Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 14 juni 2019 om 08:51
Solomio schreef: ↑14-06-2019 07:59Verbaas ik me over de zurigheid hier, maar eigenlijk is het logisch.
Napraten over leuke topics of perfect beleid is gauw klaar.
Maar nu vind ik dit topic dus idd wel heel negatief en heb ik weinig zin om mee te schrijven.
En het Napraatkletstopic vind ik wel erg oppervlakkig en neuzelig.
Oftewel: ik vond de combinatie die er in Napraat was juist zo prettig.
Exact. Napraat functioneert helemaal niet op basis van louter gezonde discussies over het forum. Napraat functioneert omdat je als foummers een plek hebt om samen te praten zonder dat je on- topic-inhoudelijk binnen een strak kader hoeft te blijven. Het ontbreken van het strikte kader geeft ruimte voor een organische ontwikkeling van het gesprek gecombineerd met een gemeenschappelijke deler 'het forum en haar forummers'.
Sommigen hebben moeite met die organische ontwikkeling en proberen daarom het geheel weer lekker overzichtelijk strak te kaderen. Waarmee je vervolgens de dynamiek afstompt. Maar het is wel lekker overzichtelijk en duidelijk. Consequent ook. Net een mod zonder humor.

vrijdag 14 juni 2019 om 08:58
Ik ook. Deze nieuwe opzet is niet te volgen.

Het was ook helemaal niet nodig. Het enige wat sommigen vroegen is of het iets minder over chocolade mocht gaan. Maar blijkbaar is het, als het op vrouwen en chocolade aankomt, alles of niets.

vrijdag 14 juni 2019 om 08:59
Ik vind het heel bijzonder dat er ineens gestopt is met kletsen hier, nadat een paar forummers hebben aangegeven dat vervelend te vinden.
Noem mij rebels, maar ik doe toch echt wat ik zelf wil hoor. Als ik hier een glitterplaatje wil plakken, of een chocoladetaart, dan doe ik dat.
In het kader van de zuiverheid van dit topic en het forum nodig ik dan ook iedereen die daar problemen mee heeft uit, om vooral te staffen en de mods hun werk te laten doen. Als het niet mag, dan nemen die vast gepaste acties.
100 delen lang is dit hoe napraat is en was, zie niet waarom dat nu ineens anders moet
Nog een topic bijhouden vind ik niet te doen. 1 is eigenlijk al teveel
Noem mij rebels, maar ik doe toch echt wat ik zelf wil hoor. Als ik hier een glitterplaatje wil plakken, of een chocoladetaart, dan doe ik dat.
In het kader van de zuiverheid van dit topic en het forum nodig ik dan ook iedereen die daar problemen mee heeft uit, om vooral te staffen en de mods hun werk te laten doen. Als het niet mag, dan nemen die vast gepaste acties.
100 delen lang is dit hoe napraat is en was, zie niet waarom dat nu ineens anders moet
Nog een topic bijhouden vind ik niet te doen. 1 is eigenlijk al teveel

anoniem_210280 wijzigde dit bericht op 14-06-2019 09:00
0.37% gewijzigd

vrijdag 14 juni 2019 om 09:02
Amaqanda schreef: ↑14-06-2019 08:59Ik vind het heel bijzonder dat er ineens gestopt is met kletsen hier, nadat een paar forummers hebben aangegeven dat vervelend te vinden.
Nog een topic bijhouden vind ik niet te doen. 1 is eigenlijk al teveel![]()

vrijdag 14 juni 2019 om 09:05
Nou, ineens.........
Ik lees al tig delen lang steeds weer hetzelfde commentaar op het 'geklets', dus leek me wel handig om dat af te splitsen.
Iedereen blij.
Hoopte ik.
Maar das dus niet zo.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 14 juni 2019 om 09:06
vrijdag 14 juni 2019 om 09:09
Je had niet het linkje van het plaatje zelf maar van de site. http://studiodiy-wpengine.netdna-ssl.co ... Bars-9.jpg
@Star, graag gedaan

En ik kan niet meer quoten

vrijdag 14 juni 2019 om 09:09
Ja het gezeur is zeker al langer.
Maar daar werd nooit wat mee gedaan, tot dat ineens wel zo was. En dan vind ik het bijzonder om te zien dat werkelijk iedereen daar zo in mee gaat.

vrijdag 14 juni 2019 om 09:12
Eigenlijk zijn we allemaal gewoon heel lief en willen we rekening met elkaar houden.
Nou ja, bijna iedereen.....

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning