Relatie perikelen, leuke soap verhalen alles is welkom!

30-03-2009 21:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik mis hier op het forum een beetje een klets topic. Weer een vervelende situatie met vriend, en je wil het gewoon even kwijt of advies? Alle dagelijkse dingen die je tegenkomt in een relatie, of daten, of single bestaan. Even kijken of dit werkt. Gewoon om van je af te schrijven, of juist leuke dingen delen!
Wil je nou serieus alle verhalen hier op het forum bundelen in dit topic?
En dat alles door elkaar heen loopt?
Niet alle verhalen, gewoon dagelijkse perikelen
Nou over perikelen gesproken. Mijn man zit nu in bad, en ik ga er zo bij. Ja, dat is nog eens een perikel, nietwaar
Mijn vriend belde net. Terwijl ik zo lekker op de bank lag te slapen.... En nu moet ik zelf koffie gaan zetten omdat hij hier niet is en daar heb ik geen zin in. Wat een soap
quote:Parnell schreef op 30 maart 2009 @ 21:17:

Nou over perikelen gesproken. Mijn man zit nu in bad, en ik ga er zo bij. Ja, dat is nog eens een perikel, nietwaar

Dat is geen perikel!

single en seksloos zijn is pas een perikel...
Jezus P & P, jullie levens zuigen wel echt zeg
Jeetje Parnell, dat klinkt gezellig. Pas alleen op met die ingeplugde krultang, dat zou nog es een perikel zijn. Alleen zou je het hier niet kunnen navertellen en dan missen wij weer die perikelen.

Ik heb Grey's Anatomy aanstaan. Dat zijn nog es perikelen.

Idee: misschien moet je gaan twitteren miepjee?
Mijn vriend wou mijn nieuwe H&M aanwinstjes eigenlijk niet zien omdat hij heeel hard moest studeren. Maar ik heb hem gewoon meegesleept. Hij vond ze leuk. Toen gingen we nog even lekker zoenen, lachte hij me een beetje uit omdat het buurmanverhaal waarmee ik zo had meegeleefd nep bleek te zijn en toen ging hij aan de studie.

Boeiender dan dat wordt het niet vandaag

Voor wie het interesseert: ik heb écht een relatie met mijn buurman, dat mogen jullie komen controleren
Ik zit hier alleen en mijn man zit in de sportschool...oja..zit nu beauty en de nerd te kijken...spannend he!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Oja, die krultang, dat kan nog lachen worden!

Peartje toch, single en sexloos is wel kut ja, ik kan me die tijd nog levendig herinneren. Maar troost je: voor je het weet ben je getrouwd en spring je bij een kerel in bad. Echt, en vast sneller dan je denkt!
Ik had (als meelezer) ook heerlijk meegeleeft met het buurman topic!

Man (ex-buurjongen, jaja echt waar!) heeft mij ook enigszins uitgelachen.....

Dat was mijn perikel voor vandaag.
En ik wilde ook nog lekker vroeg in bed gaan liggen met de tv aan, en nou zit ik hier te F5-en. En ik werd ook enorm omgeleid in het verkeer vandaag, was irritant man.

Wel lekker (licht) gegeten.
quote:Miepjee schreef op 30 maart 2009 @ 21:02:

Hoi allemaal,

ik mis hier op het forum een beetje een klets topic. Weer een vervelende situatie met vriend, en je wil het gewoon even kwijt of advies? Alle dagelijkse dingen die je tegenkomt in een relatie, of daten, of single bestaan. Even kijken of dit werkt. Gewoon om van je af te schrijven, of juist leuke dingen delen!

aan de voorgaand reacties heb ik toch het idee dat dit niet helemaal je bedoeling was, heb ik het mis? om al die dingen in 1 topic te bundelen is niet mogelijk ben ik bang, het gaat een warboel worden en je kunt niet goed op elkaar reageren.

al de dingen die jij opnoemt zijn al bestaande (aparte) topics van.

je zegt dat je leuk wilt kletsen over relaties/daten/single bestaan, waarom wil je juist hier over kletsen. wat is je doel van dit topic?
Zucht.. Had ik maar een lekkere man die me uit zou lachen omdat ik zat te zwijmelen bij het fake buurman topic..

Mijn perikel vandaag was dat ik momenteel geen perikelen in mijn leven heb. Single en sexloos inderdaad..
vrees dat dit geen retecool toppertje gaat worden....
Dit moeten jullie echt weten hoor......Xan en Erwt zijn een setje!!
Pff en ik zit hier in duitsland verliefd te zijn... maar morgen ga ik lekker bijbruinen.. kom ik weer fris en fruitig in nl... niet echt boeiend maar ja.. mooier kan ik het niet maken
Ik heb net de was opgehangen. Lekker dat dat weer buiten kan.

Sinds gisteravond nog geen nieuwe relatie gevonden trouwens. Dat wilde ik effe kwijt. :-)
Pffffffffffff...hier ook een perikel

Ben hastikke aan het werk!

Zo, overtref dat maar eens
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:newstylista schreef op 30 maart 2009 @ 21:46:

[...]

aan de voorgaand reacties heb ik toch het idee dat dit niet helemaal je bedoeling was, heb ik het mis? om al die dingen in 1 topic te bundelen is niet mogelijk ben ik bang, het gaat een warboel worden en je kunt niet goed op elkaar reageren.

al de dingen die jij opnoemt zijn al bestaande (aparte) topics van.

je zegt dat je leuk wilt kletsen over relaties/daten/single bestaan, waarom wil je juist hier over kletsen. wat is je doel van dit topic?

Inderdaad dat bedoelde ik niet, ik bedoel gewoon alle dagelijkse dingen die gebeuren in een relatie of single bestaan, die je even kwijt wilt maar het niet waard is om een heel topic voor te openen.

Maar zo te zien moeten sommige hier meteen vervelend reageren en nergesn serieus over kunnen doen... dus never mind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven