Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Annelleke schreef:
13-06-2019 09:20
Ze hebben ook plannen waar samenwonen essentieel bij is en die snel uitgevoerd moeten worden, ik denk inderdaad een baby. Een liefdesbaby zal ik het niet noemen, want ze gaan niet bepaald liefdevol met hun huidige kinderen om.
Met liefdesbaby wordt toch gedoeld op 'het ultieme bewijs' van de romantische liefde tussen twee volwassenen? Liefde voor het kind in kwestie is vers twee, helaas.
vivautrecht85 schreef:
13-06-2019 10:53
Precies. Als kind kun je niet alles goed plaatsen. Je richt je dan misschien meer op dingen die je wel kunt plaatsen: dat jullie leuke dingen doen met het hele gezin en dat je er (een) leuk(e) speelkameraadje(s) bij hebt. Ik geloof TS wel als ze zegt dat de kinderen het leuk (lijken te) vinden. Misschien omdat ze niet beter weten of misschien omdat ze zo geconditioneerd zijn.
Pas later kan er een eventueel voortschrijdend inzicht komen over de acties van de volwassenen.

Ja, ik snap wel dat die kinderen het leuk vinden. Iedereen doet de hele tijd heel erg zijn best, er worden leuke dingen georganiseerd, het is weer eens wat anders.

Ik zou me doodschrikken als mijn hypothetische stiefkind mij kwam vertellen dat papa een leukere vader is bij mij. Het zegt veel over de schrijnende situatie.

En als je echt denkt dat wat ze zeggen ook is wat ze zeggen, dan zegt het alsnog alles over Hansworst. Maar to hoort alleen maar leuk, goed, alles prima, geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken,

Vroeg me af hoe het nu is en gaat met GL en jou.
Het laatste bericht is van 8 dagen geleden. Er kan veel gebeuren in die tijd.

Alweer wat concreter en wijzer in de stappen die genomen gaan worden?
Ben ook benieuwd. Het is inmiddels eind juni..zo'n beetje.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
21-06-2019 09:39
Ben ook benieuwd. Het is inmiddels eind juni..zo'n beetje.
Ja, de nieuwe woning met nu toch wel inmiddels zijn uitgezocht.
Annelleke schreef:
21-06-2019 09:40
Ja, de nieuwe woning met nu toch wel inmiddels zijn uitgezocht.
Nee die gaat ie pas zoeken als de scheiding helemaal rond is, en dan samen met TO.
Het is nu wel de tijd dat de kinderen ingelicht gaan worden.
En die springen een gat in de lucht, want ze vinden hun vader leuker met TO.
@Gebroken hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88....

:sherlock:


Watskeburt :?: :blond:
Alle reacties Link kopieren
Alles al huisje boompje beestje, TO?
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 13:59
Als ik die moeder was zou ik zeker protesteren als TS de kinderen kleding van gordijnen aanmeet.

Verder ben ik nog wel benieuwd naar de reactie van TS op jouw eerdere opmerking dat hij wel uren had voor clandestiene vrijpartijen maar dat dingen met zijn kinderen lastig in te plannen zijn.
:-D Deze term ga ik onthouden.

Verder ook goede vraag.
Alle reacties Link kopieren
TO, hoe gaat het nu?

Recente ontwikkelingen?
Ik ben vooral benieuwd naar de volgende smoes.

Mijn voorspelling was: “De oma van de kinderen is overleden, ik kan het nu echt niet vertellen.”

Maar als TO slim is, laat ze zich niet meer zien.
Alle reacties Link kopieren
Zou jammer zijn, ben echt heel benieuwd wat die man nu gaat doen. Nouja, dat zullen we waarschijnlijk zelf moeten verzinnen. :-(
Hij is gewoon bij zijn vrouw met kinderen gebleven en die hele vakantie gaat niet door. Na 100 waarschuwingen is dat natuurlijk wel gênant om te melden, dus dan maar niks zeggen.
Of ze zijn eindelijk van elkaar aan het genieten. Heerlijk genieten van het lekkere weertje en elkaar.

Dat de kinderen hun levens wederom zijn ingestort dat is bijzaak. Voor hun gaat deze zomervakantie waarschijnlijk de boeken in als meest dramatische in hun jeugd. Maar papa en minnares vriendin zijn happy
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
28-06-2019 11:59
Hij is gewoon bij zijn vrouw met kinderen gebleven en die hele vakantie gaat niet door. Na 100 waarschuwingen is dat natuurlijk wel gênant om te melden, dus dan maar niks zeggen.
Zo lang ze niet reageert lijkt dit me het meest waarschijnlijke.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht juist een post van TO dat alles op schema ligt en zoolmeet haar dagelijks laat weten niet zonder haar te kunnen, zij nog steeds dolletjes op hem is en hij nog steeds eerlijk tegen haar is en nog meer bla bla bla.

O, en zijn vrouw vindt het inmiddels een goed idee dat zoolmeet van haar gaat scheiden.

Of zo.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
28-06-2019 14:47
Ik verwacht juist een post van TO dat alles op schema ligt en zoolmeet haar dagelijks laat weten niet zonder haar te kunnen, zij nog steeds dolletjes op hem is en hij nog steeds eerlijk tegen haar is en nog meer bla bla bla.

O, en zijn vrouw vindt het inmiddels een goed idee dat zoolmeet van haar gaat scheiden.

Of zo.
Als alles volgens haar/hun plan gaat verwacht ik dat er een update komt van die strekking, om alle azijnpissers te laten zien dat her bij haar echt echte Liefde is.

Als de hele boel alsnog klapt, verwacht ik niet dat TO nog terugkomt, want toegeven dat de azijnpissers toch gelijk bleken te hebben en alle “ i told you so’s “ lezen is niet echt fijn als je voor de tweede keer gebroken bent.
AnnabeldeDertiende schreef:
13-06-2019 18:24
Ja, ik snap wel dat die kinderen het leuk vinden. Iedereen doet de hele tijd heel erg zijn best, er worden leuke dingen georganiseerd, het is weer eens wat anders. :hihi:

Ik zou me doodschrikken als mijn hypothetische stiefkind mij kwam vertellen dat papa een leukere vader is bij mij. Het zegt veel over de schrijnende situatie.

En als je echt denkt dat wat ze zeggen ook is wat ze zeggen, dan zegt het alsnog alles over Hansworst. Maar to hoort alleen maar leuk, goed, alles prima, geen probleem.
forumfossiel schreef:
28-06-2019 16:39
Als alles volgens haar/hun plan gaat verwacht ik dat er een update komt van die strekking, om alle azijnpissers te laten zien dat her bij haar echt echte Liefde is.

Als de hele boel alsnog klapt, verwacht ik niet dat TO nog terugkomt, want toegeven dat de azijnpissers toch gelijk bleken te hebben en alle “ i told you so’s “ lezen is niet echt fijn als je voor de tweede keer gebroken bent.
Nee, dat lijkt me ook niet iets wat je vrijwillig op gaat zoeken, een golf aan “ i told you so’s".
Alle reacties Link kopieren
Het wordt sowieso bingewatchwaardig op Netflix. 🖥
Al een account? Log dan hier in.
Vergeetmenietje1980 schreef:
28-06-2019 11:59
Hij is gewoon bij zijn vrouw met kinderen gebleven en die hele vakantie gaat niet door. Na 100 waarschuwingen is dat natuurlijk wel gênant om te melden, dus dan maar niks zeggen.
Ik zou @gebroken wel heel dapper vinden als ze het eerlijk zou melden :)
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 29-06-2019 00:53
1.93% gewijzigd
SweetFirefly schreef:
28-06-2019 14:47
Ik verwacht juist een post van TO dat alles op schema ligt en zoolmeet haar dagelijks laat weten niet zonder haar te kunnen, zij nog steeds dolletjes op hem is en hij nog steeds eerlijk tegen haar is en nog meer bla bla bla.

O, en zijn vrouw vindt het inmiddels een goed idee dat zoolmeet van haar gaat scheiden.

Of zo.
Bij de volgende update is ze zwanger, verloofd en is zijn ex haar beste vriendin geworden.
Alle reacties Link kopieren
Arme kind van TO, als het mis loopt is ze in alle staten en ziet hij een hoopje moeder.
Als het voor To goed loopt is hij nooit meer alleen met zijn moeder, dat wordt knokken om aandacht.

Sterkte to.
Het is niet makkelijk.
Als het mis loopt: zorg voor je kind. En als het goed gaat ook. En ook voor jezelf natuurlijk, maar dat kan ook als jouw kind bij zijn vader is.
Alle reacties Link kopieren
De examens zijn geweest, ik ben benieuwd hoe het gegaan is met het vertellen.
Gebroken, hoe gaat het met jou/Jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven