Leuke schilder
maandag 20 mei 2019 om 23:08
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd

zaterdag 22 juni 2019 om 20:29

Nu weer janken van het lachen, die gifjes zijn echt onmisbaar én geniaal!

zaterdag 22 juni 2019 om 20:41
SadButTrue999 schreef: ↑22-06-2019 20:29![]()
![]()
![]()
Nu weer janken van het lachen, die gifjes zijn echt onmisbaar én geniaal!![]()
Alle tips hebben haar toch wel een avondje rampetampen daten opgeleverd.

zaterdag 22 juni 2019 om 20:54
Maar wel het plafond van haar slaapkamerMurrmurr schreef: ↑22-06-2019 19:12Ik denk gewoon nou maandag anders zeggen mensen meestal iets van 'de week erop'. Dus gewoon klaar gaan zitten. Ik zou zeggen poeh poeh schilder hete dag hè, ik heb koude limonade en bier, zullen we eerst een glas drinken? En bedenk vast één of twee vragen of opmerkingen die een gesprek uit kunnen lokken. Ideaal zou zijn als 'ie dat hele wc-plafond nooit te zien krijgt.

Wish you were beer

zaterdag 22 juni 2019 om 20:58
Ik mag toch wel lijen dat er geneukt gaat worden onderhand ja.

zaterdag 22 juni 2019 om 21:09
Precies! Ik vind dat wij almaal hiero ook recht hebben op taart en sjampanje anders was het niet zo'n feest geworden. Want dát het feest wordt staat vastAbundance-of-Freedom schreef: ↑22-06-2019 20:41Alle tips hebben haar toch wel een avondje rampetampen daten opgeleverd.
![]()

Denk ik.

zaterdag 22 juni 2019 om 21:11
..én alle hoeken van het versgeschilderde appartement, hell yeah!!

zaterdag 22 juni 2019 om 21:45
Ik wacht nog steeds op mn uitnodiging eigenlijk voor morgen. Ik hoop op een soort Project X Viva Elfje Edition.SadButTrue999 schreef: ↑22-06-2019 21:09Precies! Ik vind dat wij almaal hiero ook recht hebben op taart en sjampanje anders was het niet zo'n feest geworden. Want dát het feest wordt staat vast![]()
Denk ik.![]()

zaterdag 22 juni 2019 om 21:47
Nee mannen houden van hulpeloze vrouwen en dan lijkt het alsof je alles zelf kan. Ik zou juist een tegeltje los wrikken en een subtiel snoertje ergens los laten bungelen voor het hulpeloze effect.
zaterdag 22 juni 2019 om 21:51

zaterdag 22 juni 2019 om 23:04
Oh-happy-day schreef: ↑22-06-2019 22:50Bij mij slaan de zenuwen altijd op mijn darmen, ik hoop niet dat je door de zenuwen moet poepen vlak voor hij komt, en dat het toilet dan gaat meuren.![]()
Pff ik zou ook zenuwachtig zijn, TO lijkt er anders wel rustig onder..

zondag 23 juni 2019 om 00:42
Abundance-of-Freedom schreef: ↑22-06-2019 23:04Pff ik zou ook zenuwachtig zijn, TO lijkt er anders wel rustig onder..
![]()

zondag 23 juni 2019 om 02:30
Ik hoop zó dat dit gelukt is... fijne verjaardag Elfje!!!
Niet dus..
ik had een hele mooie kaart voor je maar hij doettetnie.
Dan maar zo:
kortom: gefeliciteerd met je 34e verjaardag
Ik heb gek genoeg nog geen uitnodiging ontvangen maar is niet erg; ik had toch al andere plannen morgen, sorry..
Is het gelukt met gebak bestellen en zo? Vast wel, hoe dan ook: happy B-day en hou ons op de hoogte!!
Niet dus..

Dan maar zo:

Ik heb gek genoeg nog geen uitnodiging ontvangen maar is niet erg; ik had toch al andere plannen morgen, sorry..
Is het gelukt met gebak bestellen en zo? Vast wel, hoe dan ook: happy B-day en hou ons op de hoogte!!

anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 23-06-2019 02:36
Reden: x
Reden: x
86.98% gewijzigd

zondag 23 juni 2019 om 02:40
Belneent, die is slingers op aan het hangen en ballonnen aan het opblazen. Met lachgas denk ik... Morgen, nee maandag wil ik ook een keer high worden van lachgas, schijnt dat als bonus je stem vervormd van dat spul: ga ik mijn buren bellen en keihard KAK roepen met dat gekke stemmetje.Abundance-of-Freedom schreef: ↑22-06-2019 23:04Pff ik zou ook zenuwachtig zijn, TO lijkt er anders wel rustig onder..
![]()
Nu is mijn glas leeg, die krijgen ze in hun voortuintje. Wég met die afwas

zondag 23 juni 2019 om 03:34
Zit net naar een zanger met een petje op te kijken/luisteren; toeval bestaat echt niet want ik deed maar wat, wilde gwoon een muziekkie.. Enfin, hoor wat hij zingt:
https://youtu.be/X2DPhTYN2jM
Het begin is zo lief als Petje de verlovingsring laat zien aan de hele wereld.. echt Elfje, ik hoop zó dat jouw schilderaar ook al de hele dag dit nummer zingt, denkend aan ma. a.s. 24-6 2019 om 17.00 (of iets later..)
Sorry dat ik zo traag reageer, ik bleek opeens toch nog vrienden te hebben waar ik geen ruzie mee had en dan wordt het al snel laat. Moest mijn slapende laptop wakker maken om je te feelsiteren!
M'n laptop vond het niet fijn maar kammenieschelen. Hij doet maar gewoon wat ik wil. Zeg dat nooit zo bazig tegen een schilder: trust me on that one
https://youtu.be/X2DPhTYN2jM
Het begin is zo lief als Petje de verlovingsring laat zien aan de hele wereld.. echt Elfje, ik hoop zó dat jouw schilderaar ook al de hele dag dit nummer zingt, denkend aan ma. a.s. 24-6 2019 om 17.00 (of iets later..)

Sorry dat ik zo traag reageer, ik bleek opeens toch nog vrienden te hebben waar ik geen ruzie mee had en dan wordt het al snel laat. Moest mijn slapende laptop wakker maken om je te feelsiteren!

M'n laptop vond het niet fijn maar kammenieschelen. Hij doet maar gewoon wat ik wil. Zeg dat nooit zo bazig tegen een schilder: trust me on that one