1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper

zondag 9 juni 2019 om 14:20
roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:08Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
Daar kijk ik niet van op (vallen op gentleman). Zie mijn vorige post.
Ik vind het véél meer zeggen over jouw persoonlijkheid, dan die van hem.

zondag 9 juni 2019 om 14:20
Maar ze zijn wel om andere redenen je exen... je bent met geen van hen meer samen. De relaties zijn om welke reden dan ook misgelopen.
Je klinkt wel een klein beetje als een zeur... erg veeleisend en kritisch.
zondag 9 juni 2019 om 14:21
Huh? Jij vraagt hem een voorstel te doen en dan moet hij op telepatische wijze begrijpen dat jij daar eigenlijk ‘kom naar mijn stad’ mee bedoelt?
Je kunt natuurlijk deze afzeggen wegens het niet aanvoelen van onuitgesproken verwachtingen. En dan hopen dat de volgende wel helderziend is of toevallig uit Amsterdam komt. Maar het is waarschijnlijk praktischer on gewoon te zeggen wat je wilt.
Je kunt natuurlijk deze afzeggen wegens het niet aanvoelen van onuitgesproken verwachtingen. En dan hopen dat de volgende wel helderziend is of toevallig uit Amsterdam komt. Maar het is waarschijnlijk praktischer on gewoon te zeggen wat je wilt.
The owls are not what they seem
zondag 9 juni 2019 om 14:22
Omdat ik eerst andere meningen wilde horen, om te kijken of ik te heftig reageer. Ik heb nog niks gezegdMaya85 schreef: ↑09-06-2019 14:19Waarom reageer je niet gewoon met wat in je opkomt? Den Haag in het midden?? Haha, dan lijkt me Leiden een betere optie, of Katwijk wandelen aan het strand?
Zo opgelost. En niet zo moeilijk doen hoor. Het mag in 2019 best een beetje van twee kanten komen, je hoeft niet te doen alsof je een verwend prinsesje bent dat de grachtengordel niet uitkomt.

zondag 9 juni 2019 om 14:23

zondag 9 juni 2019 om 14:24
Het zijn niet voor niets je ex'en. Het is geen succes gebleken en zo'n gentleman bleek die ene ex na de scheiding toch ook niet t.a.v. de omgangsregeling en tijdens rechtszaken? Lijkt me dus heel erg goed en gezond dat je eens iemand treft die anders is en je niet alleen maar op een voetstuk plaatst.

zondag 9 juni 2019 om 14:25
Dat wil je helemaal niet.
Want je gaat daar keihard en op een vervelende manier op in. Je reageert erg onaardig.
Ik zou die date gewoon lekker afzeggen en je profiel van Tinder verwijderen.
Scheelt die mannen allemaal een hoop ellende.
zondag 9 juni 2019 om 14:25
Blijkbaar heb ik ouderwetse normen en waarden en er zijn vast nog genoeg mannen die deze delen.

zondag 9 juni 2019 om 14:27

zondag 9 juni 2019 om 14:29
Ik wist niet eens dat er zo'n regel bestaat, dat de man altijd naar de vrouw moet komen. Waarom is dat?Tintelfris schreef: ↑09-06-2019 14:26Hmm snap wel dat je daarop afknapt.
Tenzij het een broekie is die geen cent te makken heeft zou ik gewoon verwachten dat hij naar mij toekomt.
En uiteraard ook de eerste dates betaald.
Maarja, dat mag tegenwoordig niet meer gezegd worden he.
zondag 9 juni 2019 om 14:30
Helemaal mee eensTintelfris schreef: ↑09-06-2019 14:26Hmm snap wel dat je daarop afknapt.
Tenzij het een broekie is die geen cent te makken heeft zou ik gewoon verwachten dat hij naar mij toekomt.

zondag 9 juni 2019 om 14:31
Van mij mag je het zeggen hoor. Maar zeg dat dan ook gewoon even tegen die man. In plaats van op een forum te gaan zitten mokken. Hij denkt ondertussen nog steeds dat hij gezellig met TO naar Den Haag gaat.Tintelfris schreef: ↑09-06-2019 14:26Hmm snap wel dat je daarop afknapt.
The owls are not what they seem