Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Zwaar overprijsde Quaker Crunchy muesli voor kids (dan gaat de prijs bij voorbaat al 3x over de kop want alles voor de special snowflakes).
En zo'n kind dat dan zegt "ik vertrouw op papa".
Alle reacties Link kopieren
Ik zit regelmatig RTL XL terugkijken te kijken en daar vinden ze het schijnbaar een goed idee om mijn hele kijktijd tussendoor te verzieken met steeds dezelfde reclamefilmpjes. Dus ruim 10x en Anna wat voor behandeling staat er nu in de planning. Of een of ander joch met een drumstel die beweerd dat muziek zijn hele leven is (6)
Gebruik jij al Pods? Aaaaaargh......
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
ñuca schreef:
28-05-2019 14:25
Die van Douwe Egberts, waarin een moeder de wifi uitzet waarna haar 3 pubers helemaal blij aan komen rennen voor de koffie.
yeah right....
Haha ja dat deden mijn ouders ook wel eens (toen nog telefoontikken) geloof me dan werd er gevloekt vanachter de pc :rofl:
Arla skyr: we gaan vandaag op de fiets naar school.... yeah right, zo werkt dat echt in IJsland *zucht*
Snjókorn falla, á allt og alla
Staatsloterij, al die blije mensen, want ze hebben een staatslot gekocht, en de jackpot is zoveel miljoen. Nooit een vervolgfilmpje dat die blije meneer niet zo blij is omdat hij zelfs de inleg niet terug heeft.
(Niet echt ergernis, maar daar moet ik steeds aan denken bij die reclame)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind de staatsloterij ook een irritante reclame met die stomme dansjes en dat stomme muziekje erbij.
Reclame voor wasmiddel (persil meen ik) dat moeder met dochter in de botsauto's ziten dan morst dat kutkind een hele beker chocolade milkshake over haar witte shirt.
Welke idioot gaat er dan ook met consumpties in de botsauto's?
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 22:55
0.66% gewijzigd
Die irritante stem van die vrouw in de Sodastream reclame. Vooral hoe ze de s uitspreekt (en dan met name op het eind).
Rabobank zoekt aanpakkers. Dat zijn mensen die sparen voor de toekomst.

Dus als je geen nagel hebt om aan je gat te krabben en dus niet kúnt sparen, dan ben je geen aanpakker? Lekker stigmatiserend weer.
Ik vind hier dingen van.
pampalate schreef:
08-06-2019 21:55
Die irritante stem van die vrouw in de Sodastream reclame. Vooral hoe ze de s uitspreekt (en dan met name op het eind).
Maar die vrouw spreekt sowieso op een rare manier. Ik erger mij juist aan de manier waarop zij 'wegwerplastic' zegt. Robotachtig.
AAAAAARGGGHHH die mafklappers van ASR zijn weer terug, nieuwe reclame, oude concept met nepaccent
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
nlies schreef:
08-06-2019 12:31
Staatsloterij, al die blije mensen, want ze hebben een staatslot gekocht, en de jackpot is zoveel miljoen. Nooit een vervolgfilmpje dat die blije meneer niet zo blij is omdat hij zelfs de inleg niet terug heeft.
(Niet echt ergernis, maar daar moet ik steeds aan denken bij die reclame)
Vooral als ze 3of 4 maanden achter elkaar hetzelfde filmpje gebruiken :facepalm:
Later is nu
Kiiroitori schreef:
08-06-2019 22:54
AAAAAARGGGHHH die mafklappers van ASR zijn weer terug, nieuwe reclame, oude concept met nepaccent
Ja, vréselijke stem ..

In het kader van "ik snáp de reclame niet" nomineer ik de Voltare-gel:
Vrouw geeft een grote (skippy?) bal aan man voor z'n verjaardag. 'Gaat ie leuk vinden' denkt ze genietend. Dan gaat hij er mee voetballen en is ze verbaasd, dat hij ermee speelt. (maar hij had geen pijn meer door de gel.. tuurlijk :nope: )

Hoe
Wát
En vooral ook WAAAROM :blond:
Later is nu
Schep mee, want hoe groener de aarde, hoe groener de planeet.....

Eeeh, ja?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Familiemens schreef:
04-06-2019 21:02
Haha ja dat deden mijn ouders ook wel eens (toen nog telefoontikken) geloof me dan werd er gevloekt vanachter de pc :rofl:
Ik kan me ook niet voorstellen dat maar één puber daadwerkelijk huppelend naar beneden komt omdat de WiFi eruit ligt. Als ik zie hoe mijn neefjes en nichtjes reageren op of er wel WiFi is, dan denk ik ook erder dat er stevige krachttermen worden gebruikt.
anoniem_643352ae1b975 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 00:06
Reden: Spelfout
0.22% gewijzigd
Blondie456 schreef:
08-06-2019 12:36
Ik vind de staatsloterij ook een irritante reclame met die stomme dansjes en dat stomme muziekje erbij.

Ja vreselijk!! Op mij komen ze daardoor nog dommer over dan dat je statistisch mag verwachten van deelnemers aan loterijen, tenzij je graag vrijwillig belasting betaalt of zodanig onder druk wordt gezet omdat ze je postcode inzetten en je bang bent dat de prijs op jouw straat valt en jij de enige bent zonder lot... (ook al is de kans nog zo klein).
Is vast al genoemd.

Becam, die geld lening verstrekker met die 2 bouwvakkers op het bouwterrein, waarbij de een tegen de ander zegt hoe goed hij nu zit bij Becam.
Die naam wordt 100x herhaalt in het spotje.
Rotterdame010 schreef:
11-06-2019 00:05
Ik kan me ook niet voorstellen dat maar één puber daadwerkelijk huppelend naar beneden komt omdat de WiFi eruit ligt. Als ik zie hoe mijn neeeefjes en nichtjes reageren op of er wel WiFi is, dan denk ik ook erder dat er stevige krachttermen worden gebruikt.
Je zal maar met iets voor school of studie bezig zijn en door die stomme aktie van je moeder is alles weg (6)
Dreamer schreef:
10-06-2019 21:59
Ja, vréselijke stem ..

Vrouw geeft een grote (skippy?) bal aan man voor z'n verjaardag. 'Gaat ie leuk vinden' denkt ze genietend. Dan gaat hij er mee voetballen en is ze verbaasd, dat hij ermee speelt. (maar hij had geen pijn meer door de gel.. tuurlijk :nope: )

Hoe
Wát

Jaaaaa hahaha deze reclame is voor mij ook een raadsel :facepalm:
amarna schreef:
11-06-2019 08:27
Je zal maar met iets voor school of studie bezig zijn en door die stomme aktie van je moeder is alles weg (6)
Jaaa!!! 😭😭😭😭😭
amarna schreef:
11-06-2019 08:27

Nou!
Maar hee.. als je maar gezellig met z'n allen beneden koffie kunt drinken. (want ze even roepen is zó 2018, je gooit dat toch gewoon in de groepsapp :rofl: )
Later is nu
Dreamer schreef:
10-06-2019 21:59
Ja, vréselijke stem ..

Hoe
Wát
Ja die!! Ik erger me daar al tijden aan omdat het niet klopt.
Hoezo 'gaat ie leuk vinden'? Is het een soort BDSM-achtige relatie waarin ze elkaar pesten door cadeaus te geven waar ze niks aan hebben??
Armani Code Absolut, een man en een vrouw ontwikkelen een foto waar ze zelf op staan terwijl ze van een dak af gaan springen. En het volgende moment rennen ze op dat dak met de foto in hun hand en springen weer ???

Ik snap hem niet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Hier nog steeds die k*t reclame van Anna het is drukkkkkkkk gloeiende gloeiende en dan gewoon 16 x die reclame op een avond afdraaien??? Serieus :wtf: Wat denk jezelf dat ik nu met veel plezier die Shit app ga installeren???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven