Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Als je een grapje moet uitleggen is het ook niet grappig meer.

Ik snap Orisa wel. Het was overduidelijk dat ze op de mod reageerde (en niet op Bladora), ze quote de mod immers.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-06-2019 13:22
Zo las ik het weer niet. Alleen jij reageert er hysterisch op in plaats van uit te leggen. Gaat weer nergens over.
Geeft niet. Het heeft me veel duidelijk gemaakt.
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 13:32
1.39% gewijzigd
RikM schreef:
20-06-2019 11:24
Huh, dat deed ze toch ook? Bladora vroeg letterlijk: "wat deed ik verkeerd?"
Ik heb helemaal niemand hysterisch zien gillen. Of zijn die posts inmiddels verwijderd?
Ik heb toch ook gewoon ‘niets, heeft geen betrekking op jou geantwoord’. Wat meerdere malen moest, omdat het steeds opnieuw gevraagd werd.
SHIFTY schreef:
20-06-2019 13:04
Het thema voor vandaag: Schiet-ff-lekker-uit-je-panty-dag
Volgens mijn peuter wel!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Pipistrello schreef:
20-06-2019 13:26
Als je een grapje moet uitleggen is het ook niet grappig meer.

Ik snap Orisa wel. Het was overduidelijk dat ze op de mod reageerde (en niet op Bladora), ze quote de mod immers.
Precies.
Orișa schreef:
20-06-2019 13:31
Ik heb toch ook gewoon ‘niets, heeft geen betrekking op jou geantwoord’. Wat meerdere malen moest, omdat het steeds opnieuw gevraagd werd.
Waarom vond je het nodig om vanochtend te suggereren, zeg maar gerust snéren, dat ze wel dronken zou zijn geweest?
Projectie is het eerste dat mij te binnen schiet, hoe kóm je daar anders op?
impala wijzigde dit bericht op 20-06-2019 13:36
3.66% gewijzigd
.
Star² schreef:
20-06-2019 13:25
Je juf of je leidinggevende zegt ook niet alles voor, maar stimuleert je om het zelf uit te zoeken. Zou hier niet anders moeten zijn.
Wat een domme vergelijking, dit gaat om geschreven tekst, wat bedoelt de boodschapper daar mee? Dit is een forum je bent met elkaar aan het communiceren en als iemand vraagt om een uitleg, dan geef je die gewoon. Punt!
Wat een geluk om niets. Dit gaat nergens over.
20-06-2019 13:34
Wat een domme vergelijking, dit gaat om geschreven tekst, wat bedoelt de boodschapper daar mee? Dit is een forum je bent met elkaar aan het communiceren en als iemand vraagt om een uitleg, dan geef je die gewoon. Punt!

:rofl:

Bladora kreeg gewoon antwoord van Orisa trouwens, dus lees eerst eens alles voor je tettert.
20-06-2019 13:35

Toch moet je er altijd net zo hard overheen pissen. Ga jezelf met slimme dingen bezighouden dan.
SHIFTY schreef:
20-06-2019 13:09
Oh nee ik zie 't al. Herstel!
Het thema voor vandaag: Gooi-jij-ff-lekker-olie-op-het-vuur

Dat vooral. Van de usual suspects, zeg maar.
Ik ga een dutje doen. Beter voor mijn panty ook want panty's zijn hartstikke brandbaar.
20-06-2019 13:35

Inderdaad. Waarom doe je er dan aan mee?
Dus omdat iemand geïrriteerd is, zoals ze zelf aangeeft, en weigert te lezen wat er echt staat moet ik dat van jou gaan uitleggen.
Ben gekke henkie niet.
Star² schreef:
20-06-2019 13:37
Toch moet je er altijd net zo hard overheen pissen. Ga jezelf met slimme dingen bezighouden dan.
Net zoals ieder ander hier, ga ik ook even mijn plasje doen. Maar je vergelijking slaat noch kant noch wal.
20-06-2019 13:38
Net zoals ieder ander hier, ga ik ook even mijn plasje doen. Maar je vergelijking slaat noch kant noch wal.

Dus wel.
20-06-2019 13:38

Ben wel benieuwd wat je daar mee bedoelt.
Star² schreef:
20-06-2019 13:25
Je juf of je leidinggevende zegt ook niet alles voor, maar stimuleert je om het zelf uit te zoeken. Zou hier niet anders moeten zijn.

Ik vind dat zo flauw. We zitten hier toch niet op school?
impala schreef:
Waarom vond je het nodig om vanochtend te suggereren, zeg maar gerust snéren, dat ze wel dronken zou zijn geweest?
Projectie is het eerste dat mij te binnen schiet, hoe kóm je daar anders op?
Grappig, ik drink zeer zelden, maar nee hoor.
Omdat ik me niet voor kan stellen dat je zo aanhoudend slecht leest terwijl je zelf beweert uitstekend te lezen en dan ook nog zo bijzonder aangevallen reageert, ondanks het meermaals zeggen dat het niet op jou van betrekking heeft.
Pfff, heb ik de start van het synchroom-ovuleren weer eens gemist?
RikM schreef:
20-06-2019 13:40
Precies! Dus verwacht ik dat de mensen hier wel minimaal basisschool Nederlands beheersen en anders iig in staat zijn om of op een normale manier om uitleg te vragen of om zelf te googlen.
RikM schreef:

Klopt. De juf zegt het al niet voor aan kinderen, waarom zouden volwassenen dat moeten doen dan? Als jij mij niet begrijpt en niet zelf de moeite doet om uit te zoeken wat ik dan wel bedoel, dan is dat jouw manco.
Orișa schreef:
Grappig, ik drink zeer zelden, maar nee hoor.
Omdat ik me niet voor kan stellen dat je zo aanhoudend slecht leest terwijl je zelf beweert uitstekend te lezen en dan ook nog zo bijzonder aangevallen reageert, ondanks het meermaals zeggen dat het niet op jou van betrekking heeft.
Whatever. Het was behoorlijk onder de gordel.
.
Alsjeblieft raap me op :rofl:
yette schreef:

Ik ovuleer nooit.
yette schreef:
:rofl: nou weet ik ineens waarom ik vandaag zo chagrijnig ben !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven