist hebt), krijg ik de indruk dat je jezelf altijd het belangrijkst vindt en voorop stelt. Misschien klopt mijn beeld niet, maar ik vind het nogal opvallend.
En als het zo'n probleem voor je is om naar Den Haag te reizen, ga dan achteraf niet lopen zeuren, maar had zelf niet gevraagd waar hij wilde afspreken, maar aangegeven dat je graag in Amsterdam wilde afspreken.
Je reageert inderdaad overdreven en alsof een ander het niet snel nooit goed kan doen. Als ik die man was, zou ik de date liever afblazen, als je nu al voor gedoe zorgt. Dan ging ik mijn aandacht graag richten op mensen die wat makkelijker zijn in de omgang. Uit de vorige topics (ook die je gewist hebt), krijg ik de indruk dat je jezelf altijd het belangrijkst vindt en voorop stelt. Misschien klopt mijn beeld niet, maar ik vind het nogal opvallend.
En als het zo'n probleem voor je is om naar Den Haag te reizen, ga dan achteraf niet lopen zeuren, maar had zelf niet gevraagd waar hij wilde afspreken, maar aangegeven dat je graag in Amsterdam wilde afspreken.

Nou, dan spreek je toch lekker niet af? Het hoeft niet, he? Ik snap niet waarom je nog af zou willen spreken, je hebt je oordeel al volledig klaar zo te lezen.roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:08Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
Dan zou ik er geen energie meer in steken.

zondag 9 juni 2019 om 14:18
Dat denk ik ook.
zondag 9 juni 2019 om 14:18
Gentlemen. En als je nog nooit meegemaakt hebt dat jij nergens naartoe moest bij een uitnodiging, dan vermoed ik dat je laatste date was toen zijn moeder je speelkameraadje uit groep 3 van drie straten verderop kwam brengen om samen te kleien omdat jij op het laatste moment een snotneus kreeg en niet naar buiten mocht.

zondag 9 juni 2019 om 14:19
Waarom open je dan een topic?roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:17Hij werkt in den haag, en den haag is 15 min vanaf Rotterdam. En 45 min rijden voor mij .....hij denkt duidelijk alleen wat handig is voor hem.
Maar ik kap het af, want hij kwam na een week contact ook opeens met dat hij een zoon heeft. Zoiets vertel je gelijk aan het begin lijkt mij

Waarom reageer je niet gewoon met wat in je opkomt? Den Haag in het midden?? Haha, dan lijkt me Leiden een betere optie, of Katwijk wandelen aan het strand?
Zo opgelost. En niet zo moeilijk doen hoor. Het mag in 2019 best een beetje van twee kanten komen, je hoeft niet te doen alsof je een verwend prinsesje bent dat de grachtengordel niet uitkomt.
Zo opgelost. En niet zo moeilijk doen hoor. Het mag in 2019 best een beetje van twee kanten komen, je hoeft niet te doen alsof je een verwend prinsesje bent dat de grachtengordel niet uitkomt.
Want? Omdat dat het principe was in het jaar kruik?!
We zitten ruim in 2019: je hebt gewoon stemrecht en kan je eigen broek ophouden. De rekening splitten lijkt me helemaal prima.