Zo jammer dit.
woensdag 19 juni 2019 om 11:08
Je hebt hem ruimschoots de kans gegeven om het gewoon te vertellen, hebt zelfs nog aangegeven dat je er geen problemen mee hebt als hij met haar omgaat, maar hij blijft liegen tot blijkt dat je tastbaar bewijs hebt. Ik zou er ook wel klaar mee zijn als ik jou was. Hij komt wel erg achterbaks over.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 19 juni 2019 om 11:17
Het is jammer dat iemand met wie je het leuk hebt toch niet helemaal blijkt te zijn wat je dacht.
Liegen, ontkennen, boos worden, ‘stelt niets voor, daarom wilde ik niets zeggen’, er alles aan willen doen om het goed te maken....
Ik zou er geen zin meer in hebben.
Liegen, ontkennen, boos worden, ‘stelt niets voor, daarom wilde ik niets zeggen’, er alles aan willen doen om het goed te maken....
Ik zou er geen zin meer in hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 19 juni 2019 om 11:33
Lieverdanlief91 schreef: ↑19-06-2019 10:46....
Hij wilde niks zeggen, want het stelde niks voor en was bang voor mijn reactie.
Op het moment dat je iets niet wilt of durft te vertellen tegen je partner, is er iets grondig mis. Met de relatie, met de partner en/of met de eigen motieven.
Gezien jouw redelijke reacties, blijven alleen de relatie en/of zijn motieven over. Aan jou de keus of je daarmee verder wilt.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
woensdag 19 juni 2019 om 11:34
woensdag 19 juni 2019 om 11:35
Die meid moet je niet de schuld gaan geven want blijkbaar heeft ze niks verzonnen!Madeliefjees schreef: ↑19-06-2019 11:18En wat leuk dat die andere "meid" gelijk gaat stoken en roddelen.
woensdag 19 juni 2019 om 11:35
Madeliefjees schreef: ↑19-06-2019 11:18En wat leuk dat die andere "meid" gelijk gaat stoken en roddelen.
Wat een zure reactie! Zeg dan niets! Die meid kan best ook zijn bedonderd en dat nu een ander willen besparen.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
woensdag 19 juni 2019 om 11:45
Ik zou deze zonder mij verder laten "lopen"
Er zijn genoeg leuke andere mannen, die niet sneaky zijn.
En wees blij dat die andere dame heeft zitten "stoken", want het was blijkbaar terecht.
Nu heb je echt een keuze, en je hebt een klein tipje van de sluier gekregen, voor wat je misschien in de toekomst met deze vent te wachten staat, ik zou dat niet negeren en voor lief nemen, als ik jou was TO.
Er zijn genoeg leuke andere mannen, die niet sneaky zijn.
En wees blij dat die andere dame heeft zitten "stoken", want het was blijkbaar terecht.
Nu heb je echt een keuze, en je hebt een klein tipje van de sluier gekregen, voor wat je misschien in de toekomst met deze vent te wachten staat, ik zou dat niet negeren en voor lief nemen, als ik jou was TO.
anoniem_370584 wijzigde dit bericht op 19-06-2019 11:47
0.38% gewijzigd
woensdag 19 juni 2019 om 11:45
Je hebt hem alle kansen gegeven, en hij liegt en bedriegt jou net zolang totdat hij het niet meer kan ontkennen.
Ik raad je aan om dit te beeindigen en op zoek te gaan naar iemand die wel volledig voor jou gaat.
Ik raad je aan om dit te beeindigen en op zoek te gaan naar iemand die wel volledig voor jou gaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 19 juni 2019 om 11:47
Het stelde niets voor, maar hij blijft er wel over liegen tot hij er niet meer onderuit kan. Dat klopt natuurlijk niet.
Het doet pijn, maar kennelijk vindt hij je niet leuk genoeg om eerlijk tegen te zijn. Ik zou hem veel succes wensen, je wonden likken en door. Dit was hem niet, is hem niet en wordt hem niet.
Het doet pijn, maar kennelijk vindt hij je niet leuk genoeg om eerlijk tegen te zijn. Ik zou hem veel succes wensen, je wonden likken en door. Dit was hem niet, is hem niet en wordt hem niet.
woensdag 19 juni 2019 om 12:04
Dreamchild schreef: ↑19-06-2019 11:33Op het moment dat je iets niet wilt of durft te vertellen tegen je partner, is er iets grondig mis. Met de relatie, met de partner en/of met de eigen motieven.
Gezien jouw redelijke reacties, blijven alleen de relatie en/of zijn motieven over. Aan jou de keus of je daarmee verder wilt.
anoniem_387319 wijzigde dit bericht op 19-06-2019 13:12
69.71% gewijzigd