Ergerlijke facebookberichten deel 5

zondag 16 juni 2019 om 17:41
ik had vorige week allemaal Metallica en Bon Jovi berichtjes.

zondag 16 juni 2019 om 20:36
Ja,, ik vind het feit dat je kunt inchecken bij auschwitz al raar.. (nee zelf niet geweest)Ceridwen91 schreef: ↑13-06-2019 13:56Die foto’s![]()
Ik wil zelf al jaren graag naar Chernobyl - interssant vanuit historisch perspectief en omdat ik een interesse heb voor de moderne wereld in “verval”. Maar nevernooitniet dat ik daar zulke foto’s zou gaan makenDit soort mensen zou dat waarschijnlijk ook in Auschwitz durven te flikken...
Never stop making wishes♡
maandag 17 juni 2019 om 09:41
O maar dat snap ik dan weer wel.derooiekater schreef: ↑16-06-2019 17:25
En dan al die berichten van pappa ik mis je speciaal op deze dag![]()
Ik vind social media niet alleen voor de mooie dingen des levens.
Ik probeer niet het perfecte plaatje te laten zien en ik vind dat verdriet best ruimte mag hebben op je tijdlijn.
Als mensen er maar duidelijk in zijn. Niet van die vage teksten alleen om aandacht te trekken.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 18 juni 2019 om 10:34
Ik heb er weer eentje die op vakantie is en iets van 30 foto's per dag plaatst. Foto's van het landschap vanuit de auto, van elk drankje en van elk hapje eten. En dan 6 van haarzelf. En dat elke dag weer.
Leuk dat je op vakantie bent en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt, maar moeten al die foto's elke dag echt?
Leuk dat je op vakantie bent en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt, maar moeten al die foto's elke dag echt?
dinsdag 18 juni 2019 om 16:11
Ik ken zulke mensen ook maar vraag mij dan af of die mensen er ook echt van genieten? Of dat ze meer bezig zijn met foto's maken voor op hun sociale media.Daantje1970 schreef: ↑18-06-2019 10:34Ik heb er weer eentje die op vakantie is en iets van 30 foto's per dag plaatst. Foto's van het landschap vanuit de auto, van elk drankje en van elk hapje eten. En dan 6 van haarzelf. En dat elke dag weer.
dinsdag 18 juni 2019 om 17:29
Ik heb er nog eentje bij inmiddels. Nog meer foto's dan de andere. Maar dat zijn nog wel een beetje interessante foto's tenminste. Als kijk ik ze niet allemaal.
Als ik zelf op vakantie ben dan bekijk ik 's avonds mijn foto's (als ik die al maak want vaak vergeet ik foto's te maken) en een stuk of 5 leuke plaats ik in zo'n raster. Degene die het leuk vindt hoeft dan maar 1 foto te bekijken en meer hoeven ze ook niet te zien. Ik hoef niet alles te delen.
Ik denk dat het meer voor de sociale media is om zich te laten zien aan anderen. Zeker die ene.
Als ik zelf op vakantie ben dan bekijk ik 's avonds mijn foto's (als ik die al maak want vaak vergeet ik foto's te maken) en een stuk of 5 leuke plaats ik in zo'n raster. Degene die het leuk vindt hoeft dan maar 1 foto te bekijken en meer hoeven ze ook niet te zien. Ik hoef niet alles te delen.
Ik denk dat het meer voor de sociale media is om zich te laten zien aan anderen. Zeker die ene.

woensdag 19 juni 2019 om 14:06

woensdag 19 juni 2019 om 14:12
Lieve dikke Rode theemuts. Het voelt als gisteren toen stichting moederloos ons belde omdat ze je als enige levende uit een vuilniszak uit de sloot hadden gevist. Al je broertjes en zusjes waren al dood. Wat moet je bang zijn geweest. Ze gaven je weinig kans, je was al blind aan een oogje dus niemand zou je willen hebben, maar (naam man) had al eerder met geduld fleskittens groot gekregen dus probeerden ze het bij ons. Wat was je ziek en uitgedroogd en bang voor alles en iedereen. (Naam man) had weken vrij om je 8 keer dag en nacht te voeden en warm te houden. Hij was de enige bij wie je wilde zijn. Stukje bij beetje won ie je vertrouwen.
En nu, nu ben je offieel ineens ‘senior’. De oudste van het stel. Niet bejaard. Senior. Een hele dikke vrijkous van een rode poes. En dus moet je naar de dokter voor een gebitsrenovatie. Het maakt niet uit. Je blijft de mooiste rooie die we hebben (we hebben er maar 1). Met daarbij een foto van de minirooie aan de fles als kansloosje en een als de gezonde dikke theemuts die ze nu is
Ik ben net zo erg...
En nu, nu ben je offieel ineens ‘senior’. De oudste van het stel. Niet bejaard. Senior. Een hele dikke vrijkous van een rode poes. En dus moet je naar de dokter voor een gebitsrenovatie. Het maakt niet uit. Je blijft de mooiste rooie die we hebben (we hebben er maar 1). Met daarbij een foto van de minirooie aan de fles als kansloosje en een als de gezonde dikke theemuts die ze nu is
Ik ben net zo erg...

donderdag 20 juni 2019 om 22:02
Ik post heel af en toe wat op fb.. vandaag dacht ik laat ik een selfie plaatsen van mij en 9 jarige dochter van vrienden. Nieuwe mcflurry uitgeprobeerd!
Als ik zie hoe vaak er “lekker” onder wordt gepost snap ik ergens dat dit onder ergerlijke fb Posts kan vallen
Los van het feit dat ik de reacties waardeerde hoor
Maar het ‘Facebook gewoonte wereldje’ viel wel weer even op zeg maar
Als ik zie hoe vaak er “lekker” onder wordt gepost snap ik ergens dat dit onder ergerlijke fb Posts kan vallen

Los van het feit dat ik de reacties waardeerde hoor

Maar het ‘Facebook gewoonte wereldje’ viel wel weer even op zeg maar
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
Never stop making wishes♡

vrijdag 21 juni 2019 om 11:28

vrijdag 21 juni 2019 om 12:04
Doubletree20 schreef: ↑21-06-2019 11:28Nou, ik weet al waar FB volgende week vol mee gaat staan en dan ook precies wie het plaatst. Grietje haar bekende benenfoto, Jantje op terras met z'n pilsje erop, Kees aan de BBQ en dat waarschijnlijk 5 dagen op een rij want je zou toch niet eens 1 dag een foto van de BBQ kunnen plaatsen.
Zolang er geen voeten pontificaal op staan vind ik dat allemaal leuk.

vrijdag 21 juni 2019 om 12:07
Orangetree schreef: ↑19-06-2019 14:12Lieve dikke Rode theemuts. Het voelt als gisteren toen stichting moederloos ons belde omdat ze je als enige levende uit een vuilniszak uit de sloot hadden gevist. Al je broertjes en zusjes waren al dood. Wat moet je bang zijn geweest. Ze gaven je weinig kans, je was al blind aan een oogje dus niemand zou je willen hebben, maar (naam man) had al eerder met geduld fleskittens groot gekregen dus probeerden ze het bij ons. Wat was je ziek en uitgedroogd en bang voor alles en iedereen. (Naam man) had weken vrij om je 8 keer dag en nacht te voeden en warm te houden. Hij was de enige bij wie je wilde zijn. Stukje bij beetje won ie je vertrouwen.
Ik ben net zo erg...![]()
![]()

Ik erger me blijkbaar niet aan zo heel veel momenteel.
Behalve die ene, die mijn tijdlijn volgooit met zure spreuken en slachtoffergedrag.