Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Coerage schreef:
20-06-2019 01:41
Ik heb mijn bericht aangepast.
Je kan ook gewoon antwoord geven trouwens.
Waarom zou ik uit moeten leggen wat jullie verkeerd lezen?
impala schreef:
20-06-2019 01:39
Niks. De mod wel.
Maar je zou je woonplaats kunnen verwijderen uit je verzoekje, nu het ingewilligd is? Uit de quote kan alleen de mod dat doen. En die is naar bed denk ik. Ze had het niet moeten quoten.

No offence. Heb Bladora's topic niet eens gelezen, maar ze had het over werkplek. Niet plaats...
Toch?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
impala schreef:
Ik snelle het ook niet. Heb nu wel een idee maar dat kan Orisa beter zelf uirleggen want straks zit ik ernaast. Zo duidelijk is het ook weer niet.
Het is gewoon duidelijk.
Coerage schreef:
20-06-2019 01:42
No offence. Heb Bladora's topic niet eens gelezen, maar ze had het over werkplek. Niet plaats...
Toch?
Zie Bladoras verzoek in mod topic. Of is V geen woonplaats plaatsnaam?
impala wijzigde dit bericht op 20-06-2019 01:48
13.97% gewijzigd
.
Orișa schreef:
20-06-2019 01:42
Het is gewoon duidelijk.
Nou, kennelijk niet he.
.
impala schreef:
20-06-2019 01:43
Nou, kennelijk niet he.
Daar kan ik dan toch niets aan doen? Gebruik Google en leer.
Opnieuw gelezen Impala, je hebt gelijk. Niet handig nee.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ik bedoelde ook plaatsnaam, niet woonplaats. Dat was ook verwarrend. Heb het aangepast.

Edit : het is dus een werkplek, ook geen plaatsnaam. Whatever, all the same. Het gaat het om het principe. Dit is eigenlijk nog erger dan een plaatsnaam.
impala wijzigde dit bericht op 20-06-2019 02:04
47.11% gewijzigd
.
Orișa schreef:
20-06-2019 01:44
Daar kan ik dan toch niets aan doen? Gebruik Google en leer.
Ja doei zeg.
.
Orișa schreef:
20-06-2019 00:02
Aandacht.

Wel bizar weer dat iemand heeft lopen snitchen dat Solo veel langer straf moest hebben en de juf daar dan ook gehoor aan geeft.
Slaat weer nergens op.
Orișa schreef:
1. Wie quote ik?
2. Dus wie spreek ik aan?
3. Waar spreekbuis diegene op aan en waarom?

Kom op, basisschool begrijpend lezen.
Ik ben heel goed in begrijpend lezen, maar het was laat gisteren (vanmorgen) en ik vatte je Koninginnen post verkeerd op. Nu lees ik het anders.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Het was duidelijk kindertjesbedtijd gisteravond :hihi:
Star² schreef:
20-06-2019 08:31
Het was duidelijk kindertjesbedtijd gisteravond :hihi:
😂 zeg dat wel...
-Bladora- schreef:
20-06-2019 08:34
😂 zeg dat wel...
De mod heeft inmiddels de naam van je werkplek verwijderd uit de quote, maar in jouw originele post op het modtopic staat het nog. Dat zou je zelf weg moeten halen. Just saying...
.
impala schreef:
20-06-2019 08:39
De mod heeft inmiddels de naam van je werkplek verwijderd uit de quote, maar in jouw originele post op het modtopic staat het nog. Dat zou je zelf weg moeten halen. Just saying...
Thanks impala! Ga ik doen.
-Bladora- schreef:
20-06-2019 08:30
Ik ben heel goed in begrijpend lezen, maar het was laat gisteren (vanmorgen) en ik vatte je Koninginnen post verkeerd op. Nu lees ik het anders.
Sorry, maar dan heb je echt ontzettend slecht gelezen en blijf je ook nog drammen als ik allang heb gezegd dat het helemaal niets met jou te maken heeft. Misschien na een aantal glazen niet meer forummen ;)
Orișa schreef:
20-06-2019 08:57
Sorry, maar dan heb je echt ontzettend slecht gelezen en blijf je ook nog drammen als ik allang heb gezegd dat het helemaal niets met jou te maken heeft. Misschien na een aantal glazen niet meer forummen ;)
Pff. Heb je zelf een katertje? Dat je nu nog steeds zo zuur reageert terwijl Bladora juist hand in eigen boezem steekt.
.
Coerage schreef:
20-06-2019 01:39
Waarom vroeg je dan aan Bladora c.q. de mod of ze de Koningin was? Ik snapte dat ook niet helemaal.

De mod sprak over zichzelf in meervoud. Orișa maakte daar een grapje over die niemand snapte. ;-)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pluralis_majestatis
Orișa schreef:
20-06-2019 08:57
Flauw zeg. Dat heeft niks met het aantal glazen (die ik overigens niet had gedronken) te maken. Zoals je hebt gelezen was het voor meerderen niet duidelijk wat je bedoelde. Ik vraag me af wie er nu doordramt. Maar goed dat doe ik nu ook weer.
RikM schreef:
20-06-2019 09:05
De mod sprak over zichzelf in meervoud. Orișa maakte daar een grapje over die niemand snapte. ;-)

Ja nu is dat wel duidelijk 😂
RikM schreef:
20-06-2019 09:05

Gewoon basisschoolkennis.
impala schreef:
20-06-2019 08:59
Pff. Heb je zelf een katertje? Dat je nu nog steeds zo zuur reageert terwijl Bladora juist hand in eigen boezem steekt.

Jeetje Impala, je bent weer all over the place. Geef mensen even de tijd om zelf te reageren zeg.
.
Orișa schreef:
20-06-2019 09:09
Wat jij zegt!
Pfffff niveau, hè :biggrin:
Orișa schreef:
20-06-2019 09:09

Ik denk dat de meesten het woordje "we" niet is opgevallen. Ik moest 'm zelf ook twee keer lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven