Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
20-06-2019 09:26
Ik denk dat de meesten het woordje "we" niet is opgevallen. Ik moest 'm zelf ook twee keer lezen.

Ja en dan zegt ze 'lees het nou nog eens' en dan wordt er nog gedramd dat ZIJ het uit moet leggen. Kom op zeg, omgekeerde wereld.
the_Wicked_Witch schreef:
20-06-2019 09:12
Jeetje Impala, je bent weer all over the place. Geef mensen even de tijd om zelf te reageren zeg.
Ik zit al sinds gisteren in de Koningin 'discussie'. En jij komt daar nu ook even binnenvallen om mij dit te melden? Ga je gang hoor, maar ik vind daar op mijn beurt weer iets van.
.
Orișa schreef:
20-06-2019 00:02
Aandacht.

Wel bizar weer dat iemand heeft lopen snitchen dat Solo veel langer straf moest hebben en de juf daar dan ook gehoor aan geeft.

Sorry, ik was boos dat ze alle appel-kaneel hagelslag had opgekocht.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
impala schreef:
20-06-2019 09:30
Ik zit al sinds gisteren in de Koningin 'discussie'. En jij komt daar nu ook even binnenvallen om mij dit te melden? Ga je gang hoor, maar ik vind daar op mijn beurt weer iets van.

Mag. Ik wijs je er alleen even op dat je de discussie alleen maar verwarrender maakt.
Star² schreef:
20-06-2019 09:28
Ja en dan zegt ze 'lees het nou nog eens' en dan wordt er nog gedramd dat ZIJ het uit moet leggen. Kom op zeg, omgekeerde wereld.

Ach, het kan toch voorkomen dat een grapje een keer niet begrepen wordt. Waarom dat zo op de spits drijven? Het was nou ook weer niet de dijenkletser van de maand.
the_Wicked_Witch schreef:
20-06-2019 09:33
Mag. Ik wijs je er alleen even op dat je de discussie alleen maar verwarrender maakt.
Ik vind Bladora een lieverd en nam het even voor haar op. Niet dat ze het zelf niet af kan, maar die drank opmerking viel bij mij helemaal fout. En we zitten hier in Napraat he, mensen willen wat te lezen hebben. Liefst gezeur :proud:
Daarom reageer ik nu ook op jou :P
.
RikM schreef:
20-06-2019 09:34
Ach, het kan toch voorkomen dat een grapje een keer niet begrepen wordt. Waarom dat zo op de spits drijven? Het was nou ook weer niet de dijenkletser van de maand.

Dat deden degene die het grapje niet begrepen hoor.
RikM schreef:
20-06-2019 09:26
Ik denk dat de meesten het woordje "we" niet is opgevallen. Ik moest 'm zelf ook twee keer lezen.
Nou dat dus. En ik was al redelijk geïrriteerd over vanalles gisteren avond (buiten het forum om) dat ik het persoonlijk opvatte. Dat had ik niet moeten doen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
impala schreef:
20-06-2019 09:36
Ik vind Bladora een lieverd en nam het even voor haar op.
Dank je :heart: leuk om te lezen!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Star² schreef:
20-06-2019 09:49
Dat deden degene die het grapje niet begrepen hoor.

Mwah. Orișa had ook heel makkelijk kunnen zeggen wat ze dan wel bedoelde, in plaats van "lees het nog eens".
RikM schreef:
20-06-2019 10:01
Mwah. Orișa had ook heel makkelijk kunnen zeggen wat ze dan wel bedoelde, in plaats van "lees het nog eens".

Zo gaat het op school/werk toch ook niet, dus waarom zou dat hier wel zo moeten zijn?

God wat zijn we lekker aan het napraten. Waar is Nouschi?
Malagueña schreef:
20-06-2019 09:32
:rofl:
Life is short. Eat dessert first.
RikM schreef:
20-06-2019 10:01
Ik dacht eerst dat het met het onderschrift van de mod te maken had.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-06-2019 10:06
Ik dacht eerst dat het met het onderschrift van de mod te maken had.
Ik dacht dat ik een post van Yas gemist had.
.
RikM schreef:
20-06-2019 09:34
Omdat het helemaal niet om het grapje gaat. Maar om het hysterisch gillen dat iemand je iets aan doet, maar het gewoon puur je eigen gebrek aan kennis van de Nederlandse taal is. De reden voor zo’n 70% van mijn bannen.
En i.p.v. te gaan gillen kan je of het zelf even opzoeken of op een normale manier om uitleg vragen.
Malagueña schreef:
20-06-2019 09:32
Terecht dan.
Orișa schreef:
20-06-2019 11:10
Omdat het helemaal niet om het grapje gaat. Maar om het hysterisch gillen dat iemand je iets aan doet, maar het gewoon puur je eigen gebrek aan kennis van de Nederlandse taal is. De reden voor zo’n 70% van mijn bannen.
En i.p.v. te gaan gillen kan je of het zelf even opzoeken of op een normale manier om uitleg vragen.

Huh, dat deed ze toch ook? Bladora vroeg letterlijk: "wat deed ik verkeerd?"
Ik heb helemaal niemand hysterisch zien gillen. Of zijn die posts inmiddels verwijderd?
Ha gezellig.
Het thema voor vandaag: Schiet-ff-lekker-uit-je-panty-dag
Orișa schreef:
En offtopic zijn in het modtopic?
Voor t zelfde geld had de mod gedacht 'schei 's uit met je flauwe geintjes' en paf weer een ban.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Veel te warm voor panty's.
Oh nee ik zie 't al. Herstel!
Het thema voor vandaag: Gooi-jij-ff-lekker-olie-op-het-vuur
SHIFTY schreef:
20-06-2019 13:04
Het thema voor vandaag: Schiet-ff-lekker-uit-je-pantywitte legging-dag
Orișa schreef:
Zo las ik het weer niet. Alleen jij reageert er hysterisch op in plaats van uit te leggen. Gaat weer nergens over.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-06-2019 13:22
Zo las ik het weer niet. Alleen jij reageert er hysterisch op in plaats van uit te leggen. Gaat weer nergens over.

Je juf of je leidinggevende zegt ook niet alles voor, maar stimuleert je om het zelf uit te zoeken. Zou hier niet anders moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven