Olcay fatshaming
maandag 17 juni 2019 om 21:26
Nou dat bedoel ik maar.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑17-06-2019 21:21Ja inderdaad. Ik kan er ook voor kiezen nooit meer adem te halen. Dat scheelt de maatschappij weer geld.![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 17 juni 2019 om 21:29
Snoepen is inderdaad ook wel heel breed. Kan ook een stukje kaas, handje noten, repen komkommer, crackers, fruitsalade etc. zijn.
Ik zet elke dag na school een monkey plate neer, dan eten ze tenminste wat. En daar zit regelmatig een handje chips of iets van cheese dippers op. Zoetigheid zijn ze minder gek op.
maandag 17 juni 2019 om 21:30
Bij die 75%... lekker belangrijk ook. Mag ik anders niet mee praten?
Maaruh jouw kinderen zijn nog heel klein toch?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

maandag 17 juni 2019 om 21:31
Och hemel gaan we die kant op? Snoeptomaatjes, crackers, kaasjes, olijven, nootjes, komkommer en fruit krijgen ze hier allemaal zeer regelmatig, maar dat schaar ik niet onder snoep.Juf-Toos schreef: ↑17-06-2019 21:29Snoepen is inderdaad ook wel heel breed. Kan ook een stukje kaas, handje noten, repen komkommer, crackers, fruitsalade etc. zijn.
Ik zet elke dag na school een monkey plate neer, dan eten ze tenminste wat. En daar zit regelmatig een handje chips of iets van cheese dippers op. Zoetigheid zijn ze minder gek op.
maandag 17 juni 2019 om 21:36
Ik wel. Allemaal tussendoortjes, naast de 3 hoofdmaaltijden. En de ene keer kiezen we iets minder gezond dan de andere.
maandag 17 juni 2019 om 21:37
Zelfs op jonge leeftijd zijn er al grote verschillen in de mate waarin kinderen zich kunnen beheersen.
En dat is dan gewoon kind-eigen, kan geen opvoeding tegenop.
Google maar eens op de marshmallowtest.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 17 juni 2019 om 21:39
Ah, kijk, ik heb geen werk, dus ik moet alles zelf opeten.
David Dunning
David Dunning
maandag 17 juni 2019 om 21:40
van eten koppelen aan feest is ook een slecht plan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 17 juni 2019 om 21:41
Ah ja, die naam zocht ik! Ik kwam er maar niet op hoe die test heette...
maandag 17 juni 2019 om 21:41
En hoe kom je aan die cijfers?
https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... t-kinderen
12% heeft overgewicht.
In mijn jeugd was dat geloof ik 9 of 10 %.
David Dunning
David Dunning
maandag 17 juni 2019 om 21:42
Duurde wel erg lang voordat je die hint begreep hè.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑17-06-2019 21:21Ja inderdaad. Ik kan er ook voor kiezen nooit meer adem te halen. Dat scheelt de maatschappij weer geld.![]()

David Dunning
David Dunning
maandag 17 juni 2019 om 21:44
maandag 17 juni 2019 om 21:45
En ook nog eens foutieve informatie verstrekken... lekkere discussie dus weer.Solomio schreef: ↑17-06-2019 21:41En hoe kom je aan die cijfers?
https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... t-kinderen
12% heeft overgewicht.
In mijn jeugd was dat geloof ik 9 of 10 %.

maandag 17 juni 2019 om 21:47
Ja idd, handig! Ik ben op het moment echt heel moe dan is dit soort informatie omhoog halen altijd een opgave.
In het verzorgingstehuis tegenover je?