Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Orișa schreef:
23-06-2019 16:05
Nah! Gewoon niet aan ijskoffie gedacht. Gelijk maken, knallende koppijn.

Ik zit hier net aan de ijskoffie. Kan jouw melkopschuimer ook op koud? Zo ja, doen!
Ik begrijp niet zo goed waarom mij ln kat als een soort plaid op schoot moet liggen.
DuchessMeganMarkle schreef:
23-06-2019 16:00
Niets is lekkerder dan hete dampende seks, en elkaars zoute lichamen over elkaar heen wrijven.

Wáy too much info.
the_Wicked_Witch schreef:
23-06-2019 16:28
Ik zit hier net aan de ijskoffie. Kan jouw melkopschuimer ook op koud? Zo ja, doen!
Ja zeker!
IJsklontjes in glas, espresso er op en koud geschuimde melk. Mmmmmmmmm
Orișa schreef:
23-06-2019 16:29
Ja zeker!
IJsklontjes in glas, espresso er op en koud geschuimde melk. Mmmmmmmmm

Ik gooi er nog een bolletje koffie ijs bij :proud:
relaties/ik-ben-het-alcohol-gebruik-van ... s/444800/2

Ik lach me rot om de reacties van dit topic. 37, 5 kinderen en bijna elk weekend dronken.
Orișa schreef:
Ik begrijp niet zo goed waarom mij ln kat als een soort plaid op schoot moet liggen.

Nee, dat snap ik ook niet zo goed. De mijne ligt buiten in de zon, ook onbegrijpelijk.
23-06-2019 16:31

Ik lach me rot om de reacties van dit topic. 37, 5 kinderen en bijna elk weekend dronken.
Wat is daar grappig aan?
the_Wicked_Witch schreef:
Ik gooi er nog een bolletje koffie ijs bij :proud:
Ik heb geen roomijs :-o

Link je wel het goede topic?
Orișa schreef:
23-06-2019 16:35
Ik heb geen roomijs :-o

Bummer!
Ik heb vanmorgen mijn woonkamer geschilderd. En nu heb ik overal pijn en strompel als een oud vrouwtje door huis. Leuk, een dagje ouder worden. :(
Gelukkig kon ik ook nog naar de ah strompelen voor ijs. :-D
Jawlensky schreef:
23-06-2019 16:48
Ik heb vanmorgen mijn woonkamer geschilderd. En nu heb ik overal pijn en strompel als een oud vrouwtje door huis. Leuk, een dagje ouder worden. :(
Gelukkig kon ik ook nog naar de ah strompelen voor ijs. :-D

Oh ja, ik vorig jaar ook. Was maar 1 muur maar ik liep krom gewoon :P

Ook met 30 graden trouwens, waarom doet een mens zich dat aan?
Niets is lekkerder dan hete dampende seks, en elkaars zoute lichamen over elkaar heen wrijven.
Yuk.

Ik heb liever een een glas koud water of een magnum. En een eigen iglo.

want? ik lees niets raars volgens mij
:sarcastic: Is dit een open sollicitatie om het nichtje van Floor en Kiki te worden?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Afbeelding
Oudblond schreef:
23-06-2019 17:36
:sarcastic: Is dit een open sollicitatie om het nichtje van Floor en Kiki te worden?
Oh man! Nóg iemand :facepalm:
There is always something happening, and it's usually right now
Gatverdamme. Neem even een koude douche of zo.
Orișa schreef:
De mijne ligt voor pampus onder de auto van de buurman. Klinkt enger dan het is, want de buurman kijkt altijd eerst even of de kat onder zijn auto ligt voordat hij wegrijdt :love:

Ja, lachen zeg. Ha. Ha.
Ik bijt net op een hard stukje in mijn gebarbecuede chipolataworst en nu heb ik knallende kiespijn :'(
Orișa schreef:
23-06-2019 19:07
Ik bijt net op een hard stukje in mijn gebarbecuede chipolataworst en nu heb ik knallende kiespijn :'(
Hopen dan maar dat je kies één geheel blijft en niet vannacht besluit om opeens in drie stukken uit elkaar te vallen waarna je morgen een spoedafspraak moet waarbij de tandarts dan zegt dat ie er nu alleen even een noodvulling in kan zetten omdat de zenuw ontregeld is en dat je dan een week later terug moet komen voor een foto waaruit blijkt dat de zenuw inmiddels op sterven na dood is zodat je een wortelkanaalbehandeling moet en een week later mag komen happen voor een kroon ...

Ik snap niet wat er grappig is. Het topic niet en de reacties ook niet. Gek gevoel voor humor.
alkemade schreef:
23-06-2019 19:13
Hopen dan maar dat je kies één geheel blijft en niet vannacht besluit om opeens in drie stukken uit elkaar te vallen waarna je morgen een spoedafspraak moet waarbij de tandarts dan zegt dat ie er nu alleen even een noodvulling in kan zetten omdat de zenuw ontregeld is en dat je dan een week later terug moet komen voor een foto waaruit blijkt dat de zenuw inmiddels op sterven na dood is zodat je een wortelkanaalbehandeling moet en een week later mag komen happen voor een kroon ...
Jij geeft de burger moed zeg!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven