Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

dinsdag 30 april 2019 om 17:44
Hoi....bluewaterrr schreef: ↑30-04-2019 17:42Heb Tinder een paar dagen geleden weer eens gedownload, maar ik ben het eerlijk gezegd alweer helemaal zat. Waarom stuurt (bijna) geen enkele man een berichtje als er een match is? Of je krijgt alleen reacties van max 3 woorden zonder dat er verder iets uit komt.
3 dagen later ...
Hoe is ie?
Haha
Had ik ook vaak! Ik sprak diegene die ik leuk vond zelf aan... sommige zeiden iets terug en sommige niet

dinsdag 30 april 2019 om 17:56
Ze verzamelen matches en reageren op de lekkersten. Heel oppervlakkig maar zo werkt Tinder. Zeker in de lente, dan merk je dat het gericht is op seksbluewaterrr schreef: ↑30-04-2019 17:42Heb Tinder een paar dagen geleden weer eens gedownload, maar ik ben het eerlijk gezegd alweer helemaal zat. Waarom stuurt (bijna) geen enkele man een berichtje als er een match is? Of je krijgt alleen reacties van max 3 woorden zonder dat er verder iets uit komt.
dinsdag 30 april 2019 om 18:12

maandag 27 mei 2019 om 19:59
Veel plezier voor diegene die een date gepland hebben.
Even geleden dat ik hier een kijkje ben komen nemen, ik lees nieuwe mensen/ervaringen maar er schitteren er ook een aantal van afwezigheid!
En ja, de personen die ik hiermee bedoel weten om wie het gaat
Inmiddels al voorzien of juist helemaal klaar met daten?
Even geleden dat ik hier een kijkje ben komen nemen, ik lees nieuwe mensen/ervaringen maar er schitteren er ook een aantal van afwezigheid!
En ja, de personen die ik hiermee bedoel weten om wie het gaat

maandag 27 mei 2019 om 20:33
Bedoel je daar ook mij mee?mats schreef: ↑27-05-2019 19:59Veel plezier voor diegene die een date gepland hebben.
En ja, de personen die ik hiermee bedoel weten om wie het gaat![]()

Anyway, ik ben voorlopig even klaar met daten nadat ik veel tijd heb geïnvesteerd in een, achteraf gezien, foute man voor mij.
Dus nu even de focus op mezelf

Hoe is t met jou?
dinsdag 28 mei 2019 om 13:02
mats schreef: ↑27-05-2019 19:59Veel plezier voor diegene die een date gepland hebben.
En ja, de personen die ik hiermee bedoel weten om wie het gaat![]()
Ik heb ook ooit meegeschreven, en woon sinds februari samen met de liefde van mijn leven

Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....

dinsdag 28 mei 2019 om 13:25
Vertel!Dreamchild schreef: ↑28-05-2019 13:02Ik heb ook ooit meegeschreven, en woon sinds februari samen met de liefde van mijn leven![]()
dinsdag 28 mei 2019 om 20:22
En of jij er één van bent, Cherokee!CherokeeRose1977 schreef: ↑27-05-2019 20:33Bedoel je daar ook mij mee?![]()
![]()
Anyway, ik ben voorlopig even klaar met daten nadat ik veel tijd heb geïnvesteerd in een, achteraf gezien, foute man voor mij.
Dus nu even de focus op mezelf![]()
Hoe is t met jou?
Wat jammer om te lezen maar zo te lezen ben je uiteindelijk toch iemand tegen gekomen waar je meer van had gewild, hoe jammer dat het verloren energie blijkt te zijn geweest.
Goed om de focus op jezelf te leggen

Hier goed!
Met mij en dame van ver weg gaat het goed, zij laat merken mij leuk te vinden, wil investeren, we hebben lol maar ook goede gesprekken met elkaar en andersom beteken ik ook voor haar wat ik net schreef.
De afstand is nog een dingetje maar we vinden elkaar te leuk om los te laten, sterker nog... onlangs haar kinderen voor het eerst ontmoet ( we kennen elkaar nu 3/4 jaar ) en volgend weekend gaan we een weekendje met z'n tweetjes weg

We zien elkaar eens in de twee weken en dat is ergens ook prima, ik merk nog steeds bij momenten dat ik mijn eigen ruimte ook nog nodig heb maar ik het zeker erg leuk vind om haar te spreken als we elkaar niet zien.
We voelen ons zeker op ons gemak bij elkaar.
Wat leuk Dreamchild, jou kan ik mij zeker nog herinneren!
Veel geluk samen.
vrijdag 14 juni 2019 om 20:25
Mweh, ik kreeg vandaag te horen dat hij niet door wil gaan met daten. Hij ziet dit geen relatie worden omdat er te weinig chemie is. Meneer geniet nog teveel van het vrijgezellen leven.
Jammer en een domper omdat ik juist dacht dat we echt een goede klik/chemie hadden. Dat ook uitgesproken tegen elkaar. En nu dus dit na 3 dates en hadden morgen de 4e staan.
Ik begin mijn gevoel in de liefde kwijt te raken.
Jammer en een domper omdat ik juist dacht dat we echt een goede klik/chemie hadden. Dat ook uitgesproken tegen elkaar. En nu dus dit na 3 dates en hadden morgen de 4e staan.
Ik begin mijn gevoel in de liefde kwijt te raken.

vrijdag 14 juni 2019 om 23:11
Je mag het jammer vinden!Gelukkigworden schreef: ↑14-06-2019 20:25Mweh, ik kreeg vandaag te horen dat hij niet door wil gaan met daten. Hij ziet dit geen relatie worden omdat er te weinig chemie is. Meneer geniet nog teveel van het vrijgezellen leven.
Ik begin mijn gevoel in de liefde kwijt te raken.![]()

vrijdag 14 juni 2019 om 23:19
Ja! Even doorheen denk ik. Baal er gewoon van omdat ik dacht dat het echt goed zat. Ik had zin om meer te daten en hem te leren kennen. Ik was het toch niet voor hem. Niet goed genoeg.

vrijdag 14 juni 2019 om 23:38
Ah dan is het echt jammer.Gelukkigworden schreef: ↑14-06-2019 23:19Ja! Even doorheen denk ik. Baal er gewoon van omdat ik dacht dat het echt goed zat. Ik had zin om meer te daten en hem te leren kennen. Ik was het toch niet voor hem. Niet goed genoeg.
Je bent goed genoeg.
Alleen het is geen match !
En wat wel eerlijk is van hem, hij zegt het meteen nu! I.p.v. spelletje spelen.
zaterdag 15 juni 2019 om 08:35
Het is eerlijk van hem dat hij in ieder geval de moeite neemt het aan te geven. Ik had laatst na 4 dates die ook erg goed leken te gaan ( wat ook aan beide kanten werd aangegeven) dat al het contact ineens werd verbroken. Enkeltje andere planeet ofzo...Gelukkigworden schreef: ↑14-06-2019 20:25Mweh, ik kreeg vandaag te horen dat hij niet door wil gaan met daten. Hij ziet dit geen relatie worden omdat er te weinig chemie is. Meneer geniet nog teveel van het vrijgezellen leven.
Ik begin mijn gevoel in de liefde kwijt te raken.![]()
Hoe dan ook, het is gewoon rot voor je dat het nu zo loopt aangezien je er zelf wel een goed gevoel bij had.

zaterdag 15 juni 2019 om 11:06
Ah dat is helemaal rot. Hoe ga jij hiermee om?Anoniem1234321 schreef: ↑15-06-2019 08:35Het is eerlijk van hem dat hij in ieder geval de moeite neemt het aan te geven. Ik had laatst na 4 dates die ook erg goed leken te gaan ( wat ook aan beide kanten werd aangegeven) dat al het contact ineens werd verbroken. Enkeltje andere planeet ofzo...
Hoe dan ook, het is gewoon rot voor je dat het nu zo loopt aangezien je er zelf wel een goed gevoel bij had.
![]()
Tja baal gewoon de klik,chemie en gevoelens waren er zei die. Maar toch niet genoeg.. heel vaag, volgende keer beter. Maar voorlopig even niet.
zaterdag 15 juni 2019 om 15:24
Ik voel me er altijd even rot over en bel een vriendin zodat ik even mijn verhaal kan doen. Het ineens niets laten horen is gewoon puberaal gedrag en vind ik ook van geen respect naar de ander tonen.
Ik laat het daten vaak heel even voor wat het is maar ga daarna gewoon weer verder daten hoor. Hij was het gewoon niet blijkbaar en dus kom ik vast een nog veel leukere tegen.
Nadat ik een week of 3 geen zin had om te daten heb ik vanavond weer een leuke date gepland staan. Tot nu toe is het heel leuk via telefoon en app dus we zijn beide benieuwd.
Ik laat het daten vaak heel even voor wat het is maar ga daarna gewoon weer verder daten hoor. Hij was het gewoon niet blijkbaar en dus kom ik vast een nog veel leukere tegen.
Nadat ik een week of 3 geen zin had om te daten heb ik vanavond weer een leuke date gepland staan. Tot nu toe is het heel leuk via telefoon en app dus we zijn beide benieuwd.

zaterdag 15 juni 2019 om 17:03
Spannend! Hoe lang had je contact tot aan afspreken van de date?
Ik heb heel toevallig gisteren Paiq een slinger gegeven in de hoop om gezellig te chatten. Maar we gingen daarna bellen omdat het wel erg leuk was. 4 uur aan de telefoon gehangen! En lastig om op te hangen maar ik kon niet meer. Benieuwd of ik nog iets ga horen en anders was het sowieso een leuke verrassing
Ik heb heel toevallig gisteren Paiq een slinger gegeven in de hoop om gezellig te chatten. Maar we gingen daarna bellen omdat het wel erg leuk was. 4 uur aan de telefoon gehangen! En lastig om op te hangen maar ik kon niet meer. Benieuwd of ik nog iets ga horen en anders was het sowieso een leuke verrassing
zondag 16 juni 2019 om 17:40
We hebben een week contact gehad en daarna afgesproken. Zeer geslaagde date, klik van beide kanten. We hebben beide afgesproken dat we elkaar heel graag beter willen leren kennen.
Voelt voor nu heel fijn in ieder geval!
Wat leuk @Julus! Zegt in ieder geval dat jullie elkaar wat te vertellen hebben. Heb je de indruk dat jullie snel wat gaan afspreken? Ben benieuwd
Voelt voor nu heel fijn in ieder geval!
Wat leuk @Julus! Zegt in ieder geval dat jullie elkaar wat te vertellen hebben. Heb je de indruk dat jullie snel wat gaan afspreken? Ben benieuwd

zondag 16 juni 2019 om 18:11
Klinkt hoopvol! Zo snel kan het tij dus keren. Staat er al een date gepland?
Ik heb dit eerder gehad, uren bellen. Maar ik moest toen constateren dat dat voornamelijk draaide om aandacht, aanspraak.
Deze keer heb ik ook niks meer gehoord. Dus ik verwacht daar niks meer van. Je zou denken: uren bellen, dat is positief. Helaas heb ik een andere ervaring en daarom verwacht ik er niks van
Ik heb dit eerder gehad, uren bellen. Maar ik moest toen constateren dat dat voornamelijk draaide om aandacht, aanspraak.
Deze keer heb ik ook niks meer gehoord. Dus ik verwacht daar niks meer van. Je zou denken: uren bellen, dat is positief. Helaas heb ik een andere ervaring en daarom verwacht ik er niks van