Ergerlijke facebookberichten deel 5
woensdag 12 juni 2019 om 13:27
Heel kinderachtig die filters. Leuk voor als je 13 bent, maar daarna wordt het een beetje sneu.AnnabeldeDertiende schreef: ↑02-06-2019 21:41Ik begrijp ook niet waarom vrouwen van 40 plus met een raar poezen/konijnen/eenhoornenmasker op fb willen staan.
Ik heb er ook 1 die net doet alsof ze uniek is met haar eeuwige voetenfoto’s. Ze heeft het zelfs voor elkaar dat haar vaste fanclub al vraagt wanneer ‘de voetenfoto komt’ als het 2 minuten mooi weer is. Best knap.
Maar ik ken ook iemand die heel veel foto's plaatst en echt, zonder te overdrijven, 98% van de foto's is met zo'n filter. Why???
Of mensen die bijvoorbeeld een nieuwe baan hebben of hun rijbewijs hebben gehaald ofzo en dan zo'n filmpje plaatsen van 4 seconden waarin ze op en neer springen.
woensdag 12 juni 2019 om 13:28
Wat overdreven! Zijn er mensen (behalve kippenhouders) die vossen haten?jeskanana schreef: ↑11-06-2019 17:23Mijn buurvrouw:
"Geleefd zonder liefde, in een wereld waarin je werd gehaat.
Gestorven door het gehaaste leven van de mens.
Nooit een kans gemaakt in deze maatschappij.
De dader doorgereden, zonder spijt.
Nu ben je over de regenboog.
Rust zacht!!!"
Er is gister een vos dood gereden. Inclusief foto van het miniscule bloedspatje op de weg.
Opruimen deed ze het kadaver trouwens niet![]()
De meesten vinden het wel geinige beestjes toch.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 12 juni 2019 om 13:36
Omg ik vind dat toch wel ZO’N verkeerde manier van aandacht vragen! Maar het wordt in stand gehouden door mensen die blijven reageren. Ik heb ze niet, maar ik ben serieus geneigd er anders onder te zetten; als je dit deelt, wil men weten wat er aan de hand is. Of als het niemand van mij is.. en wat wil je hiermee?Darkcrystal schreef: ↑04-05-2019 10:48Jaaaaa, die kwam van de week voorbij!! Iemand checkt in bij ziekenhuis en post 'vandaag weer allerlei onderzoeken en een CT-scan', inclusief zielige smiley. Dan komen er reacties 'sterkte, we denken aan je' en dan komt daar als reactie op 'dank je, maar ik denk dat het wel meevalt, het is alleen maar om iets uit te sluiten'.
Waarom post je het dan, als het toch allemaal niet zoveel voorstelt????
Never stop making wishes♡
woensdag 12 juni 2019 om 13:43
Gelukkig bestaat de functie “ontvolgen” ook als je ze liever niet verwijdert als vriend. Je ziet dan geen statussen meer tenzij je diegene’s tijdlijn op zoekt natuurlijk. Ik had ook iemand die dagelijks goedemorgen poste en de wereld bleef reageren.. lijsten..
Ik kon er niet meer tegen
Gewoon. Niet.
Ik kon er niet meer tegen

woensdag 12 juni 2019 om 13:55
Jezus hoeveel veren kan je in je eigen reet proppen,derooiekater schreef: ↑05-06-2019 17:26De foto die er onder staat kan ik hier niet plaatsen maar die is net zo erg![]()
wat een draak van een tekst was dat..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 12 juni 2019 om 23:06
Hell no. Niet. Te. DoenMaleficent schreef: ↑12-07-2018 14:35Ik heb 2 vrienden op mijn tijdlijn die constant de verkeerde leestekens gebruiken en ik moet echt op mijn handen zitten, maar het voelt voor mij als nagels op het krijtbord...
voorbeelden;
anders ik wél
daar gaat ze dán
Jij begrijpt dát hè
![]()
donderdag 13 juni 2019 om 08:40
je kunt klikken op meldingen op dit bericht uitschakelen

donderdag 13 juni 2019 om 13:47
Moet je dit nou eens zien. Naar aanleiding van de populaire dramaserie 'Chernobyl' reizen allerlei idioten naar deze rampplek om op de foto te gaan voor Instagram. Je schaamt je toch gewoon om mens te zijn?
https://www.boredpanda.com/instagram-in ... l-pripyat/

donderdag 13 juni 2019 om 13:50
Die vrouw in die stringRikM schreef: ↑13-06-2019 13:47Moet je dit nou eens zien. Naar aanleiding van de populaire dramaserie 'Chernobyl' reizen allerlei idioten naar deze rampplek om op de foto te gaan voor Instagram. Je schaamt je toch gewoon om mens te zijn?![]()

Ik had het idd ook voorbij zien komen.

donderdag 13 juni 2019 om 13:56
Die foto’sRikM schreef: ↑13-06-2019 13:47Moet je dit nou eens zien. Naar aanleiding van de populaire dramaserie 'Chernobyl' reizen allerlei idioten naar deze rampplek om op de foto te gaan voor Instagram. Je schaamt je toch gewoon om mens te zijn?![]()

Ik wil zelf al jaren graag naar Chernobyl - interssant vanuit historisch perspectief en omdat ik een interesse heb voor de moderne wereld in “verval”. Maar nevernooitniet dat ik daar zulke foto’s zou gaan maken

donderdag 13 juni 2019 om 18:32
En stopt het dan ook bij mijn dochter, of worden er alleen geen nieuwe kinderen met autisme meer geboren?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 13 juni 2019 om 18:39
Die zijn er al.Ceridwen91 schreef: ↑13-06-2019 13:56Die foto’s![]()
Ik wil zelf al jaren graag naar Chernobyl - interssant vanuit historisch perspectief en omdat ik een interesse heb voor de moderne wereld in “verval”. Maar nevernooitniet dat ik daar zulke foto’s zou gaan makenDit soort mensen zou dat waarschijnlijk ook in Auschwitz durven te flikken...

En dan heb ik de foto's van mensen die in ovens gekropen zijn nog weggelaten.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 14 juni 2019 om 11:56
schaamteloos inderdaad..RikM schreef: ↑13-06-2019 13:47Moet je dit nou eens zien. Naar aanleiding van de populaire dramaserie 'Chernobyl' reizen allerlei idioten naar deze rampplek om op de foto te gaan voor Instagram. Je schaamt je toch gewoon om mens te zijn?![]()
maar dat heb je helaas vaak bij dingen die opeens populair worden (voor een kleine tijd)
respect is ze niet bijgeleerd duidelijk
en nu zie ik pas de volgende foto,s
misselijk word ik er bijna van
en boos..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

zondag 16 juni 2019 om 17:38
derooiekater schreef: ↑16-06-2019 17:25En dan al die berichten van pappa ik mis je speciaal op deze dag![]()
Oh nou ik heb ook even moeten slikken en bedenken dat ik geen Vaderdag meer kan vieren hoor.
Vind het niet zo heel raar dat mensen daar bij stil staan en moeilijk mee hebben.
Ik zet dan wel geen plaatje op FB maar vind dat iedereen dat helemaal zelf moet weten.