Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 13 juni 2019 om 23:38
blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2019 23:33Graag gedaan, hoor. Ik ben nooit te beroerd om mensen die het niet snappen even wegwijs te maken. Nou maar hopen dat je het kunt onthouden, he.

donderdag 13 juni 2019 om 23:43
donderdag 13 juni 2019 om 23:44
Moet dit echt?blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2019 23:33Graag gedaan, hoor. Ik ben nooit te beroerd om mensen die het niet snappen even wegwijs te maken. Nou maar hopen dat je het kunt onthouden, he.
Life is short. Eat dessert first.

is dit een retorische vraag?
donderdag 13 juni 2019 om 23:45
Ooooo, is dat wat je net postte in het kletstopic : het was humor om te lachen ? Nee, dat had ik niet door ; verzuurd, oud, menopauzaal mens dat ik ook ben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 13 juni 2019 om 23:45
Wat ?

donderdag 13 juni 2019 om 23:46
dit is napraat, napraten over wat er gebeurt op het forum qua moderatie en dergelijke, het is geen haak of naaikransjedoornroosje9 schreef: ↑13-06-2019 23:45Nee, eigenlijk niet.
Wat is hier toch aan de hand de laatste tijd. Leuk is het niet iig.
donderdag 13 juni 2019 om 23:49
Zeuren over mij moet geloof ik in kletsnapraat. Tenminste, daar hebben ze al een beginnetje gemaakt.doornroosje9 schreef: ↑13-06-2019 23:45Nee, eigenlijk niet.

donderdag 13 juni 2019 om 23:51
nou ik zou zeggen dat zeuren over anderen per definitie in napraat hoort.blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2019 23:49Zeuren over mij moet geloof ik in kletsnapraat. Tenminste, daar hebben ze al een beginnetje gemaakt.
in het kletstopic moet het immers gezellig blijven.
ik vind het dan wel weer inconsequent om zuur te doen over anderen als je die anderen verwijt dat ze zuur doen

donderdag 13 juni 2019 om 23:56
Inconsequent is het nieuwe eh.... iets goeds, in ieder geval.

vrijdag 14 juni 2019 om 00:03
nou ja als jij wilt roddelen op een schoolplein over anja, dan doe je dat liever niet als anja in hetzelfde groepje staatbethweeter schreef: ↑13-06-2019 23:55Zeuren in het kletstopic over het zeuren in napraat. De logica ontgaat me een beetje.
vrijdag 14 juni 2019 om 07:59
Verbaas ik me over de zurigheid hier, maar eigenlijk is het logisch.
Napraten over leuke topics of perfect beleid is gauw klaar.
Maar nu vind ik dit topic dus idd wel heel negatief en heb ik weinig zin om mee te schrijven.
En het Napraatkletstopic vind ik wel erg oppervlakkig en neuzelig.
Oftewel: ik vond de combinatie die er in Napraat was juist zo prettig.
Maar nu vind ik dit topic dus idd wel heel negatief en heb ik weinig zin om mee te schrijven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 14 juni 2019 om 08:19
Sommigen denken dat ze van alles kunnen maken hier, omdat ze hier al zo lang komen. Je moet er maar zin in hebben.doornroosje9 schreef: ↑13-06-2019 23:45Nee, eigenlijk niet.
¡Apagando las luces!

vrijdag 14 juni 2019 om 08:24
Dat vond ik ook.Solomio schreef: ↑14-06-2019 07:59Verbaas ik me over de zurigheid hier, maar eigenlijk is het logisch.
vrijdag 14 juni 2019 om 08:37
Zo de stofzuiger stond duidelijk aan bij sommigen nadat ik was gaan slapen. Man, man, wat een kleuterschoolniveau zeg dames. Ik had het in napraatklets over iedereen die zuur deed hier zodra er ook maar iets gepost werd waar een ander om zou kunnen lachen. Niet specifiek over Anja. Ik ben niet onder de indruk van Anja, niet in IRL en al helemaal niet op een forum

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
vrijdag 14 juni 2019 om 08:45
vrijdag 14 juni 2019 om 08:46
Ik ook. Nu is er een “napraatkletstopic”. Das toch raar? Dat is geen napraat maar gewoon een kletstopic. Heeft niks met napraten te maken.
Geen bijzonderheden
vrijdag 14 juni 2019 om 08:46