De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ha Twillie! :jump:
Welkom terug! Hoe was je vakantie?

Blond :hug:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Hallo Lichtje! *zwaait*
Lichtje! :hello: Fijn dat je er weer bent. Minder fijn voor jou dat je vakantie alweer voorbij is.

Roze auto's.... Ik heb de luxe dat ik met chauffeur in de auto op de snelweg zit... de ene na de andere roze auto. Ik kan me niet heugen dat ik er eerder 1 registreerde :-o :-P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hoe is het met Mamam Blond?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
@Dappertje Je had mail terug, geen idee of er weer eventjes zijn :P

Hier thuis gebleven. Toen in het dorp gezocht naar een plekje om mijzelf te verwennen met iets lekkers. Echt amper iets open, zelfs de enige koffietent die normaal op zondag open was was dicht. Gelukkig bleek de Bagel&Beans die we sinds kort hebben wel open dus daar ijskoffie met cheasecake 😊

Hier heeft het ook nog keihard gehoosd en geonweerd, terwijl ik onderwijl verga van de jeuk van mijn zonneallergie, dus jeej :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Coerage schreef:
10-06-2019 19:33
Hoe is het met Mamam Blond?
Ze heeft het moeilijk Dappertje. Als jullie het goed vinden geef ik af en toe een update hier. Maar ik wil dit topic niet onder laten sneeuwen. We willen hier wel blijven knusselen (ook in haar geest)!
Ik stuur je een pb en anderen die meer willen weten weten mijn pb of andere kanalen te vinden :bigkiss:
*Echt niet vervelend en alleen maar goed bedoeld!*
Natuurlijk willen we weten hoe het met haar gaat Blond 💋

@Lichtje hoe was je vakantie?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dat is goed Blondje, ik had al zo'n idee, but I had to ask...
Ik zal zo je PB lezen.
@Dappertje hoeft niet meteen hoor, maar weet nooit of Viva het je laat weten. Ik zal Jasper volgende keer weer opdragen om een nummertje achter te laten 💋
Blond, dat willen wij wel weten, hoor. Hoe het met Maman is.
Jasper was een beetje afgemat aan het raken.
Ik heb Freek kunnen charteren, hij doet even een rondje, volgens mij liggen de twee brievenbussen wel zo'n beetje op dezelfde route. :)

En ja, nieuws over Maman past (juist) ook hier wat mij betreft.

Afbeelding
Dat beest vliegt mij steeds voorbij, Dappertje.
Ik heb die Freek naar Popje en Coco gestuurd. Even kijken of hij jouw lof waard is :-D

*Ik denk er even over na Dappertje. Ik weet dat er mensen meelezen en ook willen weten hoe het met Maman gaat. Maar dat mag wat mij betreft niet de insteek van het topic worden*
oudblond wijzigde dit bericht op 10-06-2019 20:08
1.68% gewijzigd
Coconuts12 schreef:
10-06-2019 20:07
Dat beest vliegt mij steeds voorbij, Dappertje.
Hij heeft je anders laatst nog een nummertje gebracht :P
lollypopje schreef:
10-06-2019 20:08
Hij heeft je anders laatst nog een nummertje gebracht :P
Ja, klopt! :)

Nu bleek ik geen melding meer te krijgen voor een pb. Lekker handig....
@Blond deel hier wat je hier wilt delen voor de rest weet je waar je me kunt vinden :hug: 💋
Coconuts12 schreef:
10-06-2019 20:09
Ja, klopt! :)

Nu bleek ik geen melding meer te krijgen voor een pb. Lekker handig....
Ja die is niet heel stabiel :(
Coco; Freek is best fit vandaag. :P
Inmiddels op pagina 50.
Ik kan bijna weer meeschrijven!

(scheelt dat ik hele stukken discussie kan overslaan, dat is denk ik nu toch wel klaar)
Ik heb Freek weer teruggestuurd, maar laat hem gerust een dagje bijkomen hoor 💋
twilight84 schreef:
10-06-2019 20:17
Inmiddels op pagina 50.

(scheelt dat ik hele stukken discussie kan overslaan, dat is denk ik nu toch wel klaar)
Is zeker klaar Lichtje. En we delen verder weer alle knussels, inzichten, vragen en 'bezighouders' met elkaar.
Misschien ben je het nog niet tegen gekomen, maar eh.... Jouw kuikentje krijgt een topic- neefje of nichtje... Katje heeft Grob verleid..... Oehlala! Dat wordt e schoon productje!
oudblond wijzigde dit bericht op 10-06-2019 20:26
0.10% gewijzigd
twilight84 schreef:
10-06-2019 20:17
Inmiddels op pagina 50.

ja die is klaar... gelukkig.

Is hier nu weer gewoon gezellig 😊
en in het kader van wat positieviteit...

Het gat is gevuld 😊

"Foei, dat bedoel ik niet"

Mijn kapstok hangt weer :P
lollypopje schreef:
10-06-2019 20:34
en in het kader van wat positieviteit...

Het gat is gevuld 😊

"Foei, dat bedoel ik niet"

Mijn kapstok hangt weer :P
:rofl:

:hello: naar Lichtje
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Pippi? Een aapje dat toevallig aan het juiste haakje ging hangen?
*vraag hem dan meteen ook om die kapstok weer te vullen, scheelt weer een stukje 'huishouden'*

Ben thuis intussen en buurman die voor de katjes zorgde kwam even vertellen hoe het ging. Nou ja, heel goed en lief... Maar eh, Witje wilde elke keer mee gaan met hem en Grijsje sprong op zijn rug, klemde pootjes om zijn hoofd en waste zijn haren. En dan stond Witje aan de deur te mekkeren dat hij naar buiten en de overkant wilde.... Zo'n lieve buurmannen... Witje heeft gisteren blijkbaar uitgebreid op hun bank liggen slapen met 1 buurman terwijl Grijsje hier andere buurman entertainde. Zo'n kattenoppas heeft niemand! :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven