Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Trotter schreef:
12-06-2019 13:23
We? Volgens mij was jij zelf degene die daarover begon hoor.
Dat is waar, maar jij kakelde toch vrolijk mee!
Dus, als het al ik en gij zijn, dan neem ik aan dat ik over 'we' mag spreken.
:biggrin:
Madderijn schreef:
12-06-2019 20:05
En " niet vertellen is geen liegen" die heerlijke onwetende ontkenning, misschien is er zelfs al een dm3.
Haha, ben benieuwd wat hij die dan weer influistert. Het wordt wel knap ingewikkeld, drie vrouwen tevreden houden.

Mijn echtgenoot, die ik graag een beetje op de hoogte houd van de ontwikkelingen hier, vindt 2 x dm al niet te doen. Hypothetisch dan he, voor de duidelijkheid. En om de geen seks in de echtelijke woning lag hij in een deuk.
Die dm3 komt er pas als TO ook een saaie muts is geworden, of omdat ze er nooit is om Man aandacht te geven, druk als ze is met taxibedrijfje spelen voor haar eigen kind en de stiefkindjes. Of als ze hoogzwanger van de liefdesbaby hem de zorgtaken niet meer uit handen kan nemen, en ze ook een beetje uitgepraat zijn. Dan is er ineens die kinderloze moderne openminded niet conservatieve leuke knappe slimme collega, die tegen hem opkijkt en graag de achterbank van zijn auto met m deelt.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-06-2019 20:08
Dat is waar, maar jij kakelde toch vrolijk mee!

Ik 'kakelde' niet 'vrolijk mee', ik liet alleen even zie hoe hypocriet (en dom) je bent als je TO beschuldigt van niet kunnen vervoegen, terwijl je zelf (tot twee keer toe) niet weet hoe je 'omringd' schrijft.
forumfossiel schreef:
12-06-2019 20:24
Die dm3 komt er pas als TO ook een saaie muts is geworden, of omdat ze er nooit is om Man aandacht te geven, druk als ze is met taxibedrijfje spelen voor haar eigen kind en de stiefkindjes. Of als ze hoogzwanger van de liefdesbaby hem de zorgtaken niet meer uit handen kan nemen, en ze ook een beetje uitgepraat zijn. Dan is er ineens die kinderloze moderne openminded niet conservatieve leuke knappe slimme collega, die tegen hem opkijkt en graag de achterbank van zijn auto met m deelt.
Dat wordt dan een hansklokje in het kwadraat :proud:.

Die liefdesbaby gaat er toch niet echt van komen hoop ik. Hansworst is tien jaar ouder en er zijn al drie kinderen tegen wil en dank betrokken.
Trotter schreef:
12-06-2019 21:21
Ik 'kakelde' niet 'vrolijk mee', ik liet alleen even zie hoe hypocriet (en dom) je bent als je TO beschuldigt van niet kunnen vervoegen, terwijl je zelf (tot twee keer toe) niet weet hoe je 'omringd' schrijft.
Jij bent meegegaan in het verhaal over vervoegen, dus je kakelde WEL mee. En ik heb me verontschuldigd over die fouten.
Alle reacties Link kopieren
Hele ommeslag zo van wegsluipen bij de vrouw en haar zoontje, naar latten, naar vakantie met alle kinderen, scheiden en dan na 8 maanden met de ex-vrouw samenwonen onmiddellijk samen een huis kopen, zo allemaal op korte tijd beslist.. Je zou bijna denken dat die liefdesbaby al onderweg is...

Nu de examens in België zullen wel bijna gedaan zijn op de basisschool. De vraag is of ze gaan wachten tot de grote vakantie echt begonnen is, of ze de kinderen eerder zullen voorbereiden.

En gaan alle kinderen nu mee op vakantie? Is daar al op geantwoord of heb ik daar over gelezen?
mammezel schreef:
12-06-2019 21:42
Jij bent meegegaan in het verhaal over vervoegen, dus je kakelde WEL mee. En ik heb me verontschuldigd over die fouten.
Je hoeft je van niemand niet te verontschuldigen voor zulke fouten volgens mij hoor; er zijn wel meer mensen die niet zo best kunnen vervoegen. Het gaat er meer om hoe je anderen de maat neemt.
AnnabeldeDertiende schreef:
12-06-2019 21:33
Dat wordt dan een hansklokje in het kwadraat :proud:.

Die liefdesbaby gaat er toch niet echt van komen hoop ik. Hansworst is tien jaar ouder en er zijn al drie kinderen tegen wil en dank betrokken.
Jawel, nog 4 te gaan, dat zou jij toch moeten weten.
Het zou me eigenlijk niet eens verbazen als er een baby komt.
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 22:08
Je hoeft je van niemand niet te verontschuldigen voor zulke fouten volgens mij hoor; er zijn wel meer mensen die niet zo best kunnen vervoegen. Het gaat er meer om hoe je anderen de maat neemt.
Ik heb die uitdrukking al meer voorbij zien komen, en meer zelfs tegen mij gericht.
Ik voel wel dat het niet zo positief is, maar ik weet niet helemaal wat jullie er mee bedoelen. In België zeggen wij dat niet.

Dit is oprechte vraag, dus wie het me (aub fatsoenlijk he) wil uitleggen, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-06-2019 22:21
Ik heb die uitdrukking al meer voorbij zien komen, en meer zelfs tegen mij gericht.
Ik voel wel dat het niet zo positief is, maar ik weet niet helemaal wat jullie er mee bedoelen. In België zeggen wij dat niet.

Dit is oprechte vraag, dus wie het me (aub fatsoenlijk he) wil uitleggen, bedankt!
Antwoord van een Belg die al 20 jaar in NL woont maar die uitdrukking altijd al kende.
Het is zeker niet positief. Iemand de maat nemen wil zeggen dat je iemand op de korrel neemt. Iemand aanspreekt op fouten en jezelf daarmee boven diegene verheft. En jij maakt dezelfde fouten die je de ander verwijt. Namelijk slecht Nederlands schrijven terwijl je er een ander op aanspreekt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
mammezel schreef:
12-06-2019 22:21
Ik heb die uitdrukking al meer voorbij zien komen, en meer zelfs tegen mij gericht.
Ik voel wel dat het niet zo positief is, maar ik weet niet helemaal wat jullie er mee bedoelen. In België zeggen wij dat niet.

Dit is oprechte vraag, dus wie het me (aub fatsoenlijk he) wil uitleggen, bedankt!
Uiteraard en met fatsoen! Mensen de les lezen, ken je dat wel? Dus bijvoorbeeld over hoe ze wel of niet mogen reageren, dat ze spellingsfouten maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk ook spelling veel belangrijker dan overspel.
Straks gaan we nog overspelen zeggen in plaats van overspel plegen.
Hahaha maar er is wel degelijk sprake van overspelen, dan is Hans Kazan weer hier, dan weer daar.

Heet hij in het echt ook Hans, dat zou ik heel grappig vinden. Klok heet ook Hans, die kan ook zo goed goochelen. Maar die houdt meer van de mannen dacht ik.

Sorry to, maar je hebt zo'n enorm grote stapel borden voor je hoofd dat je er wel drie samengestelde gezinnen een heel veel gangen diner van zou kunnen serveren.

Zorg goed voor jezelf.
En vooral voor jouw kind. Ik hoop dat je met jouw kind nog tijd alleen samen hebt straks in alle hectiek.
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 22:10
Jawel, nog 4 te gaan, dat zou jij toch moeten weten.
Het zou me eigenlijk niet eens verbazen als er een baby komt.
Ik ben dol op de Von Trapps, maar ik vond 2 wel genoeg. De leuke namen waren ook op na de eerste, alhoewel Gretl :heart:.

Denk je ja, dat er een kans is op een liefdesbaby? Het gekke is, ergens is er tussen de regels door wel te lezen dat to toch wel verstand heeft. Het lijkt meer dat ze het tijdelijk verloren is. Ik hoop nog steeds dat ze het ooit terugvindt, dit topic nog eens doorleest en dan denkt, waar ben ik in godsnaam mee bezig, weg met die gast.
Ik heb niet de indruk dat TO een domme vrouw is. Wel dat ze een compleet verknipt beeld heeft van hoe een gezonde gelijkwaardige relatie er uit ziet en een compleet gebrek aan eigenwaarde, maar ook dat kan iets tijdelijks zijn.

Ik hoop ook dat er geen liefdesbaby komt, maar aangezien TO schrijft dat ze “ plannen heeft die alleen kunnen met samenwonen en waar latten niet in past “en omdat ze aangeeft dat ze graag een groot gezin heeft, zou het me niet verbazen als ze deze ware liefde graag bekroond ziet met een kindje.
Maar nogmaals, pure speculatie mijnerzijds.

En ik hoop ook dat ze bij zinnen komt ( omdat lover toch
Besluit niet te scheiden of de vakantie zo vies tegenvalt dat de relatie klapt) en ze over een jaar terugkijkt en zich afvraagt vat haar bezielde om zo lang mee te gaan met deze hansworst.
Alle reacties Link kopieren
TO schreef volgens eerder al mij dat er geen liefdesbaby zou komen. Maar ja, ze schreef ook dat ze eerst apart zouden gaan wonen, en daar is ze ook al van teruggekomen. Ze is dus al net zo onbetrouwbaar als die minnaar van 'r.
Deze vrouw lijkt mij ook niet dom, wel hopeloos naïef en overduidelijk beschadigd door haar achtergrond, omgeving en jeugd. Ze heeft geen idee wat ‘normaal’ is, omdat ze dat voorbeeld van huis uit nooit heeft meegekregen. En zo zal haar kind ook een slecht voorbeeld hebben en is de kans dat haar kind door de misstappen van haar moeder ook problematische relaties zal krijgen aanzienlijk groot. Slecht voorbeeld doet volgen in dit geval.
Deze vrouw is niet meer te redden. Het heeft geen zin om haar te waarschuwen. Ze doet wat ze wil, dus laat haar zelf maar aanklooien.
Trotter schreef:
13-06-2019 08:19
TO schreef volgens eerder al mij dat er geen liefdesbaby zou komen. Maar ja, ze schreef ook dat ze eerst apart zouden gaan wonen, en daar is ze ook al van teruggekomen. Ze is dus al net zo onbetrouwbaar als die minnaar van 'r.
Ze is op zijn minst flexibel te noemen. :rolling:
En natuurlijk nog vrij jong.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel bijna zeker dat er een baby komt. Dat is een manier om die vent aan zich te binden. En ultieme (onbewuste) wraak op zijn echtgenote. Zo zitten dit soort types in elkaar.
Trotter schreef:
13-06-2019 08:19
TO schreef volgens eerder al mij dat er geen liefdesbaby zou komen. Maar ja, ze schreef ook dat ze eerst apart zouden gaan wonen, en daar is ze ook al van teruggekomen. Ze is dus al net zo onbetrouwbaar als die minnaar van 'r.
Niet helemaal, in haar beleving wonen ze nu apart. Zij woont in haar eigen huis en hij woont ook in zijn eigen huis. En dat zijn bijna ex-vrouw en kinderen ook in dat huis wonen is alleen maar praktisch, en zij vindt dat geen enkel probleem, dus waarom zou iemand anders daar een probleem van maken.
Alle reacties Link kopieren
cinneluv schreef:
13-06-2019 09:11
Ik weet wel bijna zeker dat er een baby komt. Dat is een manier om die vent aan zich te binden. En ultieme (onbewuste) wraak op zijn echtgenote. Zo zitten dit soort types in elkaar.
Ze hebben ook plannen waar samenwonen essentieel bij is en die snel uitgevoerd moeten worden, ik denk inderdaad een baby. Een liefdesbaby zal ik het niet noemen, want ze gaan niet bepaald liefdevol met hun huidige kinderen om.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
13-06-2019 09:14
Niet helemaal, in haar beleving wonen ze nu apart.

Maar ze wonen dus niet apart: hij woont bij zijn vrouw. En dat zij en hij en zijn vrouw daar geen problemen mee hebben is nog tot daar aan toe, maar voor zijn kinderen zouden ze dit toch echt anders moeten organiseren. Die zien alleen hoe hun vader de ene dag nog met hun moeder samen is, terwijl hij de volgende dag met een andere vrouw samenwoont. Alleen al voor het welzijn van de kinderen, alleen al om hen tijd te geven om aan het idee te wennen dat hun vader en moeder niet meer samen zijn, zouden ze eerst een jaar apart moeten wonen. Maar ja, die vent heeft een huishoudster en nanny nodig, dus die wil dat helemaal niet. Tot zover het belang van de kinderen, er wordt gewoon over hun gevoelens heengewalst. Ik snap niet hoe TO zo'n slechte vader kan verdedigen en daar (zelf moeder zijnde) nog blind in meegaat ook.
Ik zie het net als jij, maar volgens TO is dat omdat ik mijn eigen issues op haar projecteer.

Haar ouders deden hetzelfde bij TO ook, en zij is er niet slechter van geworden.

TO heeft geen enkel idee hoe belangrijk stabiliteit is voor kinderen, en hoe schadelijk het is om ze te dwingen om direct gezinnetje te spelen.

Helaas zijn het waarschijnlijk de exen die de wrange vruchten gaan plukken. Bij TO en minnaar ( als het hele verhaal door gaat, wat ik ook nog maar moet zien) zullen de kinderen op hun tenen lopen en altijd proberen lief te zijn ( Want kind van TO heeft geleerd dat als ieniet lief genoeg is, stiefpa vertrekt en dat maakt mamma heel verdrietig. En zijn kinderen hebben geleerd dat pappa zo onbetrouwbaar is als wat.
De frustratie en angst reageren ze af daar waar ze zich veilig voelen.... Maar dat gaat TO niet zien, want die ziet alleen dat de kinderen bij haar doen alsof ze gelukkig zijn en een gat in de lucht springen om weer bijelkaar te zijn.
anoniem_64cd0dc304e83 wijzigde dit bericht op 13-06-2019 09:58
Reden: Autocorrect
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Totdat de kinderen oud genoeg zijn om alles te beseffen en ineens niet meer willen komen. Maar dan zal het wel aan de exen liggen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-06-2019 10:03
Totdat de kinderen oud genoeg zijn om alles te beseffen en ineens niet meer willen komen. Maar dan zal het wel aan de exen liggen.
Precies. Als kind kun je niet alles goed plaatsen. Je richt je dan misschien meer op dingen die je wel kunt plaatsen: dat jullie leuke dingen doen met het hele gezin en dat je er (een) leuk(e) speelkameraadje(s) bij hebt. Ik geloof TS wel als ze zegt dat de kinderen het leuk (lijken te) vinden. Misschien omdat ze niet beter weten of misschien omdat ze zo geconditioneerd zijn.
Pas later kan er een eventueel voortschrijdend inzicht komen over de acties van de volwassenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven