Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
zondag 16 juni 2019 om 18:48
Ja volgend weekend, ik probeer er ook niet teveel van te verwachten hoor. Helaas al meerdere keren meegemaakt dat er werd gezegd dat er een klik was en ik vervolgens totaal niets meer hoorde.
We gaan zien of jij en ik de aankomende week positief verrast worden.
Al met al heb ik vandaag toch een heel goed gevoel er aan.over gehouden.
We gaan zien of jij en ik de aankomende week positief verrast worden.
Al met al heb ik vandaag toch een heel goed gevoel er aan.over gehouden.

zondag 16 juni 2019 om 18:53
Dat is het belangrijkste! Want je weet ook: als dit niks wordt heb je iig een fijne ervaring gehad en komt er een nieuwe kans. Zo sta ik er in en dan laat je het makkelijk los.
We gaan het inderdaad zien, al geef ik jou meer kans dan ik haha! Deze man duikt graag weken onder zei hij. Terug in zijn hol. En dat is iets wat niet bij mij past. Tegen die tijd is het bij mij al lang weggezakt.
We gaan het inderdaad zien, al geef ik jou meer kans dan ik haha! Deze man duikt graag weken onder zei hij. Terug in zijn hol. En dat is iets wat niet bij mij past. Tegen die tijd is het bij mij al lang weggezakt.

zaterdag 29 juni 2019 om 09:32
Nou gister een date gehad met een tindermatch toen er nog op zat, op een super mooi plek.
Maar wat een desinteresse had hij en vage opmerkingen.
Het was heel raar haha
Ik verteld aan een buurmeisje. Toen zei ze heb jij niet bindingsangst of te kieskeurig, want je bent al zo lang single.
Daarna naar de kroeg gegaan en daar gezellig gehad. Kwam een zwerver op me af en die zei, ja meid zelfliefde.
Haha zijn dit tekens allemaal ?
Het was heel raar haha
Ik verteld aan een buurmeisje. Toen zei ze heb jij niet bindingsangst of te kieskeurig, want je bent al zo lang single.
Daarna naar de kroeg gegaan en daar gezellig gehad. Kwam een zwerver op me af en die zei, ja meid zelfliefde.

zaterdag 29 juni 2019 om 09:34
Leuk leuk! Ben benieuwd waar het heen gaat!Anoniem1234321 schreef: ↑28-06-2019 11:26Gaat erg goed. We spreken veel af, thuis met een filmpje maar ook lekker op een terras of ergens buiten in de zon. Praten veel en hebben tot nu toe beide een goed gevoel. Voel mij er goed bij

zaterdag 29 juni 2019 om 09:35
Ook zonde van je tijd dan. Deed hij eerder wel geinteresseerd? Anders zou ik niet eens afgesproken hebbenIlovefairytales schreef: ↑29-06-2019 09:32Nou gister een date gehad met een tindermatch toen er nog op zat, op een super mooi plek.
Het was heel raar haha
![]()
zaterdag 29 juni 2019 om 13:19
Hoi hoi,
Ben zowel nieuw op dit forum als op Tinder (net uit een lange relatie).
Op dit moment verward Tinder mij nogal! Wat voor 'n soort contact draait het nou om? Aan de ene kant lees ik op zat profielen "geen ONS/FWB", maar vanuit elke hoek komt het advies (van zowel mannen als vrouwen) om altijd met suggestieve one-liners te openen. Het lijkt ook het verwachtingspatroon te zijn: eerst daten en sex, en dan kijken of er meer kan zijn.
Volgens mij ben ik echt pijnlijk knullig hierin. Ik ben nooit echt een dater geweest, bij mij ontstonden relaties altijd vanuit vriendschap, collega's, klasgenoten, etc. Ik ben niet gewend te openen met seksuele spanning.
Is Tinder gewoon niets voor mij? Er vanuit gaande dat 'one-liners' het voor mij niet gaan worden, hoe ziet zo'n Tinder gesprek er dan uit?
Op dit moment verward Tinder mij nogal! Wat voor 'n soort contact draait het nou om? Aan de ene kant lees ik op zat profielen "geen ONS/FWB", maar vanuit elke hoek komt het advies (van zowel mannen als vrouwen) om altijd met suggestieve one-liners te openen. Het lijkt ook het verwachtingspatroon te zijn: eerst daten en sex, en dan kijken of er meer kan zijn.
Volgens mij ben ik echt pijnlijk knullig hierin. Ik ben nooit echt een dater geweest, bij mij ontstonden relaties altijd vanuit vriendschap, collega's, klasgenoten, etc. Ik ben niet gewend te openen met seksuele spanning.
Is Tinder gewoon niets voor mij? Er vanuit gaande dat 'one-liners' het voor mij niet gaan worden, hoe ziet zo'n Tinder gesprek er dan uit?
Je weet maar nooit.

zaterdag 29 juni 2019 om 15:27
Ik zou inderdaad dan bv Paiq proberen. Daar heb ik goede ervaringen mee. Vaak leuke, slimme mannen met wie je goede gesprekken kunt voeren.
Tinder is echt seksgericht. Meestal na een paar zinnen al. Bij Paiq moet je eerst een gesprek voeren en dan ga je door of je breekt af. Na zoveel minuten zie je elkaars foto pas.
Tinder is echt seksgericht. Meestal na een paar zinnen al. Bij Paiq moet je eerst een gesprek voeren en dan ga je door of je breekt af. Na zoveel minuten zie je elkaars foto pas.

zondag 30 juni 2019 om 11:31
Ik kwam ze overal tegen ook op paiq.GoeieGok schreef: ↑29-06-2019 13:19Hoi hoi,
On line daten is een gok.
Je moet duidelijk zijn op tinder meteen. En je foto's doen veel.
En het filteren is een werk. Maar als ik je het zo lees is het moeite doen. En je wordt er handig in.
Ik had weer moeite met de teleurstelling in het echt als je ziet en date. En het positief omdraaien haha
zondag 30 juni 2019 om 19:00

maandag 1 juli 2019 om 00:21
Ach, mijn ervaring is dat op iedere datingsite mannen zitten alleen voor sex.
Niet alleen op Tinder.
Zoals als eerder gezegd meteen duidelijk zijn over je intenties en filteren dan kom je een heel eind.
Er zitten genoeg leuke, serieuze mannen op Tinder.
Heb mijn lief er ook leren kennen en ken meerdere succes verhalen van Tinder.
Veel succes en vooral veel plezier met daten!
Niet alleen op Tinder.
Zoals als eerder gezegd meteen duidelijk zijn over je intenties en filteren dan kom je een heel eind.
Er zitten genoeg leuke, serieuze mannen op Tinder.
Heb mijn lief er ook leren kennen en ken meerdere succes verhalen van Tinder.
Veel succes en vooral veel plezier met daten!

maandag 1 juli 2019 om 08:00
Als je opent met een suggestieve one liner krijg je iemand die uit is op seks. Lijkt mij. Nu moet ik zeggen dat ik maar één tinder date heb gehad, een jaar geleden. Ik heb hem zojuist koffie op bed gebracht. En nee, geen suggestieve opmerkingen gemaakt zonder dat we elkaar gezien hadden.GoeieGok schreef: ↑29-06-2019 13:19Hoi hoi,

maandag 1 juli 2019 om 08:36
In één keer raak. En ik geloofde er echt niet in. Maar binnen drie dagen had ik de juiste geswiped. Op basis van vooroordelen over zijn beroep. Ik had wel gelijk en in het echt was hij bovendien ook nog leuker dan op de foto.

maandag 1 juli 2019 om 09:21
Mijn theorie is dat Tinder ongeveer hetzelfde is als de kroeg. Maar dan digitaal. Je wisselt vluchtig een blik uit, maakt eens een praatje, en als je iemand toch niet interessant vindt ga je weer verder. Ook in de kroeg lopen mensen die alleen uit zijn op een avontuurtje. Ook in de kroeg lopen gebonden mannen op zoek naar vertier.
Het enige verschil is dat je elkaar op Tinder niet meteen live ziet en dat je moeilijk meteen door kan lopen als dat wel zo is. Daar moet je meer energie in steken.
Het enige verschil is dat je elkaar op Tinder niet meteen live ziet en dat je moeilijk meteen door kan lopen als dat wel zo is. Daar moet je meer energie in steken.

maandag 1 juli 2019 om 09:25
maandag 1 juli 2019 om 13:48
Ik hoor en lees ook echt vaak dat Tinder vooral voor seks bedoeld is. Die ervaring heb ik echter niet. Ik heb het 3 tot 4 jaar gebruikt, maar ben weinig schunnige dingen tegengekomen. heel af en toe maar, maar dat werd snel duidelijk dus dat kun je gewoon afkappen. Ik heb er echt wel regelmatig serieuze dates aan overgehouden en uiteindelijk zelfs een relatie.
Dus als jij duidelijk bent over je bedoelingen kun je het echt wel als serieus dateplatform gebruiken.
Dus als jij duidelijk bent over je bedoelingen kun je het echt wel als serieus dateplatform gebruiken.
woensdag 17 juli 2019 om 13:54
Daarnet tijdens het koffiezetten dacht ik nog aan iets grappigs wat me overkwam met een tinderdate enkele jaren geleden.
Nu kan ik er ten minste mee lachen, toen niet...
Ik had een eerste date en een paar uur nadien zou ik in mijn eentje naar een singles bijeenkomst gaan. Nu was die date zo leuk, dat ik hem meevroeg, waar hij enthousiast op reageerde.
Op die bijeenkomst kwam ik een klant tegen, even staan praten, mijn date voorgesteld met het verhaaltje erbij. So far, so good.
Na aan paar weken aangenaam verder daten had hij me iets belangrijk te vertellen en wat bleek... klant had hem op FB opgezocht, ze hadden al een tijdje aangenaam online contact en ze had hem op date gevraagd, wat hij ook ging doen. Bye Bye date, is trouwens ook bij hen bij een paar keer daten gebleven.
Achteraf haar erover aangesproken en ze vond dat het moest kunnen omdat we nog niets officieel hadden en hij in wezen nog steeds vrij was...
No rules in love and war?
Nu kan ik er ten minste mee lachen, toen niet...
Ik had een eerste date en een paar uur nadien zou ik in mijn eentje naar een singles bijeenkomst gaan. Nu was die date zo leuk, dat ik hem meevroeg, waar hij enthousiast op reageerde.
Op die bijeenkomst kwam ik een klant tegen, even staan praten, mijn date voorgesteld met het verhaaltje erbij. So far, so good.
Na aan paar weken aangenaam verder daten had hij me iets belangrijk te vertellen en wat bleek... klant had hem op FB opgezocht, ze hadden al een tijdje aangenaam online contact en ze had hem op date gevraagd, wat hij ook ging doen. Bye Bye date, is trouwens ook bij hen bij een paar keer daten gebleven.
Achteraf haar erover aangesproken en ze vond dat het moest kunnen omdat we nog niets officieel hadden en hij in wezen nog steeds vrij was...
No rules in love and war?